توزیع کنندگان پتو چهارخانه مسافرتی

امروزه پتوهای زیادی تحت عنوان پتوهای مسافرتی در سراسر ایران تولید و عرضه میشوند که هرکدام از این پتوها توزیع کننده های خاص خود را دارند که توسط تولیدی و برند خود به بازار توزیع کنندگان راه میابند. توزیع کنندگان پتو چهارخانه مسافرتی سعی میکنند این محصولات را بهترین نحو در بین فروشگاه ها عرضه نمایند.
پتوهای مسافرتی همان پتوهای چهار خانه با جنس نازک هستند که از دیرباز خواهان زیادی پیدا کرده اند. مرکز تولید انبوه پتو های مسافرتی چهارخانه دیبافت آماده پذیرش تمامی سفارشات از جانب شما اعم از پتوهای دو نفره و یک نفره، پتوهای مسافرتی و.. میباشد. پتوهای چهارخانه مسافرتی نیز به دلیل طرفداران زیادی که دارد در نوع، سایز و طرح های مختلفی تولید میشوند. شما عزیزان با خرید از این سایت و فروشگاه هایی که رابط مستقیم کارخانه هستند میتوانید هم برای بازار خارجی و هم بازار داخلی کالای مورد نظر خود را با هزینه ای مقرون به صرفه تأمین کنید.

آنچه از پتو چهارخانه مسافرتی نمیدانید

آنچه از پتو چهارخانه مسافرتی نمیدانید

همه ما در طول سفرهای خود هنگامی که شب را بخواهیم در مکانی مثل هتل، چادر، کمپ و… به سر ببریم نیاز به یک پتوی سبک و شخصی داریم که به این پتوهای گرم، سبک وکم حجم پتو مسافرتی میگویند. پتوهای مسافرتی به عنوان رو تختی و رو مبلی نیز استفاده میشوند. این پتوها در جنس ابریشم، خزدار، حوله ای، ژله ای، کبریتی و… تولید میشوند. پتوهای مسافرتی با طرح های مختلف تک رنگ، چهار خانه، گل دار، برجسته و فانتزی در بازار موجود هستند. این گونه از پتوها در دو نوع یک نفره و دو نفره نیز در بازار عرضه میشوند. این پتوها سبک و با کم حجم و مناسب سفر هستند. گرمایش آنها نیز مناسب است.

پتوهای چهار خانه مسافرتی با جنس الیاف پلی استر درجه یک و اندازه استاندارد و طرح چهارخانه با ترکیب رنگ عالی و نرمی و لطافت قابل قبول در رده بالایی از پتوهای مسافرتی پرطرفدار قرار دارند. این پتوها با توجه به کاربرد گسترده ای که دارند و قیمت مقرون به صرفه آنها به عنوان هدیه دادن به عزیزان و نزدیکان گزینه مناسبی است. به صورت کلی پتوهای مسافرتی چهار خانه به دلیل نوع بافت و جنسی که دارند، پتوهایی ارزان قیمت محسوب میشوند. با توجه به وزن سبک، کیفیت بالا و قیمت ارزان پتوهای مسافرتی چهار خانه، تولیدی ما توانسته است توجه افراد زیادی را به خرید عمده این کالا در بازار فروش جلب نماید.

ویژگی های پتو مسافرتی چهارخانه

بهترین مدل پتو برای کودکان

گاهی برای مادران این سوال پیش می آید که جنس پتو کودک خود را چگونه انتخاب کنند. جنس پتو کودک شما باید نرم و لطیف، قابل تنفس، سبک و قابل شست و شو باشد. پتوهای نازک با الیاف سبک و نازک برای تابستان مناسب است و یک پتو چند لایه و کمی ضخیم برای زمستان مناسب تر است. همان گونه که میدانید پتو کودکان نسبت به پتوی بزرگسالان بیشتر در معرض شست و شو قرار میگیرد. لذا سعی کنید بهترین کیفیت پتو را انتخاب کنید، تا بتواند در برابر شست و شو مقاوم باشد و دچار آب رفتگی یا پرز دهی نشود. گاهی پتوهایی که میخریم بعد از شست و شو بد رنگ میشوند یا جنس آنها رو به زبری میرود. بهترین جنس های پتو برا کودکان شامل: پنبه ای، اکرلیک، پشم، ضد حساسیت و… میشود که در ادامه با چگونگی این اجناس آشنا میشویم.
پنبه ای: پتوهای پنبه ای با منافذ استانداری که در الیاف خود دارند باعث میشوند هوا در طول خواب نوزاد در جریان باشد. شست وشوی آنها نیز آسان و راحت است. جنس آن طبیعی و ارگانیک میباشد و کودک شما دچار حساسیت نخواهد شد. اگر پتو روی کودک بیفتد، به دلیل جریان داشتن هوا کودک دچار خفگی نخواهد شد. ویژگی دیگر این نوع پتو این است که جاذب عرق است و کودک شما دچار گرما زدگی نخواهد شد. این پتوها جنس لطیف و نرمی دارند. بدین سبب خوای راحت و آرام را برای کودک شما به ارمغان می آورند.

آکریلیک : این جنس پتو از الیاف مصنوعی ساخته شده است. قیمت آن نسبت به پتوهای پنبه ای ارزان تر است و دوام و ماندگاری بالایی دارد. اما این پتوها قابلیت عبور هوا را ندارد. در انتخاب سایز آن توجه کنید در صورتی که بزرگ باشد و روی کودک بیفتد امکان خفگی وجود دارد.

بهترین مدل پتو برای کودکان

پشمی: وزن مناسب و گرمای خوبی دارد. کودک اذیت نمیشود. نرم بوده و به پوست آسیب نمیرساند. مناسب زمستان است و شست و شوی راحتی دارد.

میکرو فایبر: این جنس پتو با توجه به نرمی و لطافت آن مناسب کودکان است و شستن آنها راحت است. سبک بوده و مناسب فصل تابستان است.

سایز پتوی نوزاد: باید متناسب با سایز کودک خود سایز پتو را در نظر بگیرید؛ نه آنقدر کوچک که با یک بار دور خوردن کودک از روی او برداشته شود و نه آنقدر بزرگ که کودک احساس خفگی کند.
شستن با ماشین لباسشویی: مدل پتویی را انتخاب نمایید که بتوانید با ماشین به راحتی بشویید و پتو بعد از شست و شو دچار زبری نشود و رنگ آن ثابت بماند.

دوام و ماندگاری: دوام و ماندگاری وسیله خریداری شده مهم است. در هنگام خرید پتو نیز باید همه جوانب رعایت شود مانند جنس، طرح، کاربرد، دوام و… بعضی از پتوها به هنگام شستن از رنگ و رو میروند یا دیگر قابل استفاده نیستند پس جنسی خریداری کنید که طول عمر آن بالا باشد.

از طول عمر پتو ژله ای چه میدانید

از طول عمر پتو ژله ای چه میدانید

یکی از ویژگی‌های مثبت پتوهای ژله‌ای ماندگاری و طول عمر این پتو کاربردی است. این پتوها را بدون اینکه به الیاف به کار رفته در بافتشان کوچک ترین آسیبی وارد شود میتوان سالیان متمادی نگهداری کرد. این پتوهای گرم و لطیف به دلیل سبک بودن وزنشان نیز قابل شست و شو با دست و ماشین لباسشویی هستند؛ به طوری که بعد از شستن آنها هیچ گونه اتفاقی برای آنها اعم از پرز دهی یا ساییدگی نمی افتد. با توجه به نکات قید شده درباره طول عمر این پتوها، پتوهای ژله ای انتخاب خوبی برای خرید کادو یا استفاده شخصی و از همه مهم تر مناسب برای جهیزیه عروس هستند. پتوهای ژله‌ای به نوعی، پتوی درجه یک به شمار میروند. این پتوها ضد چروک هستند و قابلیت شست ‌و شو در ماشین لباسشویی را دارند. همچنین پرزدهی بسیار اندک پتوهای ژله‌ای یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پتوها به شمار میرود.

سفارش بهترین انواع پتو چهارخانه مسافرتی

سفارش بهترین انواع پتو چهارخانه مسافرتی

شما عزیزان در هر جای ایران که هستید با هر سلیقه ای و هرگونه نیازی میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و پتو مسافرتی چهارخانه، پتوهای ژله ای و پتو مناسب کودک یا هر گونه پتویی را با نازل ترین قیمت سفارش دهید و در کمترین زمان با سود فراوان آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید و از استفاده این پتوهای باکیفیت لذت کافی را ببرید.
‌امروزه نیاز بازار مصرف به تولید پتوهای مسافرتی چهار خانه افزایش یافته است و این مسئله سبب شده تا مدعیان تولید این کالای پر مصرف با گذشت زمان، بر تعداد آنها افزوده شود؛ تا جایی که امروزه اکثر تولیدی ها ساخت این نمونه از پتوها را در دستور کار خود قرار داده اند و قاعدتا این امر به نفع طرفداران این پتوها است؛ زیرا هرچه تعداد تولیدکنندگان افزایش یابد، تنوع در طرح و رنگ و نوع این محصول نیز بیشتر خواهد شد و از طرفی قیمت آن نیز به دلیل ایجاد بازار رقابتی به صرفه تر و ارزان تر میشود و شما میتوانید بهترین انواع پتوهای مسافرتی چهارخانه را با بهترین کیفیت ها و تنوع رنگ تهیه کنید.

گاهی اوقات ممکن است در طول سفرمان مسافت‌ها طولانی و خسته‌کننده شوند؛ پس حتما نیاز پیدا میکنیم چند دقیقه‌ای را به خواب اختصاص دهیم تا اندکی خستگی در کنیم و سفر لذت بخش تری داشته باشیم .به همین دلیل است همیشه سعی میکنیم یک پتوی سفری خوب وکاربردی همراه خود داشته باشیم. پتوهای سفری تولیدی ما به‌راحتی میتواند شما را در طول سفر گرم نگه دارد. جنس این محصول پلی‌استر عالی با جنس نرم و لطیف است، همین طور وزن مناسبی هم دارد که این امر در سفر فرایند خوشایندی است.

سفارش بهترین انواع پتو چهارخانه مسافرتی

یکی از دغدغه ما هنگام سفر این است که وسایلی همانند پتو حجم زیادی در ساک یا چمدان شما اشغال نکند. این پتو به‌راحتی در چمدان شما جای میگیرد و فضای کمی را اشغال میکند. همچنین دارای رنگ‌بندی بسیار زیبایی است. این محصول را میتوانید هم در ماشین لباسشویی، هم با دست بشویید.
در بازار خرید و فروش پتو و کالای خواب انواع مختلفی از پتوهای وارداتی خارجی نیز وجود دارند که دارای طرح های متنوع و جنس های گوناگون هستند. هر کدام از این برندهای خارجی با قیمت های متنوع در بازار به فروش میرسند. پتوهایی از برندهای چینی، برزیلی، ترکیه ای و…
اکثر مشتریان عمده که خواهان پتویی با قیمتی نازل میباشند، پتوی چینی تهیه میکنند. شما میتوانید پتوهای وارداتی با پایین ترین قیمت را در مراکز خرید ما جست وجو کنید پتوهای چهار خانه، طراحی های بسیار متنوع و زیبایی دارند که میتوان آنها را با طراحی های فضای داخل اتاق و وسایل ست کرد و معمولا انتخاب آنها طبق سلیقه افراد صورت میگیرد. همچنین از مواد اولیه ای که برای پارچه‌های این نمونه استفاده میشود، موادی هستند که ضد حساسیت پوستی وتنفسی هستند و همه افراد میتوانند بدون نگرانی از آنها استفاده کنند.

پتوهای چهارخانه مسافرتی ایرانی از نمونه پتوهای ناب و ارزان قیمت در بازار هستند که به منظور صادرات پتو به کشورهای اطراف هم پیشنهاد میشوند. در کنار قیمت ارزان، وزن سبک این پتوها سبب شده تا حجم کمتری بگیرند؛ در نتیجه برای مصارف مسافرتی، گزینه مناسبی هستند.

همیشه پس از استفاده از پتوهای مسافرتی در طول مسافرت آن را با مواد شوینده بشویید، سپس با استفاده از گرمای نور خورشید آن را خشک نمایید. درصورت شستن آن با ماشین لباسشویی آن را با شوینده های ملایم بشویید. این پتوها را در صورتی که در مکان های خاردار و زبر قرار دهید، ممکن است خارها به پتو بچسبد؛ پس از آن به خوبی مراقبت نمایید.
اکثراً افراد خوش سلیقه و سخت پسند که به دنبال ظاهری زیبا و کیفیت خوب وعالی هستند از این پتوهای چهار خانه مسافرتی برای سفر خود استفاده میکنند..
شما هم اگر در این دسته افراد قرار دارید که به سختی خرید میکنید و برای خرید کالای مورد نظرتان تمام فروشگاه ها را زیر و رو میکنید، میتوانید سری به سایت های فروش دییافت بزنید و با دیدن کاتالوگ های تولیدی ما از یک تولیدی معتبر، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما