تولید کنندگان انواع پتو لاله مهرگان مدل پیچک

پتو چیست؟ پتو وسیله ای برای خواب است تا بر روی خود بکشیم و از سرما دور بمانیم، این محصول با رسیدن فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان بیشتر فروش و کاربرد دارد، امروزه برندهای مختلفی از پتو تولید و در بازار داخلی و خارجی عرضه میشوند. تولید کنندگان انواع پتو با استفاده از ترکیب الیاف های گوناگون توانسته اند محصولات متنوعی در این زمینه تولید و روانه بازار سازند. تولید کنندگان انواع پتو لاله مهرگان مدل پیچک توانسته اند در تمامی شهرها و استان های کشور مراکز توزیع تاسیس کنند تا بتوانند این محصول را به راحتی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند، امروزه این محصول در بسیاری از شهرهای کشور فروش دارد مانند شهرهای تهران، اصفهان، قم، همدان، کرمان، شیراز، چابهار و… به فروش رسانده میشود و خریداران پتو میتوانند این محصول را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود از این مراکز فروش خریداری کنند.
در این محتوا میخواهیم محصولی را معرفی کنیم که ضمن تولید مرغوب از خود، علی رغم اینکه زمان زیادی از توزیع این محصول به سراسر کشور نمیگذرد، اما توانسته است فروش زیادی را شامل خود کند و با برندهای خارجی به خوبی رقابت کند؛ این پتو به نام پتو لاله مهرگان مدل پیچک شناخته میشود که از جنس و طرح بالایی برخوردار است و توانسته است در سطح داخل و خارج از کشور به خوبی طرفداران زیادی داشته باشد.
پتو لاله مهرگان یکی از محصولات صادراتی به شمار می آید، این محصول به بیش از ده کشور هر سال صادر میشود و از کشورهایی که تقاضای این محصول را به صورت گسترده دارند، کشورهایی نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان و.. هستند. تاجران با خرید عمده این محصول از تولید کنندگان توانسته اند سود زیادی را با خرید ارزان این محصول به دست آورند. روش دیگر خرید پتو لاله مهرگان با مراجعه به سایت شرکت تولیدی این حصول است، از طریق ارتباط با شماره های درج شده در سایت شرکت تولیدی میتوانید انواع مختلف این محصول به همراه رنگ و طرح دلخواه خود خریداری کنید.

از پتو لاله مهرگان مدل پیچک چه میدانید

از پتو لاله مهرگان مدل پیچک چه میدانید

امروزه برندهای گوناگونی از پتو در بازار وجود دارد یکی از پرطرفدار ترین و با کیفیت ترین پتوها برند لاله مهرگان مدل پیچک است، این پتو با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است جزو پرفروش ترین پتوهای طی سال های اخیر باشد. پتو لاله مهرگان از جمله پتوهایی است که نه تنها در الیاف به کار رفته در تولید این محصول از مرغوب ترین و با کیفیت ترین الیاف های داخلی استفاده میشود، بلکه طراحی زیبا و برجسته ای دارد، این محصول باعث زیبایی بسیار زیادی در اتاق و دکوراسیون منزل شما میشود.
بهترین پتو در بازار داخلی پتو لاله مهرگان مدل پیچک است که برای خریداران این محصول کارخانه تولیدی تخفیف های ویژه از طریق سفارش مستقیم از کارخانه تولیدی ایجاد کرده است تا امکان خرید آنها به صورت مستقیم باشد، این کالای خواب با توجه به مشخصه های مثبتی که از خود نشان داده است، شامل: لطافت و نرمی و براقیت بالا است که سبب شده در گذر زمان این درخشندگی بیشتر به چشم آید و زیبایی گسترده ای را به اتاق و تخت خواب ببخشید. این پتو با استفاده از الیاف 80 % پنبه و 20 % پلی استر ویسکوز که تماما تولید داخل کشور بوده اند تولید شده است و ابتدا الیاف های مذکور به یکدیگر ترکیب میشوند تا بافت یک پارچه پتو ایجاد شود، این الیاف ها ضد حساسیت بوده و هیچ عوارضی را برای پوست مصرف کننده ایجاد نخواهد کرد.
در تولید پتو لاله مهرگان مدل پیچک انواع طراحی ها استفاده میشود تا امکان خرید بهترین پتوها مطابق با سلیقه و میل خریدار باشد؛ این پتو از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی در فضای کم جمع و پهن میشود از این رو خریداران این پتو میتوانند از این محصول برای مسافرت های خانوادگی یا پیک نیک های دوستانه استفاده کنند که فضای کمی را به خود اشغال میکند. پتو لاله مهرگان توسط مدرن ترین ماشین آلات بافندگی بافته میشود و با ایجاد چله هایی بر روی این پتو توسط دستگاه ریسندگی، بافت پتو مستحکم میشود و با استفاده از ماشین رنگ رزی؛ ترکیب رنگ های ساده یا چند رنگی بر روی ابعاد مختلف پتو ایجاد میشود. ضخامت و تراکم بالای این پتوها به صورتی است که توسط ماشین تراکم سنج بررسی میشوند و بعد از تولید وزن خالص این پتوها به همراه تراکم نسبی آنها را به ما میدهد به عنوان مثال پتو یک نفره لاله مهرگان شامل اندازه 120 در 220 سانتی متر و وزن 500 گرم است و پتو دو نفره لاله مهرگان مدل پیچک در اندازه 220 در 240 سانتی متر و وزن 800 گرم تولید میشود، به همین دلیل استفاده از این محصول باعث میشود احساس سبکی کنید و متناسب با قد مصرف کننده باشد.
این پتو تراکم بالایی دارد و با ضخامت و نرمی خود جزو محبوبیت ترین محصولات پتویی است که مورد توجه خریداران قرار گرفته است. بعد از ریسندگی این محصول با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ، بر روی این پتو تثبیت رنگ صورت میگیرد تا با استفاده زیاد و شست و شو مدام دچار رنگ رفتگی نشوند، سپس پتو تولید شده به بخش طراحی هدایت میشود و با استفاده طرح هایی که نقاشان گرافیک ایجاد کرده اند، پتو طرح های برجسته ای یا طرح گل، طرح فانتزی، طرح شخصیت کارتونی، طرح رمانتیک و… به خود میگیرند.
این پتو در ابعاد مختلف تولید و با ضخامت مناسب برش میخورند و با بهترین سطح کیفیت به بازار عرضه میشوند تا مورد استفاده خریداران این پتو قرار گیرند. شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان نظر مشتریان برایش اهمیت زیادی داشته است و محصولات خود را با ضمانت یک هفته ای به فروش میرساند به صورتی که اگر از جنس خریداری شده خود اطمینان نداشتید میتوانید آن را به سایت شرکت تولیدی مرجوع کنید.

آشنایی با انواع پتو طرح کارتونی

آشنایی با انواع پتو طرح کارتونی

پتو طرح کارتونی یکی از پتوهای تولید شده مهرگان مدل پیچک است که با داشتن طرح های کارتونی جذابیت بسیار زیادی به دکوراسیون و تخت خواب میبخشد. پتو طرح کارتونی برای کودکان و نوزادان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. کودکان و نوزادان تا 5 سالگی به طور میانگین 10 الی 13 ساعت در شبانه روز میخوابند و بیشتر از سایر افراد با پتوها در تماس هستند، از جانبی کودکان و نوزادان تازه متولد شده نیاز به پتویی دارند تا با پوست نازک آنها به خوبی خودش را وفق دهد و در این صورت میتوان گفت مدل پیچک از پتو لاله مهرگان از این نظر گزینه مناسبی به شمار میرود، زیبا الیاف پنبه بیشتری در این محصول قرار دارد و به همین علت والدین میتوانند به راحتی آن را برای فرزند خود از طریق فروشگاه ها و سیسمونی های عرضه کننده پتو خریداری کنند.
این پتو ضد حساسیت بوده و با داشتن لطافت و نرمی به کودک شما در داشتن یک خواب آرامش بخش و با کیفیت کمک میکند؛ طرح های کارتونی به کار رفته در این پتو باعث میشود کودک دلبند شما بیشتر به سمت این پتو تشویق شود و از جمله طرح های این پتو میتوان به طرح هایی نظیر: میکی موس، تام و جری، آنا و السا و… اشاره کرد.
کودکان بیشتر از سایر رده های سنی تحرک دارند و به همین دلیل بیشتر از بقیه آنها را کثیف و لکه میکنند، پتو لاله مهرگان مدل پیچک کودکانه با داشتن قابلیت شست و شو به راحتی میتوانید آن را با آب ولرم به صورت دستی یا ماشینی شست و شو کنید بدون اینکه آسیبی به بافت یک پارچه پتو برسد.

پتو پنبه ای از پتو الیاف مصنوعی بهتر است

پتو پنبه ای از پتو الیاف مصنوعی بهتر است

از دیگر تولیدات شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان مدل پیچک میتوان به الیاف پنبه ای و الیاف مصنوعی اشاره کرد، پتو پنبه ای مدل پیچک از الیاف گیاه پنبه به صورت مستقیم ساخته شده است و به همین دلیل درصد الیاف به کار رفته در این پتو بیشتر از سایر پتوها است در نتیجه منجر به سبکی و لطافت بیشتر این محصول شده است.
این پتو در مدل های بسیار زیبا و برجسته ای تولید و توزیع میشود تا خریداران بتوانند با خرید این محصولات نقش های جالب را داشته باشند و قطعا در رضایت خریداران از استفاده از این محصول تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت. پتو پلی استری با نام دیگر پتو الیاف مصنوعی ساخته شده است؛ این پتو مقاومت و دوام بالایی دارد، این محصول جزو پتوهای ضد آب است که ضد حساسیت است. پتو مصنوعی نسبت به پتو پنبه ای از قیمت ارزان تری برخوردار است، اما وزن پتو پنبه ای از پتو مصنوعی کمتر است و در نتیجه قابلیت حمل آسان تری خواهد داشت. هم پتو مصنوعی و هم پتو پلی استری با استفاده از طرح های سه بعدی و جذابی که بر رویشان ایجاد شده است باعث زیبایی بسیار زیادی در دکوراسیون اتاق و تخت خوابتان ایجاد خواهد کرد و قطعا موجب رضایت مصرف کنندگان واقع خواهد شد.

قیمت خرید انواع پتو لاله مهرگان مدل پیچک

قیمت خرید انواع پتو لاله مهرگان مدل پیچک

در طی سال های اخیر انواع پتوها با رده قیمتی گسترده تولید و به بازار عرضه شده اند، قیمت پتوها در سال های اخیر افزایش یافته است اما شرکت تولیدی انواع پتو لاله مهرگان مدل پیچک با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته است محصولات متنوعی تولید سازد که هر کسی با هر وضعیت مالی بتواند این محصولات را خریداری و استفاده نماید، بدون شک با این امر رضایت خریداران زیادی را این شرکت به همراه خواهد داشت. با ارتباط با کارشناسان بخش فروش و مالی شرکت میتوانید از انواع مختلف این پتوها و قیمت آنها مطلع شوید و محصول مورد نظر خود را با صرف هزینه اندکی به راحتی خریداری کنید.

قیمت خرید انواع پتو لاله مهرگان مدل پیچک

پتو یک نفره عروسکی

پتو عروسکی یکی از محصولات متنوع این شرکت است که برای کودکان و دختران مورد استفاده قرار میگیرد، سایر یک نفره این پتو برای کودکان 80 در 100 سانتی متر است و سایز یک نفره برای بزرگ سالان 120 در 240 سانتی متر است که اندازه های مناسبی برای مصرف کنندگان این محصول هستند. پتو یک نفره عروسکی با داشتن طراحی جذاب مورد استفاده بسیاری دختران و کودکان واقع شده است، طرح های عروسکی این پتوها شامل طرح برجسته یا طرح ساده هستند، طرح برجسته این پتوها بسیار دلنواز است و شامل طرح های برجسته و اشکال هندسی یا عروسکی مانند عصر یخبندان، پلنگ صورتی، میکی موس و… وجود دارد.
این طرح ها بسیار نرم و لطیف هستند به صورتی که فقط با لمس آنها میتوانید به این عنوان پی ببرید و با طرح سه بعدی که دارند باعث میشود که جذابیت بالایی داشته باشند، این طرح ها قابلیت شست و شو دارند و از پرفروش ترین رنگ های پتو عروسکی میتوان به رنگ های صورتی، آبی، قرمز، لیمویی و… اشاره کرد.

پتو لاله مهرگان چند رنگ

پتو طرح کارتونی

پتو طرح کارتونی لاله مهرگان مدل پیچک یکی دیگر از منسوجات با کیفیت است که با داشتن ویژگی هایی نظیر: نرمی، لطافت بالا، وزن سبک، حمل آسان، طرح برجسته کارتونی، رنگ بندی متنوع، خرید آسان، ضد حساسیت، ابعاد تک نفره و دو نفره، قابلیت شست و شو و… توانسته است، گزینه مناسبی برای طرح کارتونی مناسب برای کودکان و نوزادان واقع شده باشد، اگر به دنبال خرید پتویی با طرح کارتونی مناسب برای فرزند خود هستیم یا میخواهید این پتو را با طرح دلخواه خود برای آنها سفارش دهید میتوانید به صورت مستقیم با کارخانه تولیدی در ارتباط باشید و این محصول را با طرح و عکس دلخواه خود چاپ کنید.

پتو لاله مهرگان چند رنگ

پتو لاله مهرگان چند رنگ

پتو لاله مهرگان با داشتن رنگ های تک رنگ، یا چند رنگ جزو پتوهای تولید شده با رنگ بندی متنوع است. این پتو با داشتن زیبایی و طرح بندی مختلف باعث شده دکوراسیون اتاق شما متحول شود، این کالا را میتوانید در رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم از تولید کنندگان انواع پتو لاله مهرگان خریداری نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما