توزیع انواع پتو دونفره مدل لیلیان

توزیع انواع پتو دونفره مدل لیلیان توسط شرکت های فروش زیادی انجام میشود. امروزه بیشتر فروشندگان از طریق اینترنت با مشتریان و تولیدکنندگان ارتباط میگیرند. سایت های فروش مجازی ارتباط مستقیم با شرکت لیلیان دارند و پس از تولید، محصولات جدید شرکت را میان بازاریان، فروشگاه های کالای خواب و مشتریان توزیع میکنند. سایت پیش روی شما یکی از توزیع کنندگان محبوب محصولات شرکت لیلیان به شمار می آید که برای آشنایی بیشتر شما با پتو دونفره مدل لیلیان مطالبی را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با کمک آن بهترین محصول را انتخاب کنید.

مشخصات پتو دونفره مدل لیلیان

معرفی پتو لیلیان

پتوهای تولید شده توسط شرکت لیلیان به دلیل استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه های بافندگی در زمان بافتشان، جنس خوب و محکمی دارند. نرمی و لطافت بافته‌ ها مطبوع است و خواب خوبی را برای فرد رقم میزند. این منسوجات زیر نظر متخصصین این عرصه تولید شده و الیاف به کار رفته در آن مرغوب و استاندارد است. پتوهای دونفره لیلیان به دلیل سبکی و تنوع طرح جزو کالاهای پرفروش در بازار محسوب میشود. برای اینکه بیشتر با پتو دونفره مدل لیلیان آشنا شوید به چند ویژگی آن اشاره میکنیم.
– ابعاد و وزن استاندارد: پتوهای دونفره لیلیان دارای ابعاد و وزن استانداردی هستند. این محصولات در ابعاد 220 در 240 سانتی متر به بازار عرضه میشود، البته مدل های پریما و سورینا دارای ابعاد کمتری هم هستند و در سایز 195 در 220 سانتی متر تولید میشوند. وزن پتوها حدود 3000 گرم است. ابعاد و وزن استاندارد این منسوج، جا به جایی و پهن کردن و جمع کردن آنها را آسان تر کرده است.
– دوام و ماندگاری بالا: در پتوهای دونفره لیلیان از الیاف پلی استر درجه یک استفاده شده. الیاف پلی استر به سبب ماهیت وجودی، دوام و ماندگاری یک محصول را چند برابر میکند و باعث میشود که محصول در برابر شست و شو، رطوبت و… دچار آسیب نشود. استفاده از الیاف پلی استر درجه یک علاوه بر دوام و ماندگاری فواید دیگری هم دارد. نرمی، گرمی و سبک پتو را افزایش میدهد و باعث میشود که بافته برای پوست های حساس، ضد آلرژی باشد.
– طرح و رنگ متفاوت: کالاهای تولیدی توسط شرکت لیلیان، به دلیل تفاوت سلیقه مشتریان دارای طرح و رنگ متفاوتی هستند. پتوهای دونفره لیلیان با طرح برجسته نسبت به طرح ساده، فروش بیشتری دارند. چون پتوهای طرح برجسته، دارای طراحی نو و جدید هستند و زیبایی سرویس خواب افراد را افزایش میدهد.

مشخصات پتو دونفره مدل لیلیان
کارخانجات لیلیان در یکی از شهرستان های یزد واقع شده، اما افرادی که ساکن یزد نیستند هم میتوانند پتوها را به طور مستقیم و بی واسطه از تولیدکننده خریداری کنند چون در بستر اینترنت سایت های فروش زیادی به وجود آمده که پتو دونفره لیلیان را به سراسر کشور ارسال میکند. بافته های دونفره لیلیان به دلیل کیفیت خوب و مرغوب خود در کشورهای دیگر هم مشتری دارد. سالانه تعداد زیادی پتو دونفره لیلیان به کشورهای همسایه نظیر عراق صادر میشود و با طرح های زیبا و جنس مرغویش رضایت خارجی ها را هم جلب میکند.
پتوهای دونفره لیلیان دارای یک قیمت ثابت نیستند چون انواع متفاوتی دارند. مشخصه هایی که در قیمت پتو دونفره لیلیان تاثیرگذاران عبارتند از:
– ابعاد و سایز پتو
– طرح و رنگ پتو
– وزن و میزان ضخامت پتو
– تراکم بافت پتو
– تعداد کالاهای سفارش داده شده
– روش خرید
در مورد مورد پنجم و ششم لازم است که توضیحی را به شما بدهیم. اگر پتو را به طور عمده خریداری کنید، به هر پتو قیمت کمتری اختصاص داده میشود و با خرید تکی قیمتش تفاوت میکند. روش خرید هم در قیمت تاثیرگذار است. اگر شما پتو را از فروشگاه بخرید مغازه دار بابت اجاره مغازه، قیمت اصلی خرید از کارخانه و هزینه حمل و نقل برای دریافت کالا؛ سود زیادی را روی قیمت اصلی میکشد و شما پتو را به میزان زیادی بیشتر از قیمت کارخانه میخرید، اما اگر پتو را از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید، پول کمتری بابت خرید میدهید.

راهنمای انتخاب پتو برای نوزاد پسر

در تولید پتوهای نوزادی از الیاف ارگانیک و ضد حساسیت استفاده میشود، چون برای مادران مهم است که پوست نوزادان دچار آلرژی و حساسیت نشود و خواب راحتی را تجربه کنند. طرح و رنگ پتوهای نوزادی بسیار بارز اهمیت است چون پتو یکی از موارد مهم در سیسمونی محسوب میشود و باید از نظر زیبایی رضایت مادران را جلب کند. بافته های نوزادی از نظر طرح و رنگ به دو دسته دخترانه و پسرانه تقسیم بندی میشود. طرح های پسرانه خود دارای تنوع زیادی هستند. پتو پاندا، پتو خرس مهربون، پتو بن تن، پتو زرافه، پتو دایناسور، پتو فیل، پتو جغد و… چند نمونه از طرح های پرفروش در کالاهای سیسمونی پسرانه به حساب می آیند، اما طرح های دیگری هم هستند که مشتریان مطابق با نیاز و سلیقه شان برای خرید آن اقدام میکنند. پتوهای نوزادی بیشتر از پتوهای بزرگسال و نوجوان نیاز به شست و شو دارند، به همین دلیل، تلاش گروه های صنعتی بر این است که منسوجات مخصوص نوزاد را با الیافی تولید کنند که در برابر شست و شو و نور آفتاب مقاوم باشند و مادران با خیالی آسوده در داخل خانه پتو را بشویند.
شرکت لیلیان یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید پتو نوزادی است. بافته های شرکت لیلیان دارای تنوع طرح و رنگ زیادی هست و به همین سبب در زمینه پتو نوزادی بسیار موفق عمل میکند. چون طرح در پتو سیسمونی از اهمیت زیادی برخوردار است. انواع طرح پتو لیلیان شامل موارد زیر است:
1. پتو نوزادی با طرح کارتونی
2. پتو نوزادی با طرح فانتزی
3. پتو نوزادی با طرح ساده

پتو نوزادی پسر
طرح کارتونی برای پسران اغلب کاراکترهای کارتونی حیوان، ورزشکار و ابرقهرمان های انیمیشن ها است. رنگ به کار رفته در زمینه بافته های نوزادی مخصوص پسران نارنجی، آبی و… است. بهتر است که از رنگ های آرامش بخش برای پتوهای نوزادی استفاده کرد تا نوزاد خواب آرامی را تجربه کند.

بهترین انتخاب انواع پتو برای فصل بهار

پتو سفری یکی از مهم ترین ابزار برای سفر است که در انواع متفاوت به بازار عرضه میشود. به پتوهای سفری، پتو بهاره هم میگویند؛ چون سبک و راحت هست، خیلی گرم نیست و با هوای نسبتا خنک بهار سازگاری دارد.

پتو بهاره

از آنجایی که فصل بهار، به دلیل زیبایی طبیعتش و آب و هوای خوبش بهترین فصل برای سفر به حساب می آید، خرید پتوهای سفری در فصل بهار به بیشترین میزان خود میرسد. بافته های مسافرتی بر اساس طرح، رنگ، جنس به انواع مختلفی تقسیم میشوند. برندهای مختلفی پتوهای مسافرتی را تولید میکنند و محصولات هر برند از نظر ماهیت و ویژگی با کالاهای برند دیگر تفاوت دارد. انواع مختلف پتوهای سفری عبارتند از:
– پتو راه راه
– پتو مدل فلورا
– پتو چهارخانه
– پتو ژله ای
– پتو حوله ای

پتو سفری
پتوهای سفری درجه یک، سبک و بادوام هستند. به دلیل استفاده از مواد ارگانیک و الیاف پلی استر در بافتشان پوست های حساس، دچار حساسیت نمیشود. بافته های سفری بیشتر از سرویس خواب های دیگر در معرض کثیفی است، به همین دلیل تولیدکنندگان پتو مسافرتی تلاش میکنند، محصولاتشان را با الیاف محکم و بادوام تولید کنند. طوری که در برابر شست و شو دچار مشکل نشود، به راحتی شسته شود و دوباره مورد استفاده مصرف کننده قرار بگیرد. منسوجات سفری فقط جنس نازک ندارند، بلکه پتو یک نفره ضخیم هم جزو پتو سفری محسوب میشود و هنگام سفر در زمستان به کار می آید. البته بعضی افراد در خانه هم از پتو سفری استفاده میکنند، چون در خواب تحمل پتو ضخیم را ندارند و ترجیح میدهند با احساس سبکی و راحتی بخوابند. پتوهای مسافرتی ساده رنگ های متفاوتی دارد ولی افراد باهوش این نوع پتوها را با رنگ تیره خریداری میکنند تا زود کثیف نشود. شرکت های زیادی در زمینه تولید پتو مسافرتی در حال فعالیت هستند. چند شرکت برتر در زمینه تولید کالاهای سفری عبارتند از:
– گروه کارخانجات صنعتی لیلیان
– نرمینه
– گلبافت
– شادیلون
هر کدام از این برندها در تولید پتو شاهکار هستند و سعی میکنند با عرضه محصولات خوب، مشتریان را راضی نگه دارند. پتوهای سفری در شهرهای گرم مثل اهواز و مناطق جنوبی فروش بیشتری دارد، چون هم وطن های جنوبی به سبب نرمی و خنکی پتوهای سفری در خانه هم از این پتوها برای خواب استفاده میکنند تا پوستشان عرق نکرده و اذیت نشوند. بنابر این پتوهای مسافرتی در سایر شهرها یک کالای پرفروش و مورد نیاز بسیاری مشتریان هست که در بازار به یک کالای محبوب تبدیل شده و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. برای خرید انواع پتو سفری به طور عمده یا تکی از طریق سایت های فروش اقدام کنید و پتو را با قیمت کمتری نسبت به قیمت مغازه دار خریداری نمایید.

فروش مرغوب‌ ترین پتو دونفره مدل لیلیان

کارخانه تولید لیلیان واقع در شهر یزد یکی از بهترین تولیدی های منسوجات است که سال هاست به برند معتبری در زمینه کالای خواب تبدیل شده و روز به روز بر مشتریانش افزوده میشود. بافته های لیلیان به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تولید، از نظر کیفیت بسیار عالی و درجه یک است و به دلیل کیفیت خوب یک کالای صادراتی محسوب میشود و توسط عرضه کنندگان به سایر کشورها ارسال میگردد. محصولات کارخانه لیلیان به نسبت کیفیتش یک پتو قیمت مناسب محسوب میشود، چون مشتریان از قیمت آن راضی هستند و نیازی نیست پول زیادی را بابت خریدش بدهد. پتو دونفره لیلیان یکی از کالاهای پرفروش است و عروس خانم های زیادی بابت طرح های زیبای روی پتو، آن را برای جهیزیه خود میخرند. اگر قصد خرید دارید با کارشناسان سایت ارتباط بگیرید. سایت ما یکی در زمینه فروش مرغوب ترین پتو دونفره مدل لیلیان فعالیت مستمر دارد و پتو با بسته بندی شیک را در اختیار مشتریان قرار میدهد.

عرضه کنندگان مستقیم انواع پتو دونفره مدل لیلیان

تولیدکنندگان پتو لیلیان؛ پس از تولید محصولات، واسطی را بین خود و مشتریان برای فروش محصول قرار میدهند. در گذشته این واسطه ها فروشگاه های کالای خواب و بازار بود، اما امروزه علاوه بر بازار، فروش محصولات خود را به عرضه کنندگان در بستر اینترنت میسپارند. عرضه محصولات در اینترنت به این صورت است که مشتری محصول را سفارش میدهد و هر جای دنیا که باشد محصول را در محل مورد نظر تحویل میدهد، بدون آنکه برای خرید کالا به تولیدکننده مراجعه کنند. سایت پیش روی شما یعنی شرکت دیبا بافت نگار قم، یکی از معتبرترین سایت های فروش در زمینه عرضه منسوجات شرکت لیلیان است که به دلیل ارتباط بی واسطه با کارخانه سود کمی را روی قیمت اصلی میگذارد و محصول را با کمترین قیمت به مشتری عرضه میکند.

خرید آسان پتو دونفره مدل لیلیان

 پخش پتو دو نفره لیلیان

پتو دونفره مدل لیلیان یکی از محصولات پرفروش کارخانجات صنعتی است. این محصول جایگزین لحاف های سنگین شده و افراد برای روتختی از ان استفاده میکنند. این بافته ها دارای طرح های برجسته و زیبایی است که زیبایی سرویس خواب شما را تضمین میکند. بعضی هتل ها و مهمان سراهای عالی رتبه و مجلل این کالاها را به دلیل کیفیت بالا و طرح زیبا، به عنوان روتختی استفاده میکنند و میزان بالایی را برای اتاق هایشان خریداری میکنند. دو راه برای خرید عمده یا تکی پتوی دونفره لیلیان وجود دارد.
1. به فروشگاه یا مرکز خرید پتو رفته، پتو را خریداری کنید.
2. از طریق سایت محصول را سفارش دهید و کالا را جلوی درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.
بدیهی است که راه دوم راحت تر است، چون شما کنار کارهای دیگرتان پتو را هم خریداری میکنید و برای خرید وقتتان را هدر نمیدهید. اما یک مشکلی وجود دارد، عموم مردم خرید حضوری را ترجیح میدهند، چون به خرید اینترنتی اعتمادی ندارد؛ اما سایت پیش روی شما مشکل اطمینان را حل کرده است. شرکت دیبا بافت نگار یکی از عرضه کنندگان برتر پتوهای لیلیان است که به فروش بی واسطه محصولات میپردازد و منسوجات را با گارانتی و به طور تضمینی به مشتری تحویل میدهد. علاوه بر این، سایت دارای نماد الکترونیکی است و برای اطمینان از تحویل محصول میتوانید از مشتریان ما بپرسید و از سرعت و دقت عمل کارشناسان سایت مطمئن شود. برای خرید آسان پتو دونفره لیلیان در سایت عضو شوید و به طور اینترنتی محصول را سفارش دهید یا از طریق شماره تماس با کارشناسان سایت ارتباط بگیرید. سایت ما صمیمانه پذیرای سفارشات شماست و پس از ثبت سفارش توسط شما پتو با پسته بندی شیک را در اسرع وقت به شما تحویل میدهد.

1

  1. سلام و عرض ادب و احترام
    خرید بصورت عمده با چه تعدادی پتو امکان پذیر هست؟
    واگه بخوام با مسئول فروش کارخانه تماس بگیرم و راهنمائی لازم از ایشون بگیرم مقدور هست؟
    پاسگو باشید سپاسگزارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما