پتو مسافرتی به قیمت عمده

پتو مسافرتی به قیمت عمده از نمایندگی های فعال یا سایت و فروشگاه اینترنتی جستجو و بیابید. بهترین قیمت خرید و فروش را در این مکان ها خواهید یافت.
پتو مسافرتی به قیمت عمده هم اکنون در فروشگاه بزرگ و آنلاین انواع پتو می توان یافت. انواع و اقسام پتوهای مسافرتی تک نفره و دو نفره با طرح و لگوی گوناگون قابل مشاهده است. این نوع پتو در اندازه و رنگ متنوع خرید و فروش می شود و به قیمت عمده عرضه می گردد. در این بازار بزرگ هر نمونه روانداز و پتویی که بخواهید موجود است.

پتوی مسافرتی ارزان و به قیمت عمده یک محصولی است که هر فردی به دنبال آن است و افراد برایشان مهم است که بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به قیمت عمده خرید نمایند زیرا که عمده بودن محصولات باعث می شود قیمت آن نیز کمتر شود و افراد بیشتری خواهان آن شوند و از آن استقبال نمایند و در کنار کیفیت قیمت آن نیز مناسب است.

پتو مسافرتی به قیمت عمده

ارزان ترین پتوی مسافرتی

ارزان ترین پتوی مسافرتی در این بازار چون انواع منسوجات به صورت عمده عرضه می شود انواع پتو نیز با قیمت های باور نکردنی و کم نظیر به صورت نو و دست دوم خرید و فروش می شود. شما با مراجعه به سایت این بازار تنوع بسیار زیاد محصول را مشاهده خواهید کرد. اندازه و طرح رنگ و همچنین قیمت های مناسب آن هم در کنار کالا درج گردیده است. شما هر اطلاعاتی را که در مورد آن خواسته باشید در دسترس است. پتو مسافرتی با قیمت عمده در دسترس شماست.

ارزانترین پتوی مسافرتی می تواند یکی از روش های انتخاب باشد و اینکه برای انتخاب نمی توان ساعتها در بازار به صورت حضوری به دنبال آن جستجو کرد که برای اینکه بتوانید ارزانترین پتو را مشاهده کرده بهتر است به فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمائید. زیرا که می توانید در حدود چند ساعت وقت گذاشتن به محصولات ارزانی از جمله پتو دست یابید که برخی از سایتها حراجی نیز می گذارند و فروشنده ها اقدام به فروش پتو و یا دیگر اقلام به قیمت کم در حد عمده می نمایند.

انواع پتوی مسافرتی

انواع پتوی مسافرتی

  • پتو مسافرتی طرح برجسته
  • پتو نو بافت مدل پایا
  • پتو یک نفره مدل فریدا
  • پتو برجسته نرمینه
  • پتو مسافرتی بافت یزد
  • پتو سیمین مسافرتی
  • پتو ژله ای برجسته
  • پتو مسافرتی نسیم
  • پتو مسافرتی افرا مدل سیمپل
  • پتو مسافرتی نو بافت ۰۰۵

همانطور که ذکر شد قیمت های مناسب پتو و سایر تولیدات کارخانه های نساجی را در سایت بزرگ این بازار می توانید مشاهده کنید. انواع پارچه، الیاف، رو تختی، رو انداز را در این فروشگاه مشاهده خواهید کرد.
هر کدام از این پتوها سایز بندی مختلف دارند که به طور معمول در اندازه های زیر طراحی شده اند:

  • یک نفره معمولی ۱۵۰*۲۲۰
  • یک نفره ویژه ۱۷۰*۲۲۰
  • دو نفره ویژه ۲۲۰*۲۴۰
  • دو نفره معمولی ۲۰۵*۲۴۰

انواع پتوهای مسافرتی خیلی مفید هستند و در زندگی انسانها کاربرد دارند و به کمک افراد آمده اند که از مسافرت خود نهایت استفاده را برده و از این لحاظ مشکلی نباشد و دست آنها برای انتخاب کردن نیز باز است.

مزایای یک پتو مسافرتی خوب چیست؟

مزایای یک پتو مسافرتی خوب چیست؟ مزایای پتو مسافرتی زیاد است و افراد زیادی هستند که از این پتوها استقبال می کنند زیرا که برای استفاده در هر جایی مناسب بوده و کاملا رضایت بخش هستند همچنین سبک بودن آنها کمک می کند که حمل و جابه جا کردنشان آسان باشد و از این لحاظ مشکلی نباشد.

یک پتوی خوب باید از الیاف مناسبی تهیه شده باشد طوری که ایجاد حساسیت نکرده و به موجب آن خواب راحتی را ایجاد نماید زیرا که اگر حساسیت ایجاد کند باعث می شود افراد نتوانند خواب خوبی داشته و باعث ایجاد خارش پوستی می شود که آنها را به زحمت می اندازد.

پتوهایی که نرم و سبک هستند مخصوصا در فصل تابستان کاربرد زیاد و خوبی داشته و منجر به آسیبهای پوستی و تنفسی نخواهند شد و پتوی مورد نظر نباید پرز داشته باشد زیرا که باعث مشکلات تنفسی و خارش می شود و شستن آنها نیز به سختی انجام می شود زیرا که مواد زائد محیط را به خود جذب می کند.

پتوی مسافرتی جای خیلی کمی را اشغال می کند زیرا که ضخامت آن کم است و به همین منوال سریع جمع می شود و هم می توان آنها را در جای اندکی قرار داده که برای خانواده های پر جمعیت نیز گزینه خوبی می باشد و مخصوصا در چادرهای مسافرتی حتما باید از این مدل پتوها استفاده شود زیرا که ممکن است حشره های داخل محیز بدن را آزار دهند که پتو از این کار ممانعت می ورزد.

فروش عمده پتو مسافرتی ارزان

فروش عمده پتو مسافرتی ارزان فروش عمده پتو مسافرتی ارزان با توجه به توجه به فصل متفاوت می شود و در فصل تابستان بسیار از آن خرید می شود. برای مسافرتهای چند روزه و میان روز بسیار مورد استفاده و کاربرد می باشد که کمک خوبی محسوب می شود. فروش پتو مسافرتی به طرق مختلف انجام می شود و یا حضوری صورت گرفته و یا اینکه از فضای مجازی به این کار مبادرت می ورزند. پتوهایی که عمده به فروش می رسند قیمت آنها بسیار مناسب بوده زیرا که امتیاز خرید عمده به کمتر شدن قیمت نهایی تک تک آن محصول می باشد که این نحوه خرید محبوبیت زیادی را دارد.

برای خرید این پتوها بهتر می باشد به سایتهای فروش آن مراجعه کرده زیرا موجودی آنها زیاد است و می شود که خرید عمده انجام داد و طرح ها و رنگها مختلفی نیز دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما