قیمت پتو یک نفره پروانه ارزان

نوعی از مدل‌ های پتو یک نفره که بین دختران و خانوم‌ ها جذابیت بسیاری داشته، پتوی پروانه است. این پتو با نقش‌ های زیبایی که بر روی آن وجود دارد، توانسته بازار بسیار گرمی برای خود ایجاد نماید. در این مطلب به قیمت پتو یک نفره پروانه ارزان می‌پردازیم. اگر شما به دنبال پتویی هستید که، با طرح اتاق خواب شما ست و از زیبایی بسیار خاصی برخور‌دار باشد.

پیشنهاد می‌نماییم به هیچ وجه این مطلب را از دست ندهید.

 

 

 

قیمت پتو یک نفره پروانه ارزان

پتو یک نفره پروانه

پتو یک نفره پروانه، در طرح‌ ها و رنگ‌ های بسیار زیبا، امروزه توانسته جایگاه بسیار ارزشمندی را در بین دختر‌ ها و خانوم‌ ها داشته باشد.
این پتو به دلیل طرح زیبا، و رنگ‌ های دلپذیر و همچنین کیفیت بالایی که دارد، فروش بسیاری در فروشگاه‌ های مختلف داشته است.
از این مدل پتو می‌توانید در سایز های :

  • کودک
  • نوجوان
  • دو نفره
  • و مسافرتی

در بازار‌ ها پیدا کرده و خریداری نمایید.

پتو‌ ها یک دنیای وسیعی از تنوع و رنگ‌ بندی دارند.  پتو یک نفره پروانه، زیبا‌ ترین نوع پتو در بین انواع پتو‌ ها می‌باشد. این محصول ظاهر جذاب و زیبایی دارد، همچنین  به علت وجود پروانه خوش رنگ و زیبا در روی آن بسیار پر طرفدار واقع شده است. از این رو این محصول با سایز‌ های مختلف و با رنگ‌ بندی‌ های متنوع از دسته کالا‌ های مهم موجود در هر اتاق خواب می‌باشد.  بنابراین سرویس خواب با وجود این پتو ها کامل می‌شود.

قیمت پتو تک نفره پروانه، مناسب برای تمام اقشار می‌باشد. همچنین افراد می‌توانند این محصول ارزان قیمت را به راحتی تهیه نمایند و از کیفیت عالی آن لذت ببرند.  این محصول متناسب با رده‌ های سنی مختلفی همچون: بچگانه، جوانان و بزرگ سالان تولید شده است.

 

 

پتو یک نفره پروانه

مشخصات کلی پتو یک نفره پروانه

پتو یک نفره پروانه، با الیافت طبیعی ساخته می‌شود. این پتو به هیچ وجه پرز نداشته، و در طول زمان کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.
حتما دیده‌اید که پتو با یک بار شست و شو، رنگ خود را از دست داده و دیگر کیفیت اولیه را ندارد. اما پتو یک نفره پروانه، پس از شست و شو چه با ماشین لباسشویی و چه با دست، رنگ خود را به هیچ عنوان از دست نداده و کیفیت اولیه خود را حفظ می‌نماید.

این پتو‌ ها در سایز‌های 220×160 یا 220×150 سانتی‌متر در فروشگاه‌ ها موجود هستند و شما می‌توانید با مراجعه به  این فروشگاه‌ ها، این محصول بی نظیر را خریداری نمایید. پتو یک نفره پروانه، محصولی تولید شده از الیاف با کیفیت می‌باشد. همچنین این پتو ها دارای جنسی بسیار لطیف و نرم  است. بنابراین قبل از انتخاب پتو یک نفره پروانه، اندکی با مشخصات اصلی این محصول آشنا می‌شویم.

مشخصات مهم و اصلی پتو یک نفره پروانه

  • جنسی نرم و بسیار لطیف دارد.
  • پتو یک نفره پروانه دارای ضخامتی بسیار مناسب می‌باشد.
  • به راحتی می‌توان آن را شست و تمیز کرد و لکه‌های موجود بر آن را می‌توان به راحتی از بین برد.
  • پتو یک نفره پروانه دارای وزنی مناسب می‌باشد.

اگر تصمیم دارید پتو پروانه یک نفره را برای کودک خود تهیه نمایید، حتما در نظر داشته باشید که محصول خریداری شده اصل باشد. در واقع سایر محصولاتی که فقط به این اسم در بازار برای فروش وجود دارند، ممکن است از الیافت مصنوعی ساخته شده باشند. الیافت مصنوعی می‌تواند کودک شما را دچار حساسیت‌ های پوستی کند، که درمان این عارضه‌ های پوستی بسیار مشکل است. پس در خرید خود نهایت دقت را داشته باشید.

پتو پروانه یک نفره به علت جنس نرم و لطیفی که دارد، احساس خوشایندی به مصرف کننده در هنگام خواب انتقال می‌دهد. لازم به ذکر است در هنگام انتخاب به این نکته دقت نمایید، که پتو پروانه یک نفره زبر و سنگین نمی‌باشد بلکه بسیار نرم  است.  این محصول به پوست انسان حس خوبی می‌هد. پتو پروانه یک نفره پرز نمی دهد، و لباس مصرف کننده را آلوده به پرز نمی‌کند.

 

 

مشخصات کلی پتو یک نفره پروانه

قیمت پتو یک نفره پروانه ارزن

قیمت پتو یک نفره پروانه، در سایت‌های اینترنتی تولید‌ کنندگان، و فروشگاه‌ های اینترنتی موجود است. به طوری که شما می‌توانید هر زمان که به اینترنت دسترسی داشتید، از قیمت این پتو با خبر شوید. خرید از طریق سایت اینترنتی و فروشگاه‌ های اینترنتی به دلیل حذف واسطه قیمت ارزان‌تری دارد.

پتو یک نفره پروانه به علت ظاهر زیبایی که دارد، توجه مصرف‌ کنندگان زیادی از تمام رده‌ های سنی مختلف را جذب کرده است. قیمت پتو پروانه ارزان را می‌توانید، با سرچ سریع در برنامه‌ های اینترنتی و یا در مرور‌گر دریافت نمایید. قیمت پتو یک نفره پروانه ارزان نسبت به جنس عالی و کیفیتی که دارد، بسیار مناسب و ارزان می‌باشد‌. ظاهر زیبا و قیمت پایین پتو یک نفره پروانه، سبب پر‌طرفدار بودن این محصول شده است.

پتوی دو نفره در تمام خانه‌های ایرانی یافت می‌شود. پتو یک نفره با سایز‌ های مختلفی تولید شده است، اما پتو دو نفره با یک سایز و اندازه تولید می‌شود. پتو‌ی یک نفره دارای رنگ‌بندی و تنوع کیفیتی و طرحی خاص می‌باشد، و متناسب با نیاز‌های انسان تولید شده است. پتو یک نفره پروانه ارزان، در زیبایی سرویس خواب و دکوراسیون اتاق شما بسیار موثر می‌باشد.

 

پتوی یک نفره یا دو نفره؟

فروش پتوی یک نفره پروانه با قیمت پایین

مراکز فروش پتوی یک نفره پروانه با قیمت پایین، در کشور عزیزمان در حال فعالیت می‌باشند. مراکز فروش پتوی پروانه یک نفره، محصولاتی اصل و زیبا با قیمتی بسیار پایین و با کم‌ترین سود را، به صورت اینترنتی و غیر‌حضوری در اختیار مشتری‌ های خود و در بازار فروش قرار می‌دهد. همچنین این مراکز محصولات را به نقاط مختلفی از سراسر کشور،  توزیع و ارسال می‌نمایند.

 

فروش پتوی یک نفره پروانه با قیمت پایین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما