بررسی قیمت پتو گوسفندی دو نفره

پتو گوسفندی دو نفره از جمله پتوهایی است که امروزه رواج زیادی در بازار یافته و همه روزه به طرفداران این پتو اضافه میشود. قیمت پتو گوسفندی دو نفره بر اساس طرح و رنگ با یکدیگر متفاوت است. امروزه به دلایل اقتصادی و نوسانات بازار هر روز قیمت این منسوج کم یا اضافه میشود.
شما میتوانید برای بررسی قیمت این پتوی زیبا به سایت شرکت دیبافت مراجعه کنید. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت هایی است که در زمینه فروش این منسوج پیشینه درخشانی دارد. شرکت دیبافت با مهندسی جناب آقای خسروانی همه روزه در تلاش است تا محصولات باکیفیت تر و متنوع تری را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

مشخصات پتو گوسفندی دو نفره

مشخصات پتو گوسفندی دو نفره

همه ما انسان ها بعد از شنیدن کلمه پتو، اولین چیزی که ذهن ما را درگیر خود میکند، یک خواب آرام و راحت است. همانطور که میدانید ما انسان ها بیشتر طول عمر خود را خواب هستیم و خواب کافی و درست میتواند تأثیر بسزایی در سلامت جسمانی و روانی ما بگذارد. وجود پتویی باکیفیت و خوب میتواند یک خواب آرام را به ما هدیه بدهد. یکی از پتوهای مرغوب که امروزه افراد زیادی آن را خریداری میکنند، پتو گوسفندی دو نفره است.
این پتو با استفاده از الیاف کاملاً طبیعی پشم گوسفند تولید میشود. البته توجه داشته باشید برای تولید این پتو علاوه بر پشم گوسفند از الیاف دیگری برای باکیفیت تر شدن این پتو استفاده میکنند. همانطور که میدانید در سالیان گذشته همه افراد از پشم گوسفند به دلیل اینکه خواص زیادی دارد، استفاده میکردند. امروزه نیز به دلیل این خواص منحصر به فرد، این پتو جایگاه ویژه ای در زمینه صنعت پتو دارد. این پتو در ابعاد 220 در 240 تولید میشود.
پشم گوسفند دارای روغن لانولین است. این روغن ویژگی های زیادی دارد که از مهم ترین آنها نفوذناپذیری آن است. وجود این خاصیت در پتو باعث میشود که پتو مانع از ورود هوای سرد شود و شما را گرم نگه میدارد. نکته دوم که از ویژگی های اساسی این پتو محسوب میشود، این است که پتو گوسفندی در مقابل حرارت و آتش مقاومت زیادی دارد و شعله ور نمیشود. آتش نشان ها همواره توصیه میکنند که اگر خدایی نکرده مکانی آتش گرفت، این پتو را بر روی آن بیاندازید، زیرا این پتو زمان بیشتری برای خاموش کردن آتش به شما میدهد.
پشم گوسفند به طور طبیعی آنتی باکتریال دارد و مانع از هرگونه حساسیتی برای شما میشود. همانطور که میدانید اگر پتوی شما ضد حساسیت نباشد، باعث مشکلات پوستی فراوانی از جمله خارش، سوزش و… میشود. یکی دیگر از ویژگی های باور نکردنی پتو گوسفندی این است که این پتو برای درمان مشکلات عضلانی و رماتیسم بسیار مناسب است و همواره پزشکان پیشنهاد میکنند که این بیماران از این نوع پتو استفاده کنند.

راه های افزایش طول عمر پتو

راه های افزایش طول عمر پتو

ما انسان ها از پتو در مدت زمان طولانی استفاده میکنیم و پتوی خریداری شده ما باید دارای دوام و طول عمر زیادی باشد. نکات زیادی وجود دارد که شما میتوانید با رعایت آنها طول عمر پتوی خود را افزایش داده و در زمان بیشتری از آن استفاده کنید. برای دانستن این نکات ما را در ادامه همراهی کنید.
1. وجود رطوبت باعث میشود که پتو دچار پوسیدگی شود. پس همواره پشنهاد میکنیم که در مکانی پتوی خود را نگهداری کنید که مرطوب نباشد.
2. اگر قصد دارید پتوهای خود را در کاورهای مخصوص پتو نگهداری کنید، توجه داشته باشد که جنس پتوی شما پلاستیکی نباشد.
3. بهتر است برای پتوهای خود ملحفه داشته باشید، زیرا ملحفه باعث میشود که گرد و غبار بر روی پتو قرار نگیرد و همچنین باعث میشود گرمای بیشتری در پتو نگهداری شود.

4. بهتر است شست و شوی پتو خود را به خشک شویی بسپارید، اما اگر همچنان بر شستن آن توسط خودتان تأکید دارید، پتوی خود را با مواد شوینده مرغوب شست و شو دهید و توجه داشته باشید که موقع شست و شو پتو کاملاً از مواد شوینده پاک شود.
شما با رعایت مواردی که گفته شد میتوانید به طول عمر پتوی خود افزوده و در مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که عمر پتوها با یکدیگر متفاوت است. برخی از پتوها به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تولید آنها از طول عمر بیشتری برخوردار هستند.

چرا پتو پرز میدهد

چرا پتو پرز میدهد

پرزها از بافت اصلی پتو هستند که وقتی با الیاف سرگردان در روی پتو درگیر میشوند، روی پتو باعث وجود پرزهای ریز و درشت میشوند. این پرزها یکی از دردسرهای بزرگ است که همواره افراد زیادی در پی آن هستند که این پرزهای موجود در روی پتوی خود را از بین ببرند. پرزها باعث میشوند تا آلرژی و حساسیت های تنفسی زیادی برای افراد ایجاد شود.
اما امروزه راه کارهای مختلفی وجود دارد که شما میتوانید با انجام دادن آنها از شر این پرزها راحت شوید. ما در ادامه به برخی از این راه حل ها اشاره میکنیم.
• استفاده از تیغ های سنتی برای از بین بردن پرزهای پتو. شما میتوانید این تیغ ها را روی سطح پتو بکشید و پرزهای اضافه به راحتی از پتو جدا میشوند. با انجام دادن این روش در طی چند مرحله شما به طور کامل از دست این پرزها راحت میشوید.
• استفاده از غلتک های مخصوص پرزگیری. امروزه غلتک هایی تولید شده اند که شما میتوانید با خریداری کردن این غلتک ها از شر پرزها خلاص شوید.
• استفاده از نوار چسب های پهن برای از بین بردن پرز پتو. شما میتوانید با چسب های پهن و چسباندن آنان بر روی پتو و سپس کندن این چسب ها پرزهای اضافه را از سطح پتو جدا کنید.
شما با انجام دادن این روش ها در طی چندین مرحله میتوانید به طور کامل از دست پرزها خلاص شوید و دیگر دغدغه وجود پرزها و بیماری های ناشی از آن را نداشته باشید.

شرکت توزیع پتو گوسفندی دو نفره

شرکت توزیع پتو گوسفندی دو نفره

شرکت های زیادی در ایران و سایر کشورها وجود دارند که به توزیع پتو گوسفندی دو نفره میپردازند. یکی از معتبرترین و بهترین این شرکت ها شرکت دیبافت است. شرکت دیبافت همواره تلاش میکند که محصولات با کیفیت تر و متنوع تری را تهیه کند و در اختیار شما قرار دهد. این شرکت علاوه بر اینکه دارای مشتریان زیادی در ایران است در سایر کشورها نیز اقدام به صادرات منسوجات خود میکند و از طلایه داران صادرات پتو محسوب میشود.
شما میتوانید برای خرید کردن این پتوی بی نظیر از شرکت دیبافت هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری اقدام به خرید آن نمایید. این شرکت محصولات خود را بدون واسطه و به صورت عمده در اختیار شما قرار میدهد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما