قیمت پتو گل برجسته الماس

پتو گل برجسته الماس از انواع کالاهای با کیفیت و مرغوبی است که شما به صورت اینترنتی می توانید خرید کنید. قیمت مناسب در فروشگاه آنلاین موجود است.
پتو گل برجسته الماس خود را با بهترین قیمت و کیفیت در سایت اینترنتی این مجموعه مشاهده کنید. در این فروشگاه انواع این کالا به معرض ن مقمایش در آمده است. همچنین قیمت ارزان و مناسبی را به شما عرضه می کند زیرا که این خرید به صورت مستقیم از کارخانه اتفاق می افتد و واسطه ها دستی در آن نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: پتو گوسفندی

قیمت پتو الماس نصبت به نمونه های مشابه بسیار مقرون به صرفه می باشد و تمامی افراد با هر تمکن مالی ای می توانند این پتوی با کیفیت را خریداری نمایند.

قیمت پتو گل برجسته الماس

پتو گل برجسته

پتو گل برجسته پتو گل برجسته ای که در بازار بزرگ اینترنتی می توانید مشاهده کنید تنوع بسیاری دارد ما به معرفی تک نفره و دو نفره آن می پردازیم:

پتو نقش برجسته دو نفره الماس کد ۲۱

  • پتو تک رنگ مدل الماس
  • ابعاد ۲۴۰*۲۵۰
  • پتوی دونفره الیاف پلی استر
  • نرم و لطیف
  • دور دوزی شده
  • ضد حساسیت و آنتی باکتریال
  • قابلیت شستشو با دست و ماشین
  • و …

پتو ‌گل برجسته از نظر زیبایی و دکور در جایگاه بسیار بالایی قرار داشته است. و خیلی از منازل ایرانی مدرن و کلاسیک از این جنس شکیل در طرح های قدیمی و جدید از آن استفاده می کنند. پتو نیاز اولیه هر منزلی می باشد و خرید این محصول اجتناب ناپذیر است در نتیجه چه بهتر که برای خرید آن از طرح زیبایی مانند پتو گل برجسته خریداری کرد که بسیار پر طرفدار نیز می باشد‌.

پتوی گل برجسته از زیباترین نوع پتو ها به حساب می آید و معمولاً بسیار کاربردی هستند و بیشتر برای تازه عروس ها خریداری می شوند.

پتو یک نفره الماس برجسته کد ۶۲

پتو یک نفره الماس برجسته کد ۶۲

  • جنس از الیاف پلی استر
  • ابعاد ۱۶۰*۲۲۰
  • دور دوزی شده
  • قبلیت شستشو با دست و ماشین
  • لطیف و نرم و گرم
  • آنتی باکتریال و ضد آلرژی

اگر خواسته باشید پتو گل برجسته الماس خرید کنید یا اطلاعات جامع و کاملی از این کالا به دست اورید به راحتی و آسان وارد سایت و بازار اینترنتی مجموعه شوید. تمام اطلاعات لازم از محصول، کیفیت، نحو تولید و قیمت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
شما بهتر است قبل از خرید یک پتوی خوب به نکاتی توجه داشته باشید تا خرید بهتر و مطمئن تری را انجام دهید.
داشتن بالش، ملحفه، تشک و پتوی خوب و گرم نرم به طور حتم شما را یک خواب راحت و آرام یاری خواهد کرد و محیط امنی را فراهم خواهم آورد. سفارش دوخت لحاف و تشک هم امروزه دیگر به صرفه نیست و بیشتر خانواده ها دوست دارند از پتوهای گرم و نرم امروزی استفاده کنند.

این پتو از الیاف بسیار خوبی درست شده است که این الله بسیار نرم و زیبا هستند و افراد به راحتی می توانند بر روی این پس تو خوابی راحت را تجربه کند از او های الماس از بهترین برند می باشند در نتیجه معمولاً در بین مردم طرفداران زیادی دارند و برای خرید این محصول معمولاً افراد بیشتر به نمایندگی‌های مجاز این محصول مراجعه می‌کنند تا محصولی با کیفیت و این اثر را خریداری نمایند.

جدیدترین مدل پتو دو نفره گل برجسته

جدیدترین مدل پتو دو نفره گل برجسته برای داشتن یک خواب راحت و آرام به لوازم و وسایلی نیازمند هستیم. پتو از جمله وسیله های مهمی می باشد که از بدن انسان در برابر سرما محافظت میکند.

برای مثال پتو دو نفره از نمونه پتوهای پرمصرف می باشد که برای تخت های دو نفره استفاده می شود. این پتو به دلیل داشتن مزایایی مثل سبک بودن، شستشوی سهل و همچنین طرح و مدل های منحصر به فرد موجود است.

افرادی که می‌خواهند پتو دو نفره خریداری کنند، حتما به این موضوع توجه میکنند که انتخابشان از بین جدید ترین مدل پتو ها باشد؛ مجموعه پتو گل برجسته الماس به منظور رفع این نیاز مشتریان همیشه جنس هایی در رنگ، طرح و مدل جدید در بازار عرضه میکند تا مشتریان بتوانند با دست باز پتو دو نفره خود را انتخاب نمایند. این پتو دارای طرح های و رنگ های متنوع و زیبایی است که موجب شده است افراد زیادی برای خرید آن ترغیب شوند چرا که کمتر پتویی را می توان دید که تا این حد تنوع و زیبایی را در طرح های خود جای داده باشد.

صادرات پتو گل برجسته دو نفره الماس

صادرات پتو گل برجسته دو نفره الماس صادرات پتو گل برجسته

این مجموعه به دلیل کیفیت بالای کار و مرغوبیت جنس ها علاوه بر تولید برای عرضه در بازار کشور خودمان، محصولاتی را به کشور های دیگر صادر میکند.

همین امر باعث می شود تا شما مراجعه کنندگان عزیز بتوانید راحت تر به جنس و کیفیت محصولات اطمینان کنید.

این مجموعه هم صادرات پتو دو نفره دارد هم تک نفره…

شما عزیزان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و راهنمایی میتوانید به سایت مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که قیمت ها در رنج های مختلف هستند و بسته به محصول انتخابی شما قیمت ها متفاوت خواند بود اما مجموعه پتو گل برجسته الماس این اطمینان را به شما میدهد که قیمت ها بسیار مناسب است و حتی از قیمت بازار های آزاد مناسب تر است. این پتو به کشور های مختلفی صادر می شود و متقاضی زیادی برای خرید دارد که تمامی‌ این افراد می توانند برای خرید اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما