خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک

پتو یکی از نیازهای اساسی در هر خانه ای است و خریداران زیادی را دارد. برندهای گوناگونی برای خرید عمده پتو در بازار وجود دارد که یکی از معروفترین انواع آن لاله مهرگان پیچک است که توانسته نظر اکثر خریداران را به خود جلب کند. راه های گوناگونی برای خرید انواع پتو وجود دارد اما همواره پیشنهاد ما به خریداران برای خریدی باکیفیت و مقرون به صرفه خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک با مزایای بسیار است.
عرضه کنندگان پتو لاله مهرگان، این محصول را در بسته بندی های شیک و زیبا از مراکز تولیدی به سمت نمایندگی های کارخانجات و فروشگاه های عرضه کننده این محصول در سراسر کشور انتقال میدهند. مشتریان این پتو میتوانند با مراجعه به این مراکز و نمایندگی ها به صورت عمده کالای خواب خود را خریداری نمایند.

گفتنی است که مشتریان میتوانند برای خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک به سایت های اینترنتی عرضه و فروش این کالا مراجعه کرده و با خرید به صورت مستقیم و با حذف واسطه پتوهای مورد نیاز خود را در بین انواع گوناگونی از پتوها انتخاب کرده و سفارش دهند. یکی از مزیت های خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک به صورت مستقیم این است که در این روش تولیدکنندگان محصولات خود را به صورت مستقیم به دست خریداران میرسانند و با حذف واسطه و هزینه باربری، پتویی با مرغوبیت بالا و قیمتی مناسب را خریداری میکنند.
پتو گلبافت علاوه بر استقبال در بازار داخلی، فروش آن در بازارهای خارجی نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته است به طوری که کشورهای خارجی همچون عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس به مشتریان ثابت، خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک تبدیل شده اند و این برند به یکی از برندهای ثابت و پرفروش برای خرید پتو در بازارهای اصلی این کشورها تبدیل شده است، چرا که این پتو با دارا بودن کیفیت و مرغوبیت بالا و تولید در انواعی متنوع توانسته است که رضایت خریداران خود در خارج از کشور را افزایش دهد و این باعث افزایش انگیزه و فعالیت پرسنل لاله مهرگان قم در جهت افزایش کیفیت محصولات خود میشود.

ویژگی های پتو لاله مهرگان

ویژگی های پتو لاله مهرگان

کارخانجات تولیدی پتو لاله مهرگان در شهر قم دایر است و انواع گوناگونی از پتوها را تولید میکند. از معروف ترین انواع پتو لاله میتوان به پتو سوپر لاله اصل، پتو سوپر لاله کلاسیک، پتو لاله مهرگان مدل پیچک، پتو لاله مهرگان زنبق و پتو لاله مدل اسپانیا اشاره کرد.
پتو لاله مهرگان یکی از پرطرفدارترین پتوهای این کارخانه است که پتوهای آن از جنس الیاف آکریلیک مرغوب و درجه یک است به خاطر همین این پتوها همگی ضد حساسیت هستند و برای استفاده افراد سالمند و خردسال بسیار مناسب هستند و از ایجاد بیماری های پوستی تنفسی در آنان جلوگیری کرده و باعث حفظ سلامتی آنها میشود.
از آنجایی که در تولید این پتوها از الیاف با کیفیت استفاده شده است این پتوها به راحتی قابل شست و شو با ماشین لباس شویی و انواع شوینده ها هستند و پس از شست و شوهای مکرر این پتوها رنگ و شکل خود را از دست نمیدهند، پرز پرز نمیشوند و مانند روز اول استفاده نرم و لطیف باقی میمانند و این یکی از دلایل مهم در مقاومت و دوام پتوهای لاله مهرگان است.
پتوهای تولیدی لاله مهرگان نرمی و لطافت زیادی دارند و بسیار گرم هستند؛ از این ‌رو یکی از بهترین گزینه ها برای روزهای سرد زمستانی هستند. کارخانجات لاله مهرگان پتوهای تولیدی خود را در سایزهای گوناگون تک نفره، دو نفره و پتو کودک تولید میکنند که پتو تک نفره دارای ابعاد 220×160 و وزنی حدود 3 کیلوگرم، پتو دو نفره دارای ابعاد 240×220 و وزنی در حدود 5/5 کیلوگرم و پتوهای کودکانه را نیز در ابعاد گوناگون تولید میکنند.
تولیدکنندگان پتو لاله مهرگان به خوبی میدانند که برای فروش بیشتر و افزایش رضایت مشتری همواره باید تنوع و گوناگونی را در تولیدات خود افزایش دهند از این رو پتوهای تولیدی خود را در انواع متفاوت پتو ساده، پتو با طرح گل دار و پتو با طرح های برجسته‌ در نقش و رنگ های متنوعی تولید میکنند.

پتو لاله مهرگان با دارا بودن طراحی های خاص و زیبا یکی از عوامل مهم در تزئین دکوراسیون اتاق خواب است و به راحتی با دکوراسیون اتاق خواب ست میشود و حتی میتوان از آن به عنوان روتختی نیز استفاده نمود تا خوابی راحت و آرامش بخش را برای شما پدید آورد.

آشنایی با سایزبندی پتو بچگانه

آشنایی با سایزبندی پتو بچگانه

یکی از مهم ترین وسایل موجود در اتاق خواب کودکان، پتو کودک است. از آنجایی که خواب کافی و مناسب کودکان یکی از مهم ترین نیازها است و با رشد و تکامل آنان ارتباطی مستقیم دارد، از این رو سعی کنید پتویی را برای کودک خود انتخاب کنید که راحت باشد و بتواند خوابی آرامش بخش را برای کودک به وجود بیاورد.
اگر به تازگی قصد خرید پتو برای کودک دلبند خود را دارید و از ابعاد و اندازه های پتو کودک اطلاع و آگاهی کافی ندارید و نمیدانید که چه پتویی با چه اندازه ای برای کودک شما مناسب است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید که پتوهای گوناگون با ابعاد متفاوت را به شما معرفی کرده و بگوییم که چه پتویی برای کودک شما مناسب و مفید است.
برای نوزادان تازه متولد شده تا حدود چهل روز پس از تولد، برای حمل و نقل از کیسه خواب استفاده میشود. همواره برای انتخاب اندازه مناسب پتو برای نوزادان تازه متولد شده از پتوهای قنداقی با ابعاد مربع 101×101 و 121×121 سانتی متر استفاده میکنیم چرا که پیچاندن و جا به جایی نوزادان با کالسکه یا بدون کالسکه با این ابعاد راحت تر است.

خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک است.
باید پتویی را برای نوزاد و کودک خود استفاده کنیم که نه آنقدر بزرگ باشد که پوشاندن دهان و صورت نوزاد باعث تنگی نفس و خفگی نوزاد شود و نه آنقدر کوچک که با غلت زدن و حرکات پرتابی دست و پای نوزاد، از روی نوزاد برداشته شود، البته تعدادی اندازه استاندارد برای پتو نوزاد و کودک درنظر گرفته شده است که تولیدکنندگان پتو از این اندازه ها برای تولید محصولات خود استفاده میکنند که شامل موارد زیر است:
پتو نوزاد تازه متولد شده برای بسیاری از موارد میتواند مفید باشد، این پتوها کمی از پتوهای قنداقی کوچکتر هستند و برای استفاده در اوایل شیرخوارگی کاربرد دارند. معمولا اندازه پتو بچه از 45×45 تا 91×91 سانتی متر متغیر است اما اندازه استاندارد پتو برای نوزاد تازه متولد شده 76×76 سانتی متر است. یکی دیگر از پتوهای موجود در بازار، پتو برای نوزادان نارس است که اندازه ی کوچکی دارند باید پتویی با ابعاد کوچکتر در حدود 45×45 تا 36×36 سانتی متر را تهیه نمود چرا که پتویی بزرگتر از این ابعاد باعث ایجاد حس خفگی در این نوزادان میشود و باید در انتخاب اندازه مناسب به ویژه برای این نوزادان بسیار دقت شود.
گفتنی است که شرکت لاله مهرگان با تولید انواع پتوهای طرح کارتونی و یک نفره عروسکی در ابعاد 130×100تا 140×110 که مناسب برای استفاده کودکان است توانسته که رضایت خریداران را به خود جلب کند و مشتریان با مراجعه به نمایندگی های این پتو و خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک کالاهای مورد نیاز خود را با قیمتی به صرفه و کیفیتی بی نظیر تهیه کنند.

پتو پنبه ای برای پوست عالی است

پتو پنبه ای برای پوست عالی است

پتو پنبه ای یکی از پرطرفدارترین پتوهای موجود در بازار است که به دلیل خواص بی نظیری که دارد خریداران زیادی را در سراسر جهان دارد.
اگر به جوانسازی و شادابی پوست خود اهمیت زیادی میدهید و به دنبال راز جوانی همیشگی هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا پتویی را به شما معرفی کنیم که همواره شما را زیبا و جوان نگه دارد.

پتو پنبه ای به دلیل داشتن الیاف طبیعی و درجه یک ضد حساسیت و ضد بیماریهای پوستی همچون اگزما، آلرژی، جوش و… است و بهترین انتخاب برای افراد حساس، افراد سال خورده و کودکان است.
پتوهای پنبه ای دارای سوراخ هایی هستند که باعث جریان داشتن هوا و خنک نگه داشتن بدن میشوند. پتوهای پنبه ای یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به سلامت پوست و مو خود اهمیت داده و همواره به دنبال راهی برای جوان شدن و فرار از چین و چروک های پوستی هستند چرا که این پتوها به دلیل ساختار سلولی پنبه ای که دارند از تعریق پوست جلوگیری میکنند و باعث نفس کشیدن پوست میشوند.

خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک است.
پتوهای پنبه ای بالاخص برای نوزادان توصیه میشود چون که بخاطر داشتن خاصیت سلولی پنبه ای و جریان داشتن هوا، در صورتی که پتو روی صورت نوزاد هم بیفتد نوزاد دچار تنگی نفس و خفگی نمیشود.
پتوهای پنبه ای موجود در بازار، ترکیبی از نخ پنبه و الیاف مصنوعی مانند اکریلیکو پلی استر هستند. این پتوها بسیار نرم و لطیف هستند و فرد با خوابیدن درون این پتوها احساس راحتی و آرامش زیادی را دارد. طبق تحقیقات دانشمندان راز داشتن پوستی صاف و بدون چروک برخورداری از خواب شبانه کافی است که با استفاده از پتوهای پنبه ای به این مقصود خود خواهیم رسید.
پتو لاله مهرگان یکی از انواع پتوهایی است که با دارا بودن جنس مرغوب پنبه ای خوابی راحت و پوستی شاداب و جوان را برای ما به ارمغان می آورد که با مراجعه به مراکز خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک، میتوانیم با کیفیت ترین و اصلی ترین پتوهای موجود در بازار را تهیه کرده و به سلامت پوست خود کمک کنیم.

قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل پیچک

قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل پیچک

پتو لاله مهرگان مدل پیچک یکی از محبوب ترین انواع پتوهای بازار است که مشتریان زیادی را دارد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت پتو لاله مهرگان پیچک تاثیر دارند از جمله جنس، رنگ و طرح، سایز و اندازه و… .

جنس از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت یک پتو است به طوری که پتوهایی با جنس مرغوب، ضد حساسیت و آلرژی بوده و قیمت بیشتری هم دارند. شرکت لاله مهرگان قم همواره از رنگ های تولیدی شرکت های اروپایی برای تولید محصولات خود استفاده میکنند که کیفیت بالایی را دارند و این یکی از تأثیرگذارترین موارد در تعیین قیمت خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک است. کارخانه لاله مهرگان قم پتوهای تولیدی خود را از جنس الیاف مرغوبی که توسط شرکت های معتبر در بازارهای جهانی تولید میشود استفاده میکند که این یکی از دلایل فروش فوق العاده و همین طورخرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک است.

گفتنی است که یکی از راه های خرید با قیمت مناسب و ارزان، خرید به صورت عمده و مستقیم از تولیدکننده های پتو است که شما میتوانید با مراجعه به نمایندگی های کارخانجات یا سایت های اینترنتی فروش پتو، به راحتی پتو لاله مهرگان مدل پیچک را به صورت عمده و به صرفه خریداری کنید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما