خرید انواع پتو نرمینه سروین

انواع پتو نرمینه سروین کدام اند؟ نحوه تولید پتو نرمینه سروین به چه صورت است؟ خرید محصولات خواب نرمینه سروین به چه صورت انجام میشود؟ کارخانه و مراجع تولیدی و عرضه کننده پتو نرمینه سروین در کجا وجود دارند؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور در زمینه این پتو و دریافت هر گونه پاسخ سوال دیگر در این زمینه لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید.
پتو یکی از منسوجات پرکاربرد است که به صورت متنوع در بازار داخلی و خارجی وجود دارد، امروزه کارخانجات تولیدی این محصولات با به کارگیری الیاف های گوناگون توانسته اند، انواع پتو نرمینه را تولید و به بازار عرضه کنند. شرکت تولیدی این محصول با کیفیت، در تمامی استان های کشور، شعب نمایندگی قرار داد و محصولات خود را به صورت گسترده به بازار عرضه کرد، در این میان محصولات نرمینه سروین مورد توجه و استقبال بسیاری از مردم واقع شد، با اینکه مدت زمان زیادی از تولید و عرضه این محصول نمیگذرد.
در بازار عرضه پتو، برخی برندهای تقلبی در میان برندهای معروف باعث از بین بردن اطمینان برای خریداران شده اند و در این میان سود جویان بسیار سود گزافی را کسب کردند، در نتیجه برای خرید انواع پتو نرمینه سروین، میتوان به خرید بی واسطه و مقرون به صرفه آن اشاره کرد. برای خرید انواع پتو در زمان های گذشته، باید به صورت حضوری به بازار عرضه کننده پتو مراجعه میکردید و این محصولات را شخصا خریداری میکردید، اما امروزه روند خرید یک پتو مرغوب بسیار آسان است و فقط کافی است تلفن یا رایانه شخصی خود را بردارید و با جست و جو عبارت شرکت تولیدی پتو نرمینه سروین و مراجعه به سایت شرکت از انواع این محصولات به همراه قیمت آنها مطلع شوید.
مزیت سفارش این محصولات از تولیدی بدین صورت است که از جنس و کیفیت پتو خریداری شده خود اطمینان دارید و با قیمت منصفانه درب کارخانه آنها را خریداری میکنید. روش دیگر خرید انواع پتو نرمینه سروین با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده پتو است و سپس آنها را میتوانید متناسب با طرح و رنگ دلخواه از این فروشگاه ها خریداری کنید، در این روش خرید هزینه باربری و نگه داری به خصوص هزینه سود فروشنده را باید بپردازید اما در روش خرید اینترنتی محصولات مورد نظر خود را بدون هزینه ارسال دریافت میکنید.

مشخصات پتو نرمینه سروین

مشخصات پتو نرمینه سروین

پتوها در برندهای مختلف تولید میشود و هر پتو دارای مشخصاتی است، برخی پتوها نرمی بیشتر و برخی ها، نرمی و لطافت کمتر، برخی ها جنس با دوام تر و برخی ها نامرغوب که همه این ویژگی ها و مشخصات متفاوت است. البته در این امر که انتخاب و خرید یک پتو مناسب کاملا سلیقه ای است شکی نیست اما در این محتوا میخواهیم در زمینه انواع پتو با کیفیت، توضیحاتی خدمتتان ارائه دهیم تا با آگاهی بیشتر نسبت به خرید پتو اقدام کنید، در نتیجه محصول مورد نظرتان دوام بیشتری خواهد داشت.
یکی از پتوهای با کیفیت تولید داخلی کشور عزیزمان شامل پتو نرمینه سروین است، این پتو در کارخانه سروین که در شهرهایی نظیر تهران، قم، چابهار و جود دارد، تولید و سپس به مراکز عرضه کننده پتو در اقصا نقاط کشور ارسال میشود، در ادامه نگاهی به روند تولید این محصول با کیفیت می اندازیم.
پتو نرمینه سروین از الیاف 50 درصد پلی استر ویسکوز و الیاف 50 درصد پنبه و ابریشم تولید شده است، در کارخانه تولیدی این محصول ابتدا الیاف های پنبه و پلی استر را به یکدیگر تار و پود میکنند تا بافت اولیه پتو تشکیل شود، سپس پتو به دستگاه بافندگی هدایت میشود تا با استفاده از این دستگاه به خوبی جز به جز پتو بافته شود و با سوزن بافندگی چله هایی بر روی پتو تعبیه شود تا پتو گردش هوا درون خود داشته باشد.

مشخصات پتو نرمینه سروین
در مرحله بعد پتو تولید شده به مرحله ریسندگی هدایت میشود، در این مرحله ماشین ریسندگی پتو را به خوبی به یکدیگر ترکیب و الیاف های آنها را مستحکم میکند و در نهایت پتو به مرحله رنگ رزی هدایت میشود، در مرحله رنگ رزی بافت پتو رنگ هایی طبیعی به خود میگیرند، کارخانه تولیدی پو نرمینه سروین تلاش کرده است از کمترین مواد شیمیایی در این رنگ ها استفاده کند تا محصولاتی طبیعی تولید سازد. بعد از رنگ رزی، پتوها با استفاده از ماشین تثبیت رنگ، پتوهای رنگ زده شده به خوبی تثبیت رنگ میگیرند تا با شست و شوی زیاد یا استفاده مداوم دچار رنگ رفتگی و آب رفت نشوند.
سپس پتوها دارای طرح های برجسته یا ساده میشوند، ناگفته نماند در بخش طراحی پتوها، شابلون های طراحی که تحت نظر کارشناسان بخش گرافیک ساخته شده اند؛ طرح های مدرن و جدیدی به خود میگیرند، این طرح ها بسیار نرم و با دوام بوده است. از پرفروش ترین طرح های این پتو، میتوان به طرح گل برجسته، طرح سه بعدی، طرح ساده، طرح فانتزی، طرح عروسکی، طرح شخصیت کارتونی مخصوص پتو نوزاد و… اشاره کرد. سپس پتو به مرحله ترمیم هدایت میشود، در مرحله ترمیم پتوهای تولید شده تا مرحله طرح ریزی با استفاده از نیروی انسانی به خوبی بررسی میشوند تا دارای مشکلاتی از جمله نقص در بافت و… نباشند.
در مرحله بعد پتو به بخش برش هدایت میشود تا با ابعادی که بر روی دستگاه تنظیم شده است، پتوها به خوبی در ابعاد متنوع برش داده شوند و در بسته بندی های کیف مانند قرار میگیرند تا از طریق راه های زمینی و دریایی به اقصا نقاط کشور و جهان ارسال شوند.

با پتو پرز دار چه کنیم

با پتو پرز دار چه کنیم

برای خرید پتو باید به این نکته توجه شود، که پتو پرز دار است یا خیر، برخی پتوها با داشتن پرز نرمی بالایی دارند و پتو پرز دار سروین یکی از این محصولات است، البته باید توجه داشت که این پرزها نباید جدا شوند و در صورت پرز دهی پتو، باعث میشود مشکلاتی را برای مصرف کننده ایجاد کند. پتو پرز دار نرمینه سروین با داشتن عدم پرز دهی گزینه مناسبی است. برخی مصرف کنندگان با پرز دهی برخی پتوها دچار مشکلاتی شدند از جمله اینکه این پرزها از پتو جدا شده و به درون چشم و بینی فرد مصرف کننده میروند؛ در این صورت باید راهی برای رفع این پرزها ایجاد کرد تا به راحتی آنها را حذف کرد.
یکی از راه های حذف پرزها استفاده از وسیله پرز گیر است، این وسیله در بسیاری از فروشگاه های بهداشتی یا پتویی وجود دارد، پرز گیر مانند یک برس مو است و وقتی بر روی پتو بکشید؛ پرزها را به خود جذب میکند و باعث میشود، دیگر پتو پرز دهی نداشته باشد، همچنین روش دیگر گرفتن پرزهای پتو استفاده از چسب پرز گیر است، روند استفاده از این محصول بدین صورت است که کافی است این چسب ها را بر روی پتو قرار داده و سپس بردارید و روند این کار باعث میشود، پرزها را به خود جذب نماید و به راحتی از چسب و بافت پتو جدا شود، این روش یکی از ارزان ترین روش ها برای حذف پرز دهی پتو است.

خوب ترین پتوها چه مشخصاتی دارند

خوب ترین پتوها چه مشخصاتی دارند

کارخانه تولیدی پتو نرمینه سروین با استفاده از مدرن ترین متریال ها و متدها توانسته است، محصولاتی مدرن و شگفت انگیز تولید و به بازار عرضه کند؛ یکی از این محصولات شامل پتو نرمینه سروین است که با داشتن طراحی زیبا و جنس مرغوب توانسته است، طرف داران زیادی را به خود جذب نماید. پتوهایی که در بازار بسیار پرطرف دار هستند شامل پتو نرمینه پنبه ای، پتو نرمینه پلی استری، پتو نرمینه ابریشمی، پتو نخی و … هستند، که خریداران پتو باید با توجه به مشخصاتی که دارند، نسبت به خرید آنها اقدام کنند. قبل از خرید یک منسوج پتویی بهتر است از آن آگاهی کامل داشته باشید و به خوبی از مشخصات آنها مطلع شوید، سپس به خرید منسوجات پتویی اقدام کنید. قبل از خرید پتو باید به معیارهایی از جمله کیفیت بالا، نرم و لطیف، وزن سبک، قابلیت حمل آسان، تنوع رنگ و طرح، شست و شو فراوان و… اشاره کرد. پتو نرمینه سروین تمامی این مشخصات را داشته و به همین دلیل جز منسوجات مدرن و پرفروش به شمار میرود.

سفارش انواع پتو نرمینه سروین

سفارش انواع پتو نرمینه سروین

محصولات پتو نرمینه سروین در انواع مختلف در بازار به راحتی یافت میشود، پتو نرمینه سروین با داشتن ویژگی های مشخص در انواع مختلف تولید میشود، انواع پتو نرمینه سروین در بسیاری از شهرهای کشور، مانند شهرهای تهران، قم، اصفهان و… وجود دارد و برای خرید آنها میتوانید به صورت مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده پتو مراجعه کنید، همچنین نحوه دیگر خرید این محصولات با مراجعه غیرحضوری و سفارش آنلاین آنها است، برای این عمل کافی است به سایت شرکت تولیدی پتو نرمینه سروین مراجعه نمایید و این محصولات را به همراه طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی سروین سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید، با خرید و سفارش مستقیم این محصولات با قیمت مقرون به صرفه تری به دستتان میرسد.
این محصول جز محصولات صادراتی به شمار میرود که هر سال بیش از 50 هزار تن از این محصول به کشور هایی نظیر عراق، ترکیه، چین، تاجیکستان، ارمنستان و… صادر میشود و با صادرات این محصول به کشورهای دیگر باعث میشود، ارز آوری وسیعی به کشور صورت گیرد. تاجران برای صادرات این محصول اقدام به سفارش مستقیم محصولات خواب سروین صورت میگیرد.

پتو مسافرتی

پتو مسافرتی

پتو نرمینه سروین مسافرتی با داشتن ویژگی های مثبت فروش مناسبی را رقم زده است، این پتو برای مسافرت های خانوادگی و پیک نیک ها بسیار مناسب است. پتو نرمینه با داشتن ضخامت مناسب برای تمامی فصول سال مناسب است از این محصول میتوانید در مسافرت های مسافت کم یا زیاد استفاده کنید. این محصول به صورت گسترده طرف دار دارد و با داشتن طراحی دل نواز برای مسافرت های دریایی، کویری و طبیعت مناسب است؛ پتو مسافرتی وزن سبکی دارد و حجم و ابعاد کمی را به خود اشغال میکند به همین دلیل به راحتی قابل جا به جایی است.
پتو مسافرتی در ابعاد تک نفره 120 در 240 سانتی متر و وزن 500 گرم تولید میشود و همچنین ابعاد دو نفره این محصول 220 در 240 سانتی متر و وزن 1200 گرم است، که وزن هایی بسیار سبک و مناسبی را دارا هستند.

پتو ضد آب

پتو ضد آب

تولیدات متنوع شرکت ها امروزه شامل پتوهای ضد حریق یا ضد آب است، این پتو برای مصارف زیادی کاربرد دارد از جمله مسافرت ها یا منازل، با ریختن آب و چایی بر روی آن به هیچ وجه به خود جذب نمیکند، زیرا از مواد پلی استری ساخته شده است که عایق حرارت و آب است، پتو ضد آب در طرح های متنوعی تولید میشود یکی از این طرح ها و ابعاد ها مخصوص کودکان است، کودکان نسبت به سایر رده های سنی تحرک بیشتری دارند و باید از پتویی استفاده کنند که با ریختن آب و سایر مایعات، پتو به خود جذب نکند.
اگر پتو ضد آّب را به خود جذب کند، باعث میشود مصرف کننده به رفع آن رطوبت اقدام کند و سپس آن را تا زده و درون کمد مخصوص قرار دهد، اگر پتویی رطوبت را به خود جذب کند و بدون خشک شدگی آن را جمع کنید، باعث میشود، بوی بد به خود گیرد و به همین نسبت دارای کاهش دوام و کیفیت پتو میشود، که حتما بعدا باید آن را بشویید و بگذارید خشک شود که نیاز به انرژی هایی از جمله الکتریسیته یا نیروی انسانی است، پس چه بسا بهتر است، پتویی خریداری کنید، که ضد آب باشد و به هیچ وجه آب را به خود جذب نکنید.

پتو نرمینه دو نفره

پتو نرمینه دو نفره

امروزه بسیاری از نوعروسان نسبت به تکمیل جهیزیه خود، نیاز به پتویی مرغوب و با کیفیت دارند، پتو نرمینه دو نفره یکی از این محصولات است که در طرح های متنوعی تولید میشود، این محصول شامل زوجین است. ابعاد این پتو 220 در 240 سانتی متر و وزن 1200 گرم است که با داشتن وزن مناسب توانسته است نظر خریداران را به خوبی جلب کند. یکی از مشکلات خریداران پتو جهیزیه عروس قیمت آنها است و مشکل بزرگی را در مقابل آنها قرار داده است، پتو نرمینه سروین مخصوص جهیزیه عروس با داشتن قیمت مقرون به صرفه در خدمت شما مصرف کنندگان است، تا بتوانید با هر وضعیت مالی نسبت به خرید این پتو اقدام کنید. از ویژگی های دیگر پتو دو نفره نرمین میتوان به نرمی و لطافت بالا، قابلیت شست و شو، رنگ بندی متنوع، طرح های سه بعدی و رمانتیک برجسته یا ساده، ضد آب، قابلیت گرمایی بالا، ضد الکتریسیته و… اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما