قیمت پتوی نیکو بافت الماس

قیمت پتوی نیکو بافت الماس تولیدی شرکت نیکو بافت از بهترین و مرغوب ترین نوع پتوی حال حاضر بازار در کشور است که در فروشگاه های اینترنتی قابل مشاهده هستند.
این نوع پتو نیز در طرح و رنگ مختلف در کمپانی نیکو بافت در حال تولید است. این کالا در طرح و رنگ و اندازه های تک نفره و دو نفره تولید می شوند. جنس اصلی این پتو پلی استر است و که به صورت دور دوزی شده نرم لطیف دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد حساسیت بسیار بالاست. پتو قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را دارد.

قیمت این پتو با توجه به جنس و بافت آن هم چنین طرح و نقش آن متفاوت است. پتوی نیکوی بافت الماس باتوجه به کیفیت بالایی که دارد قیمت پایین تری نسبت به نمونه های مشابه در بازار دارد و بسیار مقرون به صرفه تر به نظر میرسد.

قیمت پتوی نیکو بافت الماس

پتوی طرح برجسته دو نفره الماس

پتوی طرح برجسته دو نفره الماس پتوی طرح برجسته دو نفره الماس از جمله تولیدات مرغوب و با کیفیت این شرکت است که با طرح و سایز متفاوت در اختیار سلیقه مشتریان قرار می گیرد. مشخصات و قیمت این محصول هم مانند باقی کالاها در این سایت قابل مشاهده است. شما با خریداری آن به صورت عمده در هر کجایی که مایل باشید قادر به خریداری هستید.
این محصول دارای این مشخصات می باشد:

  • ابعاد ۲۴۰*۲۱۵
  • جنس پلی استر
  • دور دوزی شده
  • نرم و لطیف
  • آنتی باکتریال
  • ضد حساسیت
  • ضد آلرژی
  • وزن سبک
  • حجم کم
  • شستشو با ماشین لباسشویی
  • ضمانت چندین ماهه
  • قیمت ارزان و مناسب
  • طرح و رنگ متفاوت

در ارتباط با شستشوی پتو لازم است به این موارد نیاز است توجه داشته باشید که در هنگام خرید به شستشوی آن در ماشین لباسشویی اهمیت بدهید. بیشتر این نوع پتوها قابل خشک شویی نیز هستند. پتو در هنگام شستشو بسیار سنگین می شود بهتر است توجه کنید در هنگام خیس بودن آن را بلند نکنید که احتمال کمردرد بسیار است. مهم است که در هنگام شستشو از پودرهای مختلف استفاده نکنید و مواد شوینده مایع را بیشتر انتخاب کنید زیرا که شوینده های پودری امکان دارد در میان بافت پتو گیر کنند و به مرور به الیاف پتو آسیب خواهند زد.

انواع پتوی طرح برجسته که در طرح های بسیار زیبا و متنوع تولید میشوند، امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و تقاضا برای آن در بازار افزایش پیدا کرده. پتوی دو نفره طرح برجسته الماس هم به صورت تک رنگ و هم در طرح های رنگی عرضه میشوند. این پتو ها که از جنس پلی استر هستند بسیار با کیفیت بوده و کاملا گرما را حفظ میکند. پتوی دونفره طرح برجسته الماس دارای طرح های بسبار متنوعی است و در بعضی از آنها دور دوری های زیبا و هنرمندانه‌ای کار شده است. این پتو ها بسیار نرم و لطیف بوده و کاملا آنتی باکتریال و ضدحساسیت تولید شده است. پتوهای الماس از نظر جنس دارای کیفیت بالایی میباشند که هم قابلیت شستوشو با دست و هم قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارند.

رنگ و طرح پتو

رنگ و طرح پتو یکی از نکاتی که لازم است در هنگام خرید باید به آن توجه کرد طرح ورنگ پتو است. طرح و رنگ جذاب و زیبا می تواند به یک خواب آرام و عمیق کمک بسیار زیادی کند. روانشناسان معتقد هستند بهتر است رنگ پتو سبز و ملایم یا لیمویی باشد. آنها رنگ های گلبهی و نارنجی را نیز برای کودکان و نوجوانان توصیه می کنند.
لازم است یادآوری کنیم خرید پتو با طرح و نقش حیوانات ترسناک برای کودکان باید خودداری کرد. مناسب ترین قیمت پتوی نیکو بافت الماس را از این فروشگاه تهیه کنید.

امروزه اغلب پتو ها دارای طرح و رنگ های بسیار متنوع بوده اما انواع تک رنگ آن ها نیز تولید میشود و طرفداران زیادی هم دارند. بیشتر خانم ها ترجیح میدهند که در اتاق خواب ملحفه ها و بالشت را از نظر رنگ با یکدیگر ست کنند به همین دلیل انواع پتو در رنگ های متنوع در بازار یافت میشود. هنگام دیزاین اتاق خواب یکی مهم ترین ها انتخاب رنگ و طرح پتو و ملحفه‌هاست. رنگ پتو را بهتر است طوری انتخاب کنید که علاوه بر اینکه رنگ مورد علاقه شما است، یه شما آرامش دهد و باعث خوابی آسوده و راحت شود. استفاده از زنگ های تند که باعث افزایش انرژی و تشویش میشوند مانند قرمز توصیه نمیشود؛ در مقابل بهتر است از رنگ های آرامش بخش و پاستیلی استفاده کنید. با انتخاب رنگ مناسب قسمت بسیار زیادی از آرامش خواب شما تامین میشود و در طول روز احساس خستگی نمیکنید. این نکته ها در مورد طرح هم صدق میکند. طرح های گل و طرح های هندسی برای آرامش و آرام شدن پیشنهاد میشود و استفاده از پتو هایی با طرح های شلوغ و آشفته در پایان یک روز کاری خسته کننده به انسان آرامش لازم را نمیدهند. در کنار نکاتی که گفته بسیاری از افراد ترجیح میدهند از پتویی ساده استفاده کنند که هیچ طرحی نداشته باشد یا طرح آن به صورت برجسته و تک رنگ باشد.

بررسی ابعاد انواع پتو

بررسی ابعاد انواع پتو به طور کلی دامنه اندازه گیری ابعاد پتو بسیار متفاوت میباشد و اینکه پتو برای کودک یا بزرگسال باشد نیز از نظر اندازه متفاوت است. اندازه های استاندارد به تقسیم بندی هایی از جمله: کودک، تک نفره، یک نفره ونیم، دو نفره، دو نفره و نیم تقسیم میشود اما بسیاری از پتو ها در ابعاد غیراستاندارد نیز تولید میشوند. همچنین نوع پتو، جنس، نوع بافت آن و عوامل این چنینی نیز بر ابعاد آن تاثیر زیادی دارند.

عمده فروشی پتو نیکو بافت الماس

عمده فروشی پتو نیکو بافت الماس پتو نیکو بافت الماس یکی از مطرح ترین تولیدی های عمده فروشی پتو است که امروزه در بازار شهرت بسیار زیادی پیدا کرده و شما میتوانید انواع پتو ها را در انوع طرح های برجسته و متفاوت با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما