قیمت پتو الماس در کشور و فروش مستقیم آن

پتوها یکی از لوازم مورد نیاز هر خانه به شمار می روند. کار اصلی این محصولات، گرم نگه داشتن و جلوگیری نمودن از رسیدن سرما به بدن می باشد. در ایران این محصول به شکل گسترده ای زیر نام برندهای متفاوتی تولید و عرضه می شود. یکی از این مارک ها، الماس نام دارد. شما می توانید با مراجعه به عرضه کنندگانی که فروش مستقیم آن را در کشور انجام می دهند، نه تنها قیمت پتو الماس را به دست آورید، بلکه یک خرید خوب را تجربه نمایید.

برای اطلاع از قیمت پتو الماس می‌توانید در زمان خرید این محصول از فروشنده آن کمک می گیرد و به واسطه فروشنده محصول به لیست قیمت انواع پتو الماس دسترسی داشته باشید.

قیمت پتو الماس در کشور و فروش مستقیم آن

عرضه کنندگان بهترین انواع پتو ایرانی ارزان

عرضه کنندگان بهترین انواع پتو ایرانی ارزان پتوهای ایرانی انواع مختلفی دارند. عرضه کنندگان گوناگونی نیز در کار ارائه چنین محصولاتی به اشکال مختلفی می باشند. بهترین نوع این کالا را می توانید با قیمت های مناسبی از طرق متفاوتی به دست آورید. اما پتوهای تولید شده در کشور را می شود این گونه دسته بندی کرد:

  • پتوهایی با الیاف طبیعی که شامل: پنبه ای، پشمی و ویسکوز می باشند. این گونه از محصول امروزه به ندرت در بازار پیدا می شود. کیفیت شان عالی است.
  • پتوهایی با الیاف مصنوعی که شامل: آکریلیک و پلی استر می شوند. با پیشرفته فناوری در این حوزه نیز پیشرفت هایی صورت گرفته و امروزه شاهد بهترین نوع پتوها از این جنس در بازار می باشیم.

عرضه کنندگان انواع پتو ایرانی با عرضه و فروش بهترین و با کیفیت ترین نمونه محصول با قیمت ارزان همواره توانسته اند زمینه رضایت و خوشنودی مشتریان و خریداران ایرانی را فراهم کنند.

فروش عمده پتو الماس ساده با کیفیت عالی

فروش عمده پتو الماس ساده با کیفیت عالی برند الماس، فروش پتوهای ساده را با کیفیت عالی به گونه عمده انجام می دهد. شما می توانید به شکل حضوری و یا غیر حضوری به هر تخته پتو که نیاز دارید، نوع ساده و یک رنگ آن را به دست آورید.

پتوهای ساده این برند، یکی از بهترین ها در بازار است. این پتوها رنگ های بسیار زیادی را دارا می باشند که مشتری طبق سلیقه اش می تواند به رنگی که دوست دارد، دست یابد.

از طرفی، اگر فروشندگان جزئی، هتل دار، مهمانپذیرها و همین طور بازرگان هستید، توصیه می نماییم که جهت خرید کلی این پتوها، به خود کارخانه تولیدی و یا شعب رسمی، سر بزنید. این گونه یک محصول مرغوب؛ ولی ارزان قیمت را تهیه خواهید کرد.

عمده فروشی پتو الماس ساده به شما این امکان را میدهد که بتوانید با کیفیت ترین نمونه پتو الماس تولید و عرضه شده را با قیمت بسیار عالی و استثنایی خریداری کنید.

بهترین فروشندگان پتو در بازار

بهترین فروشندگان پتو در بازارپتو گلبافت را فروشندگان مختلفی در بازار ارائه می دهند. همواره باید از بهترین عرضه کنندگان که سابقه ای طولانی در این حوزه دارند و از سوی دیگر، محصولات برندهای معتبر را به فروش می گذارند، خرید خود را انجام داد.

این چنین ارائه دهندگانی در سر تا سر ایران فعالیت دارند. آن ها را می شود به راحتی با سر زدن به مراکز عرضه کالای خواب پیدا کرد و با خیالی آسوده خرید خود را انجام داد.

قابل ذکر است که برخی از بهترین ارائه دهندگان به صورت آنلاین نیز پتوهای مرغوب را به فروش می رسانند. در این حوزه، فروشگاه های زیادی اینترنتی وجود دارند که با جستجویی کوتاه مدت، به آسانی می توانید آن ها را پیدا کرده و سفارش خرید پتو را ارائه دهید.

بهترین فروشندگان پتو در بازار داخلی کشورمان از روشهای تجاری مختلفی برای فروش این محصول استفاده می‌کنند و یکی از روشهای تجاری که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته است روش عرضه آنلاین انواع پتو با کیفیت می باشد که قبل تر نیز به آن اشاره کردیم.

پتو الماس دو نفره با کیفیت بسیار بالا

پتو الماس دو نفره با کیفیت بسیار بالا پتوها را برندهای برتر، به شکل یک نفره و دونفره تولید می نمایند. نوع دونفره، تفاوت هایی با دیگر محصولات دارد. این پتو، ابعاد بزرگتری دارد. هر چند کارخانه ها می کوشند آن را در چندین سایز ارائه دهند. در هر حال اگر به دنبال پتو الماس یکنفره و دو نفره با کیفیت بسیار بالا می باشید، خوب است که به معتبرترین مراکز سر بزنید.

پتو الماس دونفره، به گونه تک لا و دولایه هم ارائه می شود. این محصول را می توان در تنوع بالایی نیز از سراسر کشور به دست آورد.

اگر به دنبال این هستید که یک پتوی گرم، نرم، لطیف و در همین حال با دوام را به دست آورید، خوب است که گزینه پتو دونفره را برند الماس را در نظر داشته باشید.

قطعاً در بازار با دیدن این محصول، مجذوب آن خواهید شد و به خرید آن می پردازید.

انواع پتو الماس دو نفره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این محصول بسیار مناسب برای نوعروسانی است که درصدد خرید جهیزیه می باشند.

پتو ایرانی صادراتی با درجه کیفیتی فوق العاده

پتو ایرانی صادراتی با درجه کیفیتی فوق العاده عمدتاً شرکت هایی که در زمینه تولید انواع پتو فعالیت می کنند، محصولات خود را نه تنها در بازارهای داخلی، بلکه به کشورهای خارجی نیز ارائه می دهند. در کنار آن ها، برخی از بازرگانان را نیز می شود پیدا کرد که در این حوزه کار می نمایند. هر کدام از این صادر کنندگان، تلاش شان بر این است تا نوع درجه یک پتو را با کیفیت فوق العاده ارسال بدارند.

حتی برخی از این شرکت ها، نمایندگی پتو ایرانی را در شرههای متفاوتی دایر کرده اند و به این ترتیب، خدمات ارائه می کنند. آن چیزی که بیشتر صادر کنندگان به آن اهمیت می دهند، کیفیت محصولات و ارزان بودن شان می باشد. به همین دلیل پتو درجه یک همواره صادراتی است.

روی هم رفته، بیشتر این نوع از کالای خواب، به کشورهای همسایه صادر می شود و خرید فروش پتوهای تولید شده در کشورمان نیز از بازار خوبی در این ممالک برخوردار می باشد.

انواع پتو ایرانی با توجه به درجه کیفیتی فوق العاده و شگفت انگیز در لیست اقلام صادراتی قرار گرفته و می‌توانیم بگوییم که و جز آن دسته از کالاهایی است که ارزآوری بالایی برای کشورمان دارد.

برترین کارخانه تولید پتو طرح برجسته

برترین کارخانه تولید پتو طرح برجسته پتوهای طرح برجسته، از جمله پرفروش ترین محصولات به شمار می روند. این پتوها را بسیار راحت می شود با لمس کردن کالا از بقیه تشخیص داد. طرح هایی که روی این پتوها حک می شوند، بر آمدگی دارند. کارخانه های تولید این چنین پتوهایی از دستگاه هایی با فناوری بالا استفاده می کنند و این چنین محصولی زیبا و قشنگ را ارائه می کنند.

در ایران، شرکت های متفاوتی هستند که از جمله برترین ها به شمار می روند و کالاهایی از این دست را به فروش می رسانند. می توان با مراجعه به فروشگاه هایی که محصولات این کارخانه ها را ارائه می دهند، در تنوع بالایی خرید پتوهای شان را انجام داد. اما طرح های برجسته را می شود در این مدل ها تهیه نمود:

  • پتو طرح برجسته گل دار
  • پتو طرح برجسته طبیعت
  • پتو طرح برجسته فانتزی
  • پتو طرح برجسته حیوانات
  • پتو طرح برجسته رنگ های ترکیبی
  • و غیره

برترین کارخانه تولید پتو طرح برجسته پس از تولید با کیفیت ترین نمونه محصول با مرغوب ترین مواد تولیدی سعی در عرضه این کالا به صورت مستقیم و بدون واسطه دارد.

ارزانترین مراکز فروش پتو در تهران

ارزانترین مراکز فروش پتو در تهران در تهران مراکز متعددی را می شد پیدا نمود که در آن ارزانترین پتو ارائه می شود. در این زمینه باید توجه داشته باشید که محصول از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. از طرفی برخی از مدل های پتوها که از نظر کیفی چندان مرغوب نیستند و همین طور کاربردهای متفاوتی دارند، با نرخ های پایینی ارائه می شوند.

برای مثال، پتو مسافرتی از سایر پتوها ارزان تر است. همین طور پتو ساده از نوع طرح دار با نرخ نازل تری عرضه می گردد.

در هر حال، با مراجعه به مرکز پخش پتو، می توانید پتو جنس خوب را نیز با نرخ های مناسبی به دست آورید. در این مراکز، برخی از فروشگاه هایی را می شود پیدا نمود که با بهترین طرح ها و برندها کالای خود را ارزان و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان شان قرار می دهند. خرید عمده پتو هم از این عرضه کنندگان امکان پذیر است.

اما از یاد نبرید که سایت های مختلف اینترنتی نیز در این حوزه فعالیت گسترده ای دارند، آن هم از جمله مراجعی به شمار می روند که پتوها را با نرخ پایین ارائه می کنند. می توانید با بازدید از معتبرترین شان، انواع پتو ارزان با بخرید.

ارزانترین مراکز فروش پتو در کشورمان در تهران دایر بوده و این مرکز فروش اینترنتی این کالا می تواند همواره پاسخگوی تمامی مشتریان و خریداران ایرانی باشد.

بزرگترین بازار فروش پتو پسرانه جدید عمده ای

بزرگترین بازار فروش پتو پسرانه جدید عمده ای در هر شهری بازارهایی را می توان یافت که انواع کالای خواب را برای مشتریان خود عرضه می کنند. از آن ها می توان به شکل عمده ای طرح های جدید پتو پسرانه را نیز تهیه کرد. برای این قشر از جامعه، شرکت های تولید کننده سعی کرده اند که به اقتضای سن و سال شان پتوهایی را طراحی کنند و به بازار عرضه نمایند.

عمدتاً ما شاهد این هستیم که این گونه از پتوها الوان متفاوتی را دارا می باشند و از جهت دیگر مدل های شان هم با سایر پتوها فرق می کند. اغلب پتوهای پسرانه متفاوت تر از پتو دخترانه زیبا است. این امری طبیعی می باشد و به همین دلیل نیز تنوع زیادی را در مراکز داد و ستد پتو ها مشاهده می کنیم.

پتوهای پسرانه را می شود در مدل های تیم های فوتبال مشهور جهان، افراد و شخصیت های ورزشی و سینمایی، مدل های طبیعت و غیره در بازار پیدا کرد.

می شود با مراجعه به فروشندگان اصلی پتو الماس عمده پسرانه را نیز تهیه نمود. تولید کننده پتو، خود اصلی ترین مرجع ارائه به شمار می رود و پس از آن، می شود به نمایندگی های این کارخانه و همین طور فروشگاه های دیگری که در شهرهای متفاوتی از کشورمان فعال می باشند، اشاره کرد.

بزرگترین بازار فروش عرضه پسرانه جدید با عرضه عمده این کالا شرایط خرید آسان و اقتصادی را برای آن دسته از مشتریانی که متقاضی پتو پسرانه طرح جدید در تعداد بالا هستند فراهم کرده است.

شرکت عرضه بدون واسطه پتو خانگی

شرکت عرضه بدون واسطه پتو خانگی برای خرید پتو با کیفیت خانگی، می شود به مراجع متفاوتی سر زد. در این حوزه، شرکت تولیدی، به عرضه کالای خود در سراسر کشور می پردازد. عمدتاً کارخانه های کنونی، سعی شان بر این است تا بدون این که واسطه ای در میان باشد، پتوها را به دست مشتریان برساند.

این گونه از عرضه، مزایای خود را نیز دارا می باشد. اول این که خود فروشنده سود بیشتری نسبت به زمانی که توسط واسطه ها پتوها را ارائه می داد، می برد. مسئله دیگر به نفع مشتری هم تمام می شود. به این معنی که خریدار هم با نرخ های مصوب و بدون این که نوسانی باشد، می تواند کالا را تهیه کند.

همین طور، خریدار دیگر نگران تقلبی بودن محصول نمی باشد؛ چون که آن را خود کارخانه به صورت تضمینی می فروشد. در کل، شرکت های سازنده هم عرضه را به روش های متفاوتی انجام می دهند. آن ها محصولات خود را از طریق شعبی که در جای جای کشور ایجاد کرده اند و سایت های اینترنتی ای که راه اندازی نموده اند، به شکل مستقیم ارائه می دهند. پتو خانگی دونفره و یک نفره را می شود راحت از فروشگاه معتبر پتو به دست آورد.

شما انواع پتو ایرانی را به گونه کلی و جزئی می توانید بدون این که واسطه ای در میان باشد، از خود شرکت عرضه کننده تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

شرکت عرضه بدچن واسطه پتو خانگی را برای مشتریان فراهم کرده که بتوانند انواع پتو مخصوص منزل خود را با قیمت تولید و درب کارخانه تهیه و خریداری کنند.

مشخصات پتو برند الماس

مشخصات پتو برند الماس پتو برند الماس، ویژگی های خود را دارا می باشد. تنوع در این زمینه زیاد به چشم می خورد که این هم یکی دیگر از مشخصات آن است. شما در هر رنگ، طرح و همین طور سایزی که خواسته باشید، قادر خواهید بود که کالای این مارک معتبر را به دست آورید.

اما تولید کننده پتو الماس، با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولی درجه یک و خوبی را وارد بازار می کند. از جمله ویژگی های پتوهای این برند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از جنس های مصنوعی خوبی تولید شده اند که عمدتاً پلی استر هستند.
  • تنوع الوان، مدل و سایز زیادی را دارا می باشند.
  • برای هر رده سنی و همین طور جنسیتی پتوها را طراحی کرده است.
  • محصولاتش آنتی باکتریال و ضد حساسیت می باشد.
  • می توان پتوهای این برند را با خیالی راحت در ماشین لباس شویی و یا با دست شست.

برای اطلاعات کامل درباره مشخصات پتو برند الماس باید گفته شود که این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همین کیفیت بسیار بالا و چشمگیر محصول باعث شده که این نمونه پتوها را به حوزه صادرات نیز وارد شود.

تهیه پتو الماس درجه یک نیکو باف

تهیه پتو الماس درجه یک نیکو باف پتوهای الماس، تولید شده توسط کارخانه نیکوبافت هستند. این شرکت تولیدی بزرگ، محصولاتش را با الیاف بسیار مرغوب و خوبی بافته و روانه بازار می کند. همین طور در طرح های گوناگونی اقدام به این کار می کند که یکی از مدل ها و یا برندهای مطرح آن، الماس نام دارد.

جهت تهیه نوع مرغوب این کالا، نیاز است که در گام نخست، تعیین کنید به چه شمار از این کالای خواب را نیاز دارید؟ برای نمونه جهت تهیه عمده، همان طور که به آن اشاره کردیم، به کارخانه و یا نمایندگی های شرکت مراجعه کنید. از طرف دیگر، می شود به شکل تکی، آن را از فروشگاه های کالای خواب سراسر کشور به دست آورد.

در هر صورت، پتوهایی این برند معروف در سایزهای گوناگونی نیز در بازار ارائه می گردد. آن را به شکل یک لایه و دولایه هم می توان به دست آورد و مورد استفاده قرار داد.

شما از طریق سایت های اینترنتی مختلف و معتبر هم قادر خواهید بد که به تهیه پتو الماس درجه یک، مبادرت ورزید.

اگر بخواهید انواع پتو الماس درجه یک نیکو باف را به صورت اینترنتی خریداری کنید ما به شما این مژده را می‌دهیم که شما با استفاده از این روش تجاری خواهید توانست این محصول با کیفیت و استثنایی را همواره با قیمت بسیار مناسب و بدون صرف هزینه جانبی خریداری کنید.

انواع پتو های عروسکی کودک

انواع پتو های عروسکی کودک پتو نوزادی که به آن کودک هم می گویند، طرح های منحصر به فرد بسیار زیبایی را دارا می باشد. تولید کنندگان پتو، این محصول را در تنوع رنگ و مدل بالایی می سازند. از طرف دیگر، پتوهایی از این دست بایستی کاملاً استاندارد بوده؛ به این معنی که در آن هیچ گونه مواد شیمیایی خطرناکی به کار نرفته باشد.

توجه به این مسئله بسیار مهم است؛ زیرا که پتوهای نه چندان مرغوب، کیفیت خوبی ندارند و در همین حال ممکن است حساسیت های پوستی و حتی باعث تنگی نفس برای کودکان شوند. با همه این ها، از جمله انواع مختلفی که چنین پتوهایی دارند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پتوهای عروسکی کلاه دار
  • پتو های های ساده با طرح یک رنگ
  • پتوهای گلدار
  • پتوهای طرح برجسته
  • پتوهایی با شخصیت های کارتونی
  • پتوهای با طرح های طبیعت
  • و غیره

یکی از دانستنی ها درباره پتو مخصوص کودک این است که این محصولات با الیاف ضد حساسیت تولید شده‌اند تا هیچ گونه حساسیتی را متوجه پوست کودک نکنند.

پتو الماس دو نفره با کیفیت بسیار بالا

پتو الماس دو نفره با کیفیت بسیار بالا شرکت پتو الماس علاوه بر پتوهای تک نفره و کودک،پتوهای دونفره نیز تولید کرده است.پتوهای دونفره الماس بسیار نرم بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند.همچنین اندازه آن بزرگ بوده و به راحتی نیاز دو نفر را فراهم میکند.

پتو الماس دونفره جز پر استقبال ترین نوع پتو در این شرکت بوده و پیشنهاد ما به زوجهایی که به دنبال پتوهای دونفره بزرگ و راحت هستند،این نوع پتو است.

مشخصات پتو برند الماس

مشخصات پتو برند الماس پتو برند الماس یکی از بهترین نوع پتو در سراسر ایران و حتی جهان میباشد و مانند الماس در بین پتوهای دیگر شرکت ها،میدرخشد. از ویژگی هایی که بسیار مورد توجه و استقبال مشتریان است نرم بودن پتو الماس میباشد زیرا پتوهای شرکت الماس با بهترین و مرغوبترین مواد اولیه تولید شده و از مقاومت بالایی برخوردارند.

آیا میدانید مواد اولیه تولید پتو چیست؟

آیا میدانید مواد اولیه تولید پتو چیست؟ شابد برایتان جالب باشد که اصلا پتو از چه چیزی و چگونه تولید میشود. مواد اولیه پتو میتواند متفاوت با پتوی دیگر باشد. این مواد ممکن است پشم، پلی استر، پنبه یا اکرلیک و ….باشند.

اولین مرحله در تولید پتو مرحله ریسندگی می باشد و پس از ریسندگی نوبت بافندگی فرا می رسد؛ ریسندگی و همچنین بافندگی با دستگاه های مخصوص و اتپماتیک انجام می شود و ماده ی اولیه را در مراحل اول وارد دستگاه می کنند و برای مراحل بعدی آن را آماده سازی می کنند.

مرحله سوم مرحله چاپ می باشد و در این مرحله شکل اصلی و نهایی پتو مثل طرح و رنگ آن مشخص می شود سپس وارد دستگاه نهایی شده و مراحل مقاوت سازی و محکم سازی آن انجام می شود و در آخر وارد مرحله بسته بندی شده و به دست مشتری می رسد.

خرید عمده پتو الماس گل برجسته

خرید عمده پتو الماس گل برجسته پتو الماس گل برجسته علاوه بر فروش تکی، به صورت عمده و با قیمت کمتر نیز به فروش میرسد. همچنین با توجه به قیمت پتو در ایران، این شرکت با عرضه این محصول با کیفیت با قیمتی بسیار مقرون به صرفه، توانسته جز منصف ترین شرکت های عرضه پتو در سراسر ایران قرار بگیرد.

شما عزیزان برای خرید پتو گل برجسته الماس، به صورت تکی و عمده، میتوانید وارد سایت شده و به راحتی با کیلک بر قسمت خرید پتو الماس برجسته، سفارش خود را در مدت زمانی کم به ثبت برسانید.

1

  1. سلام
    فروشگاه كالاي خواب دارم متقاضي خريد پتو الماس و زنبق هستم لطف كنيد قيمت انواع آن ارسال بفرماييد يا سايت را معرفي كنيد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما