لیست قیمت فروش پتو چیکا با کیفیت فوق العاده

پتو رواندازی است که هر فردی از آن در طول شبانه روز استفاده می کند و یکی از ملزومات مهم خواب می باشد و نقش پوشاندن بدن و گرم نگه داشتن آن را برعهده دارد و نقش بسزایی در خوابی راحت و همراه با آرامش را به ارمغان می آورد و در انواع مدل و برند با طرح های مختلف وارد بازار می شود. یکی از برندهای باکیفیت و مرغوب برند چیکا است که در بازار وارد شده و طرح های مختلفی دارد و قیمت پتو چیکا در بازار بر اساس کیفیت و مدل مختلف است.

در متن پیش رو، قصد داریم بهترین پتوی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.لیست قیمت فروش پتو چیکا با کیفیت فوق العاده

فروشگاه پتو چیکا با قیمت استثنایی

فروشگاه پتو چیکا با قیمت استثنایی فروشگاه پتو چیکا در سطح مختلفی از بازار وجود دارد که این محصول را با قیمت استثنایی عرضه نموده و با بهترین کیفیت در دسترس مشتری قرار می دهد و به علت تنوع طرح و مدل هایی که دارد نظر مشتریان را به خود جلب نموده و پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد در نتیجه مشتری در این مرکز حق انتخاب بالایی خواهد داشت.

محصولات پتو چیکا انواع مختلفی را ارائه می کند و در کار عرضه پتو دونفره و یکنفره می باشد و به دلیل تبلیغات فروشگاه خود و بازاریابی و جذب مشتری این محصول را با بالاترین کیفیت ارائه می کند و در نتیجه فروش خود را بالا برده و به سود خوبی خواهد رسید.

این فروشگاه ها به وفور در سطح شهر دیده می شوند که به صورت متمرکز و پراکنده در کشور وجود داشته و توانسته اند جایگاه خودشان را در بازار حفظ نموده و توجه بازار را به خود جلب نماید.

پتو های چیکا، علاوه بر جنس مرغوب، راحتی و سبکی هنگام خواب ، قیمت استثنایی و مناسبی نیز دارند که باعث تمایز آنها از سایر پتوهای موجود در بازار گردیده است.

سایت معتبر عرضه بهترین برند پتو ایرانی در کشور

سایت معتبر عرضه بهترین برند پتو ایرانی در کشور سایت معتبر عرضه بهترین برند پتو گلبافت ایرانی در کشور در فضای مجازی به چشم می خورد که در کار عرضه بدون واسطه و مستقیم انواع پتو بوده و آن را خرده و یا عمده در دسترس مشتری قرار می دهد و لذا مشتری با انتخاب مدل دلخواه خود آن را ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان ممکن در آدرس مد نظر خود پتو را تحویل خواهد گرفت.

بهترین کیفیت پتو چیکا در این مرکز ارائه می شود و توسعه اینترنت و با صرفه بودن خرید آنلاین باعث دگرگونی روش خرید شده و بیشتر مردم جهت بروز شدن الگوی خرید خود به تجربه این روش رو آورده اند. چون این روش را با زندگی روز مره و مدرن منطبق دانسته و خرید اینترنتی با روحیه و نیاز بروز انسان منطبق خواهد بود.

مردم نیز جهت داشتن زندگی هوشمندانه تغییرات شگرفی در خرید خود داده و در سایت های فروش می تواند قبل از خرید پتو اطلاعات و آگاهی های لازمه را در مورد آن بدست آورد و با اطمینان بیشتری نیز خرید نماید.

پتو های چیکا، کاملا متنوع و طبق سلیقه خانواده های ایرانی تولید و ارائه میشوند. به دلیل رنگبندی های متنوع و چشم نواز ، برای جلوگیری از تردید در انتخاب، میتوانید قبل از تهیه این محصول منحصر به فرد با کمک مشاوران این مجموعه بهترین و مطمئن ترین انتخاب را برای خود و عزیزانتان داشته باشید.

بازار بزرگ خرید و فروش بهترین پتو

بازار بزرگ خرید و فروش بهترین پتو در بازار بزرگ خرید و فروش بهترین پتو فروشندگان زیادی به چشم می خورند که در این زمینه فعالیت دارند و جهت فروش بیشتر با هم در رقابت بوده و هر کدام توانسته با پایین آوردن قیمت های خود پتو را با کمترین نرخ ارائه نموده و از دیگر رقبا پیشی گرفته و در نتیجه سود و فروش خود را بالا ببرند.

در این مراکز واسطه هایی فعال اند که در کار خرید و فروش انواع مرغوب ترین پتو ایرانی بوده و با عملکرد خوب در این زمینه به بهترین نحو ممکن نیاز مشتری را تامین نموده و با رهبری بازار با جوامع مختلف در تعامل بوده و نقش بسزایی را در این زمینه ایفا می کند.

در آنجا انواع پتوی مسافرتی، سربازی، پتو نوزاد، دخترانه، پسرانه و پتو خانگی در طرح های مختلفی در معرض فروش قرار گرفته و بورس انواع پتوی ایرانی است که نمایش گذاشته شده است.

همانطور که مشخص هست، خرید پتو دو نفره چیکا از بازار بزرگ ، به چند دلیل مناسبتر است. شما میتوانید از نزدیک با کیفیت کار، نوع بافت و ظرافت پتو های چیکا آشنا بشوید طوری که از سایر پتو ها دل بکنید!!

پتوهای چیکا، در انواع مختلف، رنگبندی های متفاوت و مدل های زیبا و چشم نواز ارائه میشوند که میتوانید با تمامی این ویژگی ها در خرید حضوری از بازار بزرگ از نزدیک آشنا شوید.

به دلیل بیماری همه گیر کرونا، جهت رفاه و سلامت حالتان، فروش اینترنتی پتوهای چیکا هم امکان پذیر هست تا با خیال راحت و دریافت مشاوره قبل از خرید، پتوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و درب منزل دریافت نمایید.

بزرگترین مرکز خرید پتو های دو نفره

بزرگترین مرکز خرید پتو های دو نفره بزرگترین مراکز خرید پتوهای دونفره بخش اعظمی از بازار را در اختیار گرفته و با جلب اعتماد مشتریان و بررسی و شناخت کم و کیف بازار با توجه به نیاز هر منطقه به فروش تخصصی و گسترده این محصول در اقصی نقاط کشور مشغول می باشد.

در این مرکز انواع برندهای ایرانی و خارجی ارائه می شود که هر مدلی دارای کیفیت و مشخصه مربوط به خود بوده و هر طرحی نیز حسی منحصر به فرد را برای ارائه دارد. پتو دو نفره مناسب برای عروس دامادهاست و دارای طرح های فوق العاده زیبا و منحصر به فر و تک بوده و مطابق با دکوراسیون اتاق خواب آنها در هر رنگی انتخاب می شود و در بین این اقشار خریداران زیادی وجود دارد.

پتو دو نفره را می توان متناسب با رنگ سرویس خواب و سایز تخت خواب تهیه نمود و این پتو نیز در جنس های مختلف ارائه می شود و هر جنس و مدلی نیز خریداران خاص خود را خواهد داشت.

مهمترین نکته در انتخاب پتو های دونفره، علاوه بر جنس مرغوب و راحتی هنگام خواب، وزن سبکتر آن است که پتوهای دو نفره چیکا شامل این ویژگی میشوند.

مرغوب ترین پتو به صورت عمده ای

مرغوب ترین پتو به صورت عمده ای مرغوب ترین پتو را به صورت عمده ای مراکز مختلفی عهده دار هستند که بسته به عرضه باواسطه و یا بدون واسطه بودن مختلف هستند و تولید کننده و یا دفاتر فروش آن و نمایندگی ها ارائه کننده مستقیم یک برند بوده و مشتری در هر نقطه ای از کشور می تواند به آنها مراجعه کند و سایت های فروش آنها نیز در دسترس همگان می باشد.

مانند نمایندگی پتو چیکا که آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. فروشگاه عمده پتو و شرکت های پخش و دیگر مراکز و عمده فروشان واسطه هایی هستند که به خرید و فروش این محصول مشغول بوده و انواع برندهای ایرانی را غیر مستقیم ارائه می کنند.

بسیاری از مراکز مانند سربازخانه ها و خوابگاه ها به علت نیاز بالایی که به این محصول دارند جهت پایین آوردن هزینه های خود و صرفه جویی و بدست آوردن سود بهتر سعی می کنند این محصول را عمده و بدون واسطه تهیه کنند.

تهیه ی چتو های چیکا به صورت عمده ، هم از طریق وب سایت و هم از طریق سفارش حضوری از شعب چیکا امکان پذیر است.

فروشگاه برتر پتو دخترانه یکنفره به قیمت تولیدی

فروشگاه برتر پتو دخترانه یکنفره به قیمت تولیدی فروشگاه برتر پتو نوع یکنفره دخترانه را به قیمت تولیدی به صورت های مختلف ارائه می کند و دارای تنوع انواع طرح و رنگ بوده و این پتو را در سایزهای مختلف عرضه می کند و به دلیل عرضه بدون واسطه قیمت های آن نیز ارزان بوده و به همین دلیل استقبال زیادی از این مرکز می شود.

پتو یکنفره دخترانه در رنگ های شاد قرمز، صورتی، بنفش، سبز و … است که در طرح های عروسکی، شخصیت های کارتونی مانند سیندرلا، گل و طرح های دخترانه ای که مورد پسند آنها ست عرضه می شود و این مدل ها مناسب هر سن و سالی می باشد. علاوه بر آن انواع پتوی نوزادی کلاه دار و بدون کلاه ارائه می شود و پتو کودک ایرانی بسیار نرم و لطیف بوده و تنفس خوبی نیز دارد.

از این نمونه پتوها به عنوان سیسمونی نیز تهیه می شود و مطابق با دکوراسیون اتاق کودک در رنگ های مختلف می توان آن را تهیه نمود. برای خرید پتو نوزادی باید توجه نمود که ضد حسایت بوده و تنفس بالایی داشته باشد.

قبل از تهیه پتو های چیکا میتوانید از مشخصات آنها هم در سایت و هم از فروشندگان به طور کامل و جامع مطلع شوید.

خرید اینترنتی بهترین نوع پتو چیکا با کیفیت بالا

خرید اینترنتی بهترین نوع پتو چیکا با کیفیت بالا خرید پتو چیکا به صورت اینترنتی با کیفیت بالا راهی آسان و با صرفه است که امروزه مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرفته و بسیاری از مراکز معتبر عرضه کننده عمده و خرده دارای سایت فروش بوده و علاوه بر ارائه حضوری به صورت آنلاین نیز این محصول را ارائه می کند.

خرید انواع پتو برای کسانی که به علت ناتوانی جسمی و مشغله زیاد توان و وقت رفتن به بازار را ندارند و برای افراد مسن که رفتن به بازار برای آنها ممکن نیست بهترین گزینه می باشد چون می توانند در منزل و یا محل کار با چند کلیک و در کمترین زمان ممکن خرید کنند.

امروزه توسعه اینترنت و باصرفه بودن خرید آنلاین باعث دگرگونی روش خرید شده و بیشتر مردم جهت بروز شدن الگوی خرید خود به این روش رو آورده اند چون علاوه بر خرید می توانند از خدمات گسترده آن نیز بهره مند شوند.

به دلیل تطابق بالای عکس محصول با خود محصول در وب سایت چیکا، میتوانید با اطمینان از روش خرید اینترنتی بهره مند شوید.

پتو یکنفره ایرانی به قیمت تولیدی

پتو یکنفره ایرانی به قیمت تولیدی پتو یکنفره ایرانی به قیمت تولیدی را می توان از تولید کننده به صورت سفارشی با طرح و رنگ و شکل مورد نظر خود خریداری نمود و با خرید از این مرکز می توان سود بالایی را بدست آورد. کارخانه تولید پتو نیز با ایجاد نظام مدیریت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی و تخصصی به بهترین شکل نیاز بازار را تامین می کند.

تولیدی پتو چیکا ارزان را عمده وارد بازار می کند و با ارتقای مهارت و دانش کارکنان و تیم تحقیق و توسعه و با نوآوری و عزم جدی بهترین طرج ها را با بهترین الیاف تولید می کند و استانداردها و قوانین بهداشتی را نیز در تولید آن رعایت می کند.

باکیفیت ترین پتوی ایرانی نوع اکریلیک است که بسیار نرم و سبک و مقاوم بوده و از طول عمر بالا و دوام زیادی برخوردار بوده و بسیار سالم بوده و خوابی راحت و باآرامش را به همراه خواهد داشت.

به دلیل نبود واسطه در ارائه پتو های چیکا به بازار ،میتوانید با خیال راحت و به قیمت تولیدی این محصول را تهیه کنید‌.

لیست انواع پتو ایرانی خانگی با قیمت روز

لیست انواع پتو ایرانی خانگی با قیمت روز لیست انواع پتو ایرانی خانگی باقیمت روز را می توان از سایت های فروش معتبر به دست آورد چون این مراجع انواع مدل ها را ارائه نموده و قیمت ها را بروز رسانی نموده و در دسترس مشتریان قرار می دهند و پتو خانگی دارای جنس و کیفیت های مختلف با طرح های متنوع است که نرخ هر کدام فرق دارد.

در عرصه تجارت و معاملات بین کیفیت و قیمت رابطه مستقیمی وجود دارد و پتو ایرانی درجه 1 و مرغوب چون دارای رنگ، الیاف، نوار دور دوزی، دوخت و بسته بندی باکیفیتی است مسلما گرانتر خواهد بود و هر چه این محصول عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر است و پتو مسافرتی و نمدی و سربازی از پتوهای ارزان می باشد.

قبل از خرید عمده پتو بهتر است انواع مدل ها و قیمت های آن را مشاهده نمود و با مقایسه آنها با اطمینان بیشتر و بهتر خرید نمود و قیمت در روند معلاملات تاثیر بسزایی دارد چون قدرت خرید مشتری افزایش یافته و تعداد مراجعه کنندگان زیاد خواهد شد.

همچنین با مراجعه به شعب چیکا در بازار بزرگ، میتوانید اطلاعات کاملی از قیمت این محصول به دست آورید.

عرضه مستقیم و تجارت ویژه پتو

عرضه مستقیم و تجارت ویژه پتو عرضه مستقیم و تجارت ویژخ پتو سودآوری خوبی به همراه دارد و باعث رونق اقتصادی است و بازرگانان و مرکز پخش پتو فعالیت گسترده ای دارند و انواع پتو را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده و در دیگر کشورها نیز به بازاریابی این محصول می پردازند.

صادرات پتو ایرانی باعث پیشرفت و شکوفایی کشور بوده و از اهداف بلند مدت کارخانجات است و باعث ارز آوری برای کشور بوده و باعث می شود برند شاخص صادراتی در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

صادرکنندگان ایرانی پتو چیکا این کالا را به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می کنند. که صادرات این کشورها اکثرا بدون واسطه از راه خشکی و دریا انجام می شود و تولید کننده و تجار در کار صادرات هستند که نقش مهمی را در این عرصه ایفا می کنند. تجارت و صادرات پتو از اهمیت زیادی برخوردار است و طبق مجوزات گمرکی و قوانین صادراتی انجام می شود.

به دلیل استقبال ویژه از پتوهای چیکا، تهیه آنها حتی در خارج از کشور برای شما عزیزان امکان پذیر است.

تهیه انواع پتو های مسافرتی و خانگی

تهیه انواع پتو های مسافرتی و خانگی جهت تهیه انواع پتوهای مسافرتی و خانگی می توان به مراکز مختلفی مراجعه نمود که هر یک ارائه دهنده مدل و برندی می باشد و فروشگاه های کوچک و بزرگ همگی با یک هدف ایجاد شده و همگی سعی می کنند به بهترین نحو ممکن نیاز مشتری را تامین کنند.

  • پتو پنبه ای به صورت خالص تولید نمی شود بلکه با الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر مخلوط می شود و بسیار سبک و گرم و نرم بوده و کمتر پرز می دهد و در انواع دولایه مخصوص زمستان و تک لایه مخصوص تابستان تولید می شود.
  • پتو ارگانیک مخصوص افرادی است که به الیاف مصنوعی حساسیت و آلرژی دارند و از پنبه خالص تولید شده و بسیار نرم و گرم و گران خواهد بود.
  • پتو پشمی به دلیل اینکه گرما را در خود نگه می دارد بسیار گرم و زبر و سنگین می باشد.
  • پتو پشم شیشه ای دارای تنفس بالایی بوده و ضدآلرژی می باشد و برای نوزادان و سالمندان مفید است.
  • پتو مسافرتی بسیار سبک، کم حجم، نازک و ارزان است و از الیاف مصنوعی تولید شده است.

همچنین انواع مختلف این پتوها را میتوانید از طریق سفارش اینترنتی تهیه بفرمایید.

معرفی طرح های جدید و به روز پتو ایرانی

معرفی طرح های جدید و به روز پتو ایرانی امروزه با تغییرات شگرفی که در این عرصه ایجاد شده طرح های جدیدی نوآوری و تولید شده که در انواع مدل های گل برجسته و سه بعدی، نقش های سنتی و طرح های هندسی و … تولید می شود. انواع پتو ایرانی باکیفیت دارای تراکم پرز و توپر بوده که با شستشو زیاد تراکم و ضخامت آن از بین نخواهد رفت.

الیاف به کار رفته در پتوی ایرانی از بهترین کیفیت بوده و رنگ بکار رفته در آن از بهترین رنگ مطابق با استاندارد و کاملا بهداشتی می باشد و در اطراف آنها نواری مستحکم دوخته شده که مقاومت بالایی دارد و در مقابل هر گونه کششی مقاوم است و رنگ آن در برابر شستشو و فشار مقاوم می باشد و دارای تنوع رنگ نیز است.

انواع پتو خانگی ویژه دکوراسیون های مختلفی است که با برندهای مختلف ارائه می شود و نمونه های یکرنگ و نقش برجسته نیز وجود دارد که در عین سادگی بسیار درخشنده و بی نظیر می باشد.

طرح ها و رنگ بندی های مختلف پتوهای چیکا در فروشگاه اینترنتی و وب سایت پتو های چیکا قابل مشاهده و انتخاب هستند. به دلیل تنوع بالا و رنگبندی های خاص و چشم نواز آنها، میتوانید با مشاوران ما در سایت صحبت کنید و بهترین مدل انتخابی خود را با اطمینان تهیه کنید.

به دلیل مزیت خرید اینترنتی پتو های چیکا، میتوانید به عنوان هدیه به عزیزان و نزدیکان خود، مخصوصا نو عروسان ، پتوی مورد نظر خود را از وب سایت تهیه نموده و در سریع ترین زمان آن را تحویل بگیرید تا با هدیه ای خاص در مجالس و میهمانی ها بدرخشید.

معرفی مدل های جدید پتو چیکا

معرفی مدل های جدید پتو چیکا انواع مختلف پتوهای چیکا به صورت پتو چیکا گلدار، پتو چیکا دو نفره، پتوهای طرحدار و سبک ویژه هدیه به نزدیکان و عزیزانتان، پتوهای دخترانه و پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف و پتو های مسافرتی و… با نازل ترین و بهترین قیمت ارائه میشوند.

پخش عمده پتو چیکا گلدار دو نفره

پخش عمده پتو چیکا گلدار دو نفره پخش عمده پتو چیکا گلدار دو نفره ، به منظور تهیه عمده و تعداد بالا با قیمت مناسب تر در طرح ها و رنگهای مختلف قابل ارائه خدمت شما میباشند . پتوهای دونفره ی چیکا، به دلیل جنس مرغوب و بافت مناسبی که دارند، قابل استفاده در منزل ، هتل ها و مسافرخانه ها میباشند. همچنین به دلیل سبکی و وزن مناسب، قابل حمل حتی در مسافرت هستند تا حس دلپذیر پتوهای چیکا را حتی در سفر همراه خود داشته باشین.

5

  1. سلام خسته نباشید ،من این محصول شما خریداری کردم خیلی کیفیت بالایی داره بعد از چند سال هیچ کارش نشده، ممنونم از شما

  2. با سلام و خسته نباشید
    من پتو چیکا‌ رو چند ساله به صورت عمده می‌خرم و خیلی کیفیت بالایی داره و نقش و طرحهاش خیلی خوشگلند،

  3. سلام من از شما خرید ماشینی داشتم
    فقط از تنوع رنگبندی راضی نبودم
    پاسخگویی مدیران بسیار خوب بود
    بارم هم به موقع رسید ممنون

  4. سلام
    ممنونم تز توضیحات کامل در مورد پتو چیکا
    خیلی اطلاعات من رو در مورد پتو چیکا اضافه کرد

  5. سلام
    ممنونم این متن خیلی جامع و کامل در مورد پتو چیکا توضیح داده بود
    خیلی اطلاعات من رو در مورد پتو چیکا بیشتر کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما