توزیع کنندگان پتو مرینوس طرح آنتیک

پتو مرینوس طرح آنتیک از جمله پتوهایی است که طرفداران زیادی را در ایران و سایر کشورها به خود جذب کرده است. توزیع کنندگان پتو مرینوس طرح آنتیک همواره در تلاش هستند تا محصولات باکیفیت تر و متنوع تری را در اختیار مشتریانشان قرار دهند. این تنوع طرح و کیفیت بالا باعث میشود تا مشتریان بیشتری تقاضای خرید این پتو را داشته باشند و روز به روز به مشتریان این پتو اضافه شود.
شرکت دیبافت از جمله توزیع کنندگان پتو مرینوس طرح آنتیک محسوب میشود. این شرکت با مهندسی جناب آقای خسروانی از جمله طلایه داران فروش این صنعت محسوب میشود. شرکت دیبافت با کادر مجربی که در این زمینه دارد، توانسته محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر کند.

مشخصات پتو مرینوس طرح آنتیک

مشخصات پتو مرینوس طرح آنتیک

پتو مرینوس طرح آنتیک از جمله پرفروش ترین پتوها محسوب میشود. این پتوهای آنتیک در برندهای مختلفی تولید شده اند، اما بهترین برند تولیدی این پتو، مرینوس است. این پتو بیشتر از الیاف طبیعی پنبه تولید شده است و الیاف ترکیبی نیز به آن افزوده شده است تا کیفیت بهتری را دارا باشد.
همانطور که میدانید هیچ کدام از ما انسان ها نمیپسندیم که از پتویی استفاده کنیم که سنگین و الیاف درشت و زبر داشته باشد و همواره به دنبال پتویی هستیم که نرم و سبک باشد. پتوی مرینوس طرح آنتیک بسیار نرم و لطیف و سبک است، به گونه ای که خواب بسیار آرامی را به شما هدیه میدهد. شما میتوانید با یک بار لمس کردن این پتو به راحتی این موضوع را دریابید که این پتو بسیار نرم و لطیف است.
این پتو به دلیل اینکه در تولید آن از الیاف طبیعی استفاده شده است، هیچ گونه پرزی نمیدهد. همچنین این پتوی زیبا بعد از شست و شو دچار تغییر رنگ یا پرزدهی نمیشود و شما میتوانید در سالیان طولانی از این پتوی بی نظیر استفاده کنید، بدون اینکه ذره ای از کیفیت آن کم شده باشد. این پتو در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده است، به گونه ای که شما میتوانید برای انواع طیف گروه سنی این پتو را خریداری کنید. همانطور که میدانید ما انسان ها تنوع را خیلی دوست داریم و همواره به دنبال پتویی هستیم که طرح های مختلفی داشته باشد تا بتوانیم طرح دلخواه خود را انتخاب کنیم.

آشنایی با پتوهای طرح دار

آشنایی با پتوهای طرح دار

پتوها در انواع طرحدار و ساده تولید میشوند. در گذشته پتوهای ساده رواج بیشتری داشتند و پتوها بیشتر در رنگ ها با یکدیگر متفاوت بودند، اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات همواره انواع پتوها در طرح های مختلفی تولید میشوند. پتوهای طرحدار از پرفروش ترین پتوهای موجود در بازار هستند که افراد زیادی آنها را خریداری میکنند. پتوهای با طرح سه بعدی رواج بیشتری دارند و به دلیل زیبایی بی نظیری که دارند بیشتر آنها را برای جهیزیه عروس و داماد تهیه میکنند.
همچنین پتو مرینوس در طرح های کارتونی، فانتزی، دخترانه و پسرانه تولید میشود که جوانان و کودکان علاقه بسیار زیادی به خرید این گونه پتوها دارند. شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که این پتوها را چگونه تولید میکنند؟ برای پاسخ به این سؤال باید بدانید که بعد از اینکه پتو بافته شد و رنگ اولیه را به آن دادند، با استفاده از شابلون های مخصوص رنگ ها و طرح های مخصوص را به روی آن میپاشند. به این روش بهترین مدل پتوهای طرح دار تولید میشود.

راهنمای تهیه انواع پتو

راهنمای تهیه انواع پتو

خرید یک پتوی خوب همواره دغدغه خریدارن پتو است. شما برای خرید یک پتوی خوب باید نکات زیادی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید پتوی خوب و باکیفیتی را خریداری کنید. برای دانستن این موارد در ادامه ما را همراهی کنید.
1) جنس پتو: مهم ترین چیزی که شما باید در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، متریال و الیاف به کار رفته در پتو است که تأثیر بسیار زیادی در کیفیت پتو دارد. پتوهای طبیعی کیفیت بهتری دارند، اما پتوهای مصنوعی دارای طول عمر بیشتری هستند. پیشنهاد ما خرید پتویی است که در تولید آن از الیاف طبیعی استفاده شده باشد، زیرا این نوع پتو ویژگی ها و مزیت های بیشتری دارد.
2) طرح و رنگ پتو: شما باید طبق سلیقه شخصی خود و با توجه به دکوراسیون اتاق خود پتوی مورد نیازتان را خریداری کنید. توجه داشته باشید که برای نوجوانان و کودکان از رنگ های شاد خریداری کنید، زیرا این مسئله تأثیر بسزایی در روحیه آنان میگذارد.
3) قابلیت شست و شو با روش های مختلف: همانطور که میدانید پتو ارتباط مستقیمی با پوست بدن ما دارد، در نتیجه بعد از مدتی باید آن را شست و شو دهیم. پتوی خریداری شده شما باید قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی یا به صورت دستی را داشته باشد تا شما بتوانید با آسان ترین روش آن را شست و شو دهید.
4) ضد حساسیت بودن پتو: همانطور که گفتیم پتو ارتباط مستقیمی با پوست بدن ما دارد، در نتیجه باید ضد حساسیت باشد تا مشکلات اساسی را برای پوست بدن ما ایجاد نکند.
شرکت دیبافت دارای راهنمایان خریدی است که شما میتوانید با تماس با آنان طیف وسیعی از اطلاعات را جویا شوید.

مرکز عرضه پتو مرینوس طرح آنتیک

مرکز عرضه پتو مرینوس طرح آنتیک

مراکز مختلفی وجود دارند که این پتوی بی نظیر را به فروش میرسانند، اما یکی از بهترین این مراکز شرکت دیبافت است. شرکت دیبافت، پتو مرینوس طرح آنتیک خود را به صورت عمده در اختیار شما قرار میدهد. این شرکت منسوجات خود را از کارخانه جات تولیدی این محصولات تهیه میکند و به همان صورت نیز در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید این محصولات را بدون واسطه و به صورت عمده با قیمت تولیدی اش خریداری کنید.
شرکت دیبافت دارای سایتی است که شما عزیزان میتوانید با مراجعه به این سایت انواع پتو مرینوس در طرح های مختلف را مشاهده و اقدام به سفارش این محصول زیبا و باکیفیت کنید. این شرکت محصولات خریداری شده شما را در کوتاه ترین زمان به دست شما میرساند. همچنین این شرکت مراکز فروشی را در شهرهای مختلف دارد که شما میتوانید به صورت حضوری از محصولات آن دیدن و آنان را خریداری فرمایید. این شرکت تمام محصولات خود را تضمین میکند، زیرا از کیفیت محصولات خود اطمینان کامل دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما