بهترین مدل پتو نوزادی جدید

مدل پتو نوزادی جدید در طرح و رنگ شیک و شاد را با اینترنت بخرید. پتوهای زیبا که به اتاق خواب کودک شما رنگ و جلای زیبایی خواهد بخشید.
انواع مدل پتو نوزادی جدید در حال حاضر در فروشگاه آنلاین و مجازی قابل دسترس بازدیدکنندگان گرامی قرار گرفته است. بهترین و جدیدترین طرح پتو را در این بازار مشاهده کنید.

امروزه در بازار، پتوهای نوزادی، به منظور جلب نظر و رضایت خاطر مشتریان عزیز، در انواع و اقسام مختلف با طرح ها و رنگهای مختلف و متنوع و چشمگیر، وجود دارد.

بهترین مدل پتو نوزادی جدید، دارای ویژگیها و مشخصه هایی است که توجه به این مشخصه ها، خریدار را در جهت یک پتوی مناسب یاری میکند. تهیه بهترین مدل پتو نوزادی جدید، به شیوه ی مستقیم یعنی حضور در مراکز خرید سیسمونی و لوازم نوزاد، وجود دارد.

همچنین، متقاضی، میتواند این کالا را به شیوه ی غیر مستقیم و آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرد.

بهترین مدل پتو نوزادی جدید

مدل پتو نوزادی

مدل پتو نوزادی

پتوی نوزادی، یکی از پرکاربردترین و اساسی ترین وسایل کودک است که حس آرامش و راحتی را به نوزاد القا میکند. به همین دلیل، باید در زمان تهیه این محصول، نهایت دقت لازم را داشت.

در بازار، انواع پتو نوزادی با جنس ها و طرح های مختلف وجود دارد؛ که هرکدام از آنها ویژگی و مشخصه های مختص خود را دارد. در زیر به چند نمونه از این محصول اشاره میشود:

▪︎ پتوی زیپ دار نوزادی، پتویی است که بسیار مورداستقبال عموم قرار گرفته چراکه نوزاد را در آن قنداق می‌کنند؛ این پتو تحت عنوان پتو زیپ دار قنداقی نیز معروف میباشد.

▪︎ پتوی زیپ دار دکمه ای، که به وسیله ی دکمه، به راحتی باز و بسته میشود و کاملاً نوزاد را از سرما محافظت میکند.

▪︎ پتوی کلاهدار نوزاد، که به آن پتوی دورپیچ هم می‌گویند چرا که کاملاً میتوان نوزاد را به وسیله آن پوشاند. این پتو، در زمان بدو تولد نوزاد، بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

▪︎پتوی عروسکی که اصولا، از جنس مخمل بوده و تحت عنوان پتوی مخمل نوزادی در بازار وجود دارد.

ویژگی پتو نوزادی

ویژگی پتو نوزادی شما چه بخواهید که اتاق خواب فرزندتان را تبدیل به یک عمارت شیک و کاخ کونه در آورید و چه بخواهید یک سرویس خواب ساده برایش تهیه کنید نیاز است به نکاتی توجه کنید. شما به هر حال به یک سرویس خواب یا همان سیسمونی که شامل پتو نوزادی، ملحفه، تشک و ملحفه و بالش تهیه کنید.
وقتی به فروشگاه می روید اینقدر تنوع محصول زیا است که شما را گیج می کند و انتخاب بسیار سخت می شود. نیاز است به پتو و ملحفه ای که خرید می کنید توجه کنید که از رنگ و طرح شاد و آرامبخشی طراحی شده باشد. از خریدن سرویس خوابی که طرح و رنگ ترسناک دارند خوددداری کنید.

پتوی نوزادی، یکی از وسایل لازم نوزاد است که باید در زمان تهیه ی آن، دقت لازم را کرد.

یکی از ویژگیهای بارز پتوهای نوزادی، نرم بودن آنها است. پتوهای نوزادی، باید نرم و لطیف بوده و خشن نباشند؛ به گونه‌ای که کودک در آن، کاملا احساس آرامش کرده و خوابی راحت و آسوده داشته باشد.

به علاوه پتوی نوزاد باید از جنس الیاف طبیعی و یا پنبه باشد و از الیاف مصنوعی تهیه نشده باشد؛ چرا که، الیاف مصنوعی بکار برده شده در پتو، ممکن است باعث ایجاد حساسیت، خارش و قرمزی پوست کودک شود. پتوی پنبه ای بهترین گزینه برای فصل تابستان و پتوهای پشمی بهترین گزینه برای ماههای سرد است.

از دیگر مشخصه های پتوی نوزاد، این است که پتو، باید متناسب با سایز و اندازه ی نوزاد باشد؛ پتوهای بزرگ، باعث ایجاد دردسر و زحمت برای نوزاد شده و نمی‌توان به خوبی نوزاد را با آن دور پیچ کرد.

یکی از نکات بسیار مهم و اساسی در زمان تهیه ی پتو، ساده بودن آن است. پتوهای نواردوز یا روبان دوزی شده و یا منگوله دار، گاها، در مواقع خواب، باعث خفگی و مرگ ناگهانی نوزاد میشوند.

یک پتوی نوزادی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

یک پتوی نوزادی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

نوزاد، چند ماه ابتدای تولد بیشتر ساعت خود را در خواب می گذراند؛ به همین علت، در زمان خرید سیسمونی یکی از مواردی که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد پتوی نوزادی است.

جهت خرید یک پتوی نوزادی خوب، باید چندین فاکتور در زمان خرید، مد نظر قرار گیرد؛ تا نوزاد خوابی آرام و راحت داشته باشد:

اولین فاکتور، جنس پتو میباشد؛ کیفیت و جنس پتو، رابطه ای مستقیم با پوست نوزاد دارد؛ چراکه پوست نوزاد بسیار لطیف بوده و چنانچه پتو از الیاف مصنوعی تهیه شده باشد، نوزاد دچار خارش و حساسیت می‌شود؛ به همین دلیل بهتر است پتویی تهیه شود که از جنس الیاف طبیعی و پنبه باشد.

از آنجایی که پتو یکی از پرکاربردترین وسایل نوزاد است و سریع کثیف و آلوده می شود بنابراین باید طوری انتخاب شود که توسط ماشین قابل شستشو بوده و به زودی خراب نشود. به همین دلیل جنس پتو نیز میتواند عاملی مهم در انتخاب یک پتوی مناسب باشد.

سایز، نرم و سبک بودن پتو از سومین عوامل مهم در زمان خرید پتوی نوزادی است؛ پتویی که در زمان خرید انتخاب می شود بهتر است مناسب و یا کمی بزرگتر از نوزاد باشد؛ پتوی بزرگ، سبب ایجاد ناراحتی و زحمت نوزاد شده و به راحتی نمی‌توان نوزاد را با آن دورپیچ کرد.

طرح و رنگ پتو از عوامل بسیار موثر در آرامش کودک می باشد استفاده از رنگ‌های ملایم مانند آبی روشن و یا صورتی بسیار کمرنگ باعث می‌شود کودک از لحاظ روانی آرامش و خواب خوبی داشته باشد.

و کلام آخر اینکه، پتوی نوزاد باید ایمن باشد؛ این بدان معناست پتو باید ساده و بدون منگوله و آویز باشد؛ چراکه این آویزها ممکن است باعث آزار و اذیت نوزاد شود.

تولید کننده انواع پتو نوزادی جدید

تولید کننده انواع پتو نوزادی جدید

مراکز تولید کننده پتو نوزادی، این محصول را از با کیفیت ترین و مرغوبترین مواد تولید میکنند؛ اما شایان ذکر است که انتخاب برترین مراکز تولید کننده پتو نوزادی در سراسر ایران، بر حسب سلایق و ایده های افراد، متفاوت میباشد.

هرساله، انواع مختلفی پتو نوزادی، به اشکال و طرح های مختلف و متنوع، و نیز با کیفیتی درجه یک، توسط شرکتهای مختلف، تولید و با قیمتی مناسب، روانه ی بازار فروش میشود.

لذا، خریداران میتوانند جهت تهیه این کالا، مستقیما در مراکز خرید حضور یافته و یا به شیوه ی اینترنتی و آنلاین، کلیه محصولات شرکتهای تولیدی را دنبال و پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما