توزیع انواع پتو چهار فصل دبل فیس

– آیا تاکنون از پتوهای چهار فصل چیزی شنیده اید؟
– انواع پتو چهارفصل دبل فیس را میشناسید؟
– از توزیع انواع پتو چهار فصل دبل فیس چه میدانید؟
خواب از جمله مهم ترین عملکردهای زیستی است که بسیار با اهمیت بوده و دلیل آن تاثیر بر روح و روان آدمی است. خواب سالم مستلزم داشتن کالاهای خواب با کیفیت و مرغوب است که در این میان پتو از مهم ترین ها بوده و همواره توجه به آن در راس قرار دارد. مهم است که آدمی خواب راحت و سالمی را پشت سر بگذارد تا روزی با نشاط و انرژی فراوان را شروع کند. پتو در واقع نوعی روانداز است که در بازار مصرف از محبوبیت و فروش خوبی برخوردار است و همواره مهم است که پتویی که استفاده میکنید با چه کیفیت و از چه برندی است.
از آنجایی که این کالا از اهمیت ویژه برخوردار بوده، همواره به مدعیان تولید این منسوج روز به روز افزوده میشود، که همین امر سبب تنوع این محصول در طرح و رنگ و همچنین بالا رفتن هر روزه کیفیت آن بوده است.

مزایای خرید عمده پتو چهار فصل دبل فیس
در میان برندهایی که متنوع ترین اقسام پتو را تولید و به بازار عرضه میکنند، برند دبل فیس از صاحب نامان و قدیمیان این بازار پر رقیب است که از همان ابتدا ملاک خود را رضایت و منفعت مشتریان قرار داده است و به همین علت توانسته جایگاه خود را به خوبی تثبیت کند. برند دبل فیس در انواع و اقسام طرح و مدل، پتوهای خود را ارائه میدهد که در این میان پتو چهار فصل دبل فیس که در این مقاله بیشتر به آنها پرداخته میشود، از محبوبیت بیشتری برخوردار است و علت آن هم باب سلیقه بودن همه افراد و قابلیت استفاده در تمام فصول سال است.
توزیع پتو چهار فصل دبل فیس به چندین روش مختلف میتواند شکل بگیرد که در ادامه مطلب به آنها حتما اشاره خواهیم کرد. اما در رابطه با این پتو توجه به اینکه حتما این کالا را از برند دبل فیس و از روش خرید مستقیم یا نمایندگی های آن خریداری کنید، اصل قرار دهید.
تا خدای ناکرده سودجویان برند فیک یا هم اصل برند با گران ترین قیمت ها را غالبتان نکنند.

از پتو چهار فصل دبل فیس چه میدانید

از پتو چهار فصل دبل فیس چه میدانید

پتو چهار فصل همان طور که از اسمش پیداست، پتویی مناسب برای تمام فصول سال است و در هر فصلی مورد استفاده قرار میگیرد. دبل فیس در انواع و اقسام و اندازه های مختلف پتوهای خود را به بازار عرضه میکند که در این میان، از تولید این نوع پتو نیز جا نمانده است و پتوهای چهارفصل خود را با بهترین کیفیت تولید روانه بازار کرده است.
توزیع انواع پتو چهار فصل دبل فیس در اندازه و سایزهای متفاوت صورت میپذیرد، در واقع این نوع پتو چون در ابعاد بزرگ تولید میشود بیشتر مورد استفاده برای تخت های دو نفره است، پتو چهار فصل دبل فیس را میتوانید متناسب با ابعاد تخت تان خریداری نمایید، پس زمان مراجعه برای خرید حتما به اینکه که ابعاد پتو متناسب با ابعاد تخت تان هست یا خیر توجه نمایید. همچنین شرکت تولیدی این پتو، برای خریداران در واقع این امکان را فراهم کرده است که با خرید یک پتو برای تمام سال خود پتویی مناسب و قابل استفاده خریداری نمایند.
این نوع منسوج این قابلیت را دارد که با قرار گرفتن در ماشین لباسشویی به راحتی شسته شود، بدون آنکه نگران پرزدادگی یا رنگ پریدگی آن شوید. نرمی و لطافتی که پتو چهار فصل دبل فیس داراست همواره این امکان را که خواب راحت و نرم و گرمی را تجربه کنید فراهم کرده است، در واقع اساس تولیدات برند دبل فیس همین بوده است که شما خریداران محترم خوابی آسوده و راحت را تجربه نمایید.
این محصول از آنجا که دمای بدن را به خوبی حفظ میکند و در امر انتقال گرما به خوبی عمل کرده است، برای تمام فصل ها قابل استفاده است، یعنی هم در گرمای تابستان میتوانید از خوابیدن با این پتو در زیر باد کولر نهایت لذت را ببرید و هم در سوز سرمای زمستان داشتن این پتو سبب ایجاد حس لذت در شما شود.

آشنایی بیشتر با پتو طرح دار

آشنایی بیشتر با پتو طرح دار

پتوها بسته به سلیقه مشتریان در انواع و اقسام مدل طراحی و تولید میشوند. در واقع تولید مدل های جدید و بروز پتو بسته به نیاز مشتریان طراحی میشود و تولید کنندگان برای متنوع کردن تولیدات خود به این اصل که چه پتویی مورد نیاز است توجه ویژه میکنند. در این میان پتوهای طرح دار یکی از مدل های تولید پتو است که بسیار هم متنوع و پرفروش اند و بر حسب نیازی که مشتری به این نوع پتو داشت طراحی و تولید شد. پتوهای طرح دار در واقع به آن قسم از پتوهایی که دارای نقش و نگار و طرح های مختلف اند گفته میشود.
پیاده کردن هر طرحی بر روی این نوع پتوها امکان پذیر است. ما در این جا سعی میکنیم معروف ترین و پرفروش ترین طرح ها را به شما معرفی نماییم تا با بهترین های این نوع از منسوجات آشنا شوید.
پتوهای طرح دار فانتزی: طرح فانتزی درذواقع طرحی خیال گونه است و همین ویژگی طرح های فانتزی، شکل گیری هرگونه اشکال و تصاویری را در طراحی این نوع پتو ممکن میکند. در واقع طرح های فانتزی از پر تنوع ترین اقسام پتوها هستند.

مزایای خرید عمده پتو چهار فصل دبل فیس
پتوهای طرح دار سه بعدی: در طراحی این نوع از پتو هرگونه طرحی که مد نظر تان است، از گل و گیاه گرفته تا تصاویر انسان به صورت سه بعدی صورت میپذیرد که در اصل این نوع از طراحی از بروز ترین و مدرن ترین طراحی ها است.
پتو طرح دار چاپی: در تولید این نوع از پتو شما میتوانید هر عکسی که دوست دارید را به تولید کننده بدهید تا آن را بر روی پتویی که میخواهید بیاندازد.
پتوهای طرح دار در انواع و اشکال مختلفی طراحی میشوند و سپس به فروش میرسند که در این بین سه نوع طرحی که در بالا نام بردیم از پرطرفدارترین و پرفروش ترین این منسوجات آمد. توزیع انواع پتو چهار فصل دبل فیس در انواع و اقسام طرح های مختلف انجام میشود؛ این به آن معنا است که شما میتوانید این محصول را در طرح های سه بعدی، فانتزی، چاپی یا در هر طرحی که دوست دارید سفارش دهید و تحویل بگیرید. در این شکل از پخش محصول این امکان که طرح مورد نظرتان را به صورت اینترنتی برای تولید کنندگان این محصول بفرستید یا به صورت حضوری به نمایندگی ها مراجعه کنید و طرحی که میخواهید را ارائه دهید تا سفارش شما ثبت و پتوی مورد نظرتان را تولید کند، وجود دارد.

اطلاعاتی خواندنی در مورد پتو

اطلاعاتی خواندنی در مورد پتو

همان طور که در ابتدای مطلب قولش را دادیم، در این مقاله فقط بنا را بر معرفی پتوهای چهار فصل نگذاشته ایم و هدف شناخت بیشتر شما از خریدی که میخواهید انجام دهید است. برای همین هم در این بخش هر آنچه که در رابطه با پتو جالب است و لازم است که بدانید را بررسی میکنیم.
پتوها نوعی روانداز اند، که قدمت آنها به امروز و دیروز برنمیگردد. زمانی که انسان حتی به بلوغ فکری نرسیده بود و از درک خیلی از مسائل ابتدایی زندگی عاجز بود. این مطلب که باید چیزی بر روی خود قرار دهد تا از آن در برابر سرما محافظت کند را می‌دانست و در آن زمان انسان اولیه برای فرار از سرما برگ ها و در مراحل بعدی رشد بلوغ فکری، از پشم گوسفندان و حیوانات دیگر برای این کار استفاده کرد. هرچه بشر بیشتر پیشرفت کرد و توسعه یافته تر شد تولید این منسوج هم متنوع تر و پیچیده تر شد. به طوری که اگر یک انسان اولیه بودید وبا ماشین زمان به امروز جهان می آمدید با دیدن این هم تغییر و تنوع قطعا بسیار شگفت زده میشدید، تولید این نیاز اولیه آنقدر پیشرفت کرد تا رسید به امروزی که همه قسم از این منسوج موجود است.
در رابطه با این کالای دوست داشتنی تعدادی از عادات و رفتارها وجود دارد که در ظاهر شاید خرافه و غیر منطقی به نظر بیاید، اما همه دلیل علمی دارند و همراه با پایه و اساس روان شناسانه اند. مثلا بارها پیش آمده که در خانه تنها بمانید و ناگهان یک سری افکار مالیخولیایی شما را احاطه کند، اینجاست که اولین گزینه ای که به نظرتان میرسد خزیدن بر زیر پتو و کشیدن کامل آن بر روی خودتان است. همین کار احساس امنیت خاصی به شما میدهد در ظاهر شاید این کار خنده دار و حتی کمی احمقانه به نظر برسد، اما اصل مطلب این است که پتو با کمک کردن به تولید بیشتر سروتونین و دوپامین که هورمون های آرام کننده مغز اند، ایجاد آرامش میکند و به همین علت شما از آن حس امنیت میگیرید و به اشتباه گمان میبرید که هر جای خانه الا همین پتویی که بر روی خود کشیده اید نا امن است.

مزایای خرید عمده پتو چهار فصل دبل فیس
یا مثلاً این توصیه مادربزرگ ها که: حتما پتو باید وزن سنگینی داشته باشد تا به درد بخورد و شما این نظریه را نمیپذیرید که: نه! پتوی مناسب پتویی است که در نهایت سبک وزن بودن گرما را به خوبی منتقل کند. شما گمان میکنید چون او قدیمی تر است و زیاد از علم و پیشرفت آن سر در نمی آورد، برای همین است که بر این موضوع پافشاری دارد.
در رابطه با این مسئله هر دو طرز فکر درست و کاملا این امر سلیقه ای است. اما دانستن اینکه پتوی سنگین استرس و اضطراب را از ما دور میکند و همچنین کیفیت و درجه خواب را افزایش میدهد و سبب خوابی سالم و آرام میشود، هم خالی از لطف نیست. اینکه اگر مادربزرگتان اصرار دارد که پتو فقط سنگینش خوب است، به دلیل داشتن همین تجربه هایی است که به طور علمی ثابت شده است. پس با توجه به این دو مسئله پتو هرچه سنگین تر، تولید دوپامین و سروتونین بیشتر و در آخر کیفیت خواب سالم و بی استرس هم بیشتر است. همان طور که در ابتدای مطلب به خوبی اشاره کردیم توزیع انواع پتو چهار فصل دبل فیس در ابعاد و اندازه های بزرگ صورت میپذیرد که همین هم سبب وزن بیشتر پتو و در نهایت راحتی خواب شما میشود. هدف از تولید انواع پتو چهار فصل دبل فیس در واقع همین خواب راحت و همراه با آرامش برای شما است.
اگر بر روی خوابتان حساسید و ارزش خاصی برای آن قائل هستید، پتوهای چهار فصل دبل فیس این امکان را که به راحتی به این خواسته تان برسید فراهم کرده است و شما میتوانید با تهیه انواع پتو چهار فصل دبل فیس به این مهم برسید.

مزایای خرید عمده پتو چهار فصل دبل فیس

مزایای خرید عمده پتو چهار فصل دبل فیس

ما در طول این مطلب هر آنچه را که در رابطه با توزیع انواع پتو چهار فصل دبل فیس نیاز به دانستن بود به طور جامع ارائه دادیم.
حالا اگر شما قصد خرید انواع این پتوی زیبا و جذاب را دارید بهتر است که خرید عمده آن را انتخاب نمایید، چراکه در خرید عمده از قیمت محصول به صورت تکی کم میشود. این نوع خرید بیشتر به نفعتان است و در واقع از اصلی ترین مزایای این نوع از خرید همین قیمت به صرفه تر و همچنین خرید امن و مطمئن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما