فروش ارزان پتو شادیلون با کیفیت باور نکردنی

شادیلون یکی از برندهای معروف و معتبر پتو است که در انواع طرح و نمونه های راشل وارد بازار می شود و کیفیت و مرغوبیت و همچنین طرح های ممتاز و اعلا این برند توجه بسیار از خریداران را به خود جلب نموده است. در این بازار همه با برند پتوی شادیلون آشنایی کاملی داشته و همه از کیفیت مطلوب آن با خبر هستند. فروش ارزان پتو شادیلون نیز در نمایندگی های آن به صورت عمده انجام می گیرد و به دلیل ارائه مستقیم در این مرکز پتو از نرخ مناسبی نیز برخوردار می باشد.

فروش پتو شادیلون با بهترین کیفیت از مرکز پخش آن انجام می گیرد که عرضه عمده آن از طریق سایت فروش به طور مستقیم فراهم گشته است.

فروش ارزان پتو شادیلون با کیفیت باور نکردنی

خرید عمده پتو شادیلون درجه یک

خرید عمده پتو شادیلون درجه یک خرید عمده پتو درجه یک شادیلون در بازار در درجه اول توسط خود تولیدی انجام می شود چون در راس بازار قرار دارد و محصولات خود را مستقیم و سفارشی در سراسر کشور عرضه می کند و خریدارن می توانند در تولیدی یا سایت فروش آن نوع، مدل و تعداد مورد نظر خود را سفارش نموده و خرید کنند.

همچنین کسانی که نیاز بالایی به پتو دارند می توانند جهت صرفه جویی در هزینه های خود و بالابردن سود خود این محصول را تیراژ بالا خرید کنند و انواع پتو شادیلون ارزان را از عمده فروش خرید کنند.

مراکزی مانند انواع خوابگاها مانند خوابگاه دانشجویی، سربازخانه ها، هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز نظامی، سازمان های دولتی، بیمارستان ها، و دیگر مراکز شلوغ خریداران عمده انواع پتو هستند و کیفیت های مختلفی از آن را خرید می کنند. مثلا هتل های ۵ ستاره لوکس از نمونه های پتو شادیلون صادراتی درجه یک و اعلا تهیه خواهند نمود.

انواع پتو درجه یک توسط تولیدی به صورت عمده به بازار و مراکز پخش عمده عرضه و قابل سفارش است.

فروشگاه بهترین جنس پتو شادیلون

فروشگاه بهترین جنس پتو شادیلون فروشگاه بهترین جنس پتو شادیلون در سطح شهر دیده می شود که بورس انواع نمونه ها بوده و مدل های مختلفی را در معرض نمایش گذاشته و دارای تنوع طرح نیز می باشد و مشتری در این مراجع حق انتخاب بالایی دارد و می تواند با مقایسه نمونه ها متناسب با نباز و بودجه و سلیقه خود بهترین مدل ها را خرید کند.

فروش پتو شادیلون در بازار توسط مراکز به دو صورت مستقیم و با واسطه انجام می شود که هر کدام با هدفی خاص فعالیت داشته و به رفع نیاز های مشتری می پردازد. در این مراکز انواع پتو دو نفره شادلیون مخصوص عروس و داماد ها ارائه می شود که متناسب با دکوراسیون اتاق خواب آنها بوده و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.

پتو شادیلون یکنفره نیز در طیف وسیعی از طرح ارائه می شود که خریداران زیادی داشته و مناسب برای اقشار مختلف جامعه می باشد و هر مدلی چیزی منحصر به فرد را برای ارائه خواهد داشت که مطابق با هر سلیقه ای خواهد بود.

اگر به دنبال خرید پتو یکنفره در طرح های متنوع و جدید هستید حتما از طریق سایت فروش این مراکز اقدام و از نمونه های متنوع دیدن نمایید.

انواع پتو ایرانی دو نفره گلدار

انواع پتو ایرانی دو نفره گلدار

  • پتو پنبه ای با مخلوط الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک بسیار سبک، گرم و نرم بوده و پرز نمی دهد و در دو نوع تک لایه مخصوص مناطق و فصول گرم و دولایه مخصوص مناطق و فصول سرد است.
  • پتو ارگانیک که از پنبه خالص تولید شده و برای کسانی که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند مناسب بوده و بسیار نرم و گرم است و قیمت بالایی خواهد داشت.
  • پتو پشمی به دلیل اینکه گرما را در خود نگه می دارد بسیار گرم، و زبر و ستگین است و در فصول سرد و مناطق سردسیر استفاده می شود.
  • پتو پشم شیشه دارای راه تنفس بالا بوده و برای کودکان و کسانی که به الیاف مصنوعی الرژی دارند مناسب است.
  • پتو مسافرتی از الیاف مصنوعی تولید شده و بسیار سبک، کم حجم، نازک و ارزان است.

پتوهای گلدار دونفره در بازار فروش ایران از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده که امروزه با طرح های خاص و رنگبندی های متنوع و یا به صورت ساده و تک رنگ تولید می گردد.

خرید پتو شادیلون در مشهد

خرید پتو شادیلون در مشهد خرید پتو شادیلون در مشهد بسیار راحت است چون کارخانه آن در این شهر بوده و تولیدات خود را به راحتی و مستقیم وارد بازار مشهد می کند و از بازار پتو در مشهد می توان این برند را بدون واسطه و با ارزانترین نرخ تهیه نمود.

پتو شادیلون مشهد از جنس پلی استر و اکریلیک است که نوع اکریلیک آن از بهترین کیفیت برخوردار بوده و مانند پشم گرما را در خود نگه می دارد و بسیار گرم و نرم خواهد بود. این تولید کننده هم نخ و هم پتو را ارائه می کند و چون مواد اولیه به هزینه کمتری وارد بخش تولید پتو می شود قیمت این محصول ارزانتر می باشد.

در بازار پتو گلدار رنگ و نقش های مختلفی وجود دارد و گل های مختلف مانند گل لاله، غنچه، گلبرگ همراه با ساقه و برگ و … ارائه می شود که هر کدام در رنگ های متنوعی است و این پتوها به صورت تک رنگ با گل برجسته نیز تولید می شود.

خرید پتو برند شادیلون در بازارهای مشهد رونق خوبی داشته و انواع طرح های مختلف و گلدار فروش بسیار بالایی دارد.

کارخانه عرضه محصولات پتو شادیلون

کارخانه عرضه محصولات پتو شادیلون کارخانه عرضه انواع محصولات شادیلون انواع تولیدات نخ پنبه ای، پلی استر، اکریلیک، ویسکوز و مخلوط آنها را به سر انجام رسانیده و با استفاده از سیستم چرخاننده نخ اکریلیک مناسب و ارزان را نولید نموده و دارای آخرین تکنولوژی کمپانی آلمان و سوئیس بوده که انواع نمرات نخ را ارائه می کند.

این تولیدی در مشهد مستقر بوده که با استفاده از جدیدترین ماشین آلات فرانسه و آلمان انواع نخ ضخیم و جمع شونده را تولید نموده و از آن جهت بافت پتوی نوبافت شادیلون بهره می گیرد و با استفاده از ماشین آلات رنگرزی انواع نخ و الیاف رنگی را به صورت ساده و اسپرت ارائه می کند و در انواع پتو از آنها بهره می گیرد.

وجود سیستم کنترل کیفی و آزمایشگاه های پیشرفته باعث شده که پتو از زمان تولید نخ تا تولید پتو و بسته بندی آن مورد کنترل و نظارت دقیق قرار گرفته است و این تولیدی یکی از بزرگترین ماشین آلات پتوی راشل را داشته که مدل های مختلف آن را تولید می کند.

امروزه مدل های متنوع پتو توسط کارخانه های مختلف در کشور تولید می شود که انواع آن را با بهترین کیفیت برای مشتریان سراسر ایران عرضه می نمایند.

نمایندگی پخش پتو عروسکی مخصوص کودک

نمایندگی پخش پتو عروسکی مخصوص کودک نماینده پخش پتو عروسکی مخصوص کودک در نقاط مختلف کشور وجود دارد که با پشتیبانی از برند مد نظر خود آن را بازاریابی و عرضه می کند و مشتری می تواند هر برندی را در منطقه خود از طریق این مرکز بدون واسطه تهیه کند.

نمایندگی پتو شادیلون نیز در اقصی نقاط کشور وجود دارد که جهت کسب رضایتمندی مشتری در تلاش بوده و با شناخت کم و کیف بازار و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش تخصصی و گسترده این محصول مشغول است.

خریدار پتو عروسکی نیز آن را جهت تهیه سیسمونی خریداری می کند و پتو نوزادی شادیلون نیز در بازار عرضه می شود که بسیار سبک و نرم بوده و قابلیت تنفس بالایی دارد و ضد حساسیت و آلرژی می باشد. این پتو در انواع کلاه دار و زیپ دار و دور پیچ است و در دو نوع تک لایه و دو لایه عرضه می شود که مناسب فصول سرد و گرم می باشد.

نمایندگی های پخش و فروش پتو عروسکی مخصوص کودک اماده ارائه خدمت و عرضه نمونه های جدید پتو به نقاط مختلف کشور می باشد.

فروش پتو شادیلون نوجوان مرغوب

فروش پتو شادیلون نوجوان مرغوب فروش پتو شادیلون نوجوان مرغوب در مراکز فروشی انجام می شود که دارای برندها و مدل های مختلفی هستند. این مراکز با جوامع مختلفی در ارتباط بوده و رهبری بازار را در دست گرفته و نقش مهمی را در این عرصه ایفا می کند.

فروشنده پتو شادیلون با ارائه با کیفیت ترین پتو جایگاه خود را در بازارهای داخلی حفظ نموده و با جلب اعتماد مشتریان و بررسی و شناخت صحیح بازار مشتریان را شناسایی نموده و به ارائه بهترین مدل ها می پردازد و با عملکرد درست در این زمینه به بهترین نحو ممکن نیاز مشتری را تامین می کند.

پتو پسرانه در طرح های ماشین کودکانه، شخصیت های کارتونی، فوتبالیست ها و ..‌. در رنگ های مختلف است که در طرح هایی است که مورد علاقه پسران می باشد و در هر سنینی را پاسخگو می باشد. پتو دخترانه نیز در طرح های عروسکی، شخصیت های کارتونی محبوب مانند سیندرلا و طرح های مورد علاقه دختران می باشد و این مدل پتوها نیز برای سیسمونی نیز خریداری می شوند.

پتو شادیلون مدل های مختلف جدید برای دختران و پسران را تولید و عرضه کرده است.

مراکز پخش پتو شادیلون گل برجسته

مراکز پخش پتو شادیلون گل برجسته مراکز پخش پتو شادیلون گل برجسته نبض بازار را در دست گرفته و با حضور فعال در این عرصه و با قبضه بازار به عرضه این محصول در نقاط مختلف کشور می پردازد و در کار نگهداری حجم بالا و حمل و نقل انواع پتو بوده و به نوعی تامین کننده بزرگ کشور است.

این مراکز به صورت مستقیم نیز پتو را ارائه می کنند بدین صورت که با شناسایی مشتری محصولات تولید کننده را برای او به فروش رسانیده و در بخشی از سود با او سهیم می شود. بهترین پتو ایرانی شادیلون در مدل های گل بر جسته نیز عرضه می شود که دارای درخشندگی خاص و زیبایی منحصر به فردی خواهد بود.

توزیع کننده با عرضه تخصصی و ارتباط مستقیمی که با تولید کننده دارد و مشاوره ها و اطلاعات و آگاهی های لازمه را در اختیار مشتری قرار داده و خریدار می تواند از این مراکز با کسب اطلاعات بیشتر با اطلاعات کاملی خرید کند.

مراکز پخش پتو گل برجسته به صورت مستقیم این محصول را عرضا می نماید.

انواع سایز های مختلف پتو شادیلون

انواع سایز های مختلف پتو شادیلون انواع سایزهای مختلف پتو شادیلون در بازار وجود دارد که هر کدام برای هر سنینی مناسب بوده و کیفیت های مختلفی دارد. پتو جنس خوب دونفره شادیون در سایز ۱۹۵ در ۲۲۵ بوده و یکنفره آن در سایز ۲۲۰ در ۱۴۰ یا ۱۶۰ می باشد و سایز پتو نوجوان نیز در ابعاد ۱۱۰ در ۱۴۰ است و همچنین پتوی نوزادی شادیلون در سایز ۸۰ در ۱۱۰ می باشد.

  • بهترین پتو گلدار دارای پرزهای مقاومی بوده و از ضخامت بالایی برخوردار بوده و با شستشو مدام ضخامت خود را از دست نخواهد داد و پرزهای آن توپر و پرتراکم و فشرده می باشد.
  • تراکم پرزها چنان پر تراکم است که لابه لای پرزها بسته می باشد و در برابر شستشو و فشار و کشش مقاوم است.
  • رنگ آن بسیار متنوع و با کیفیت است و دارای ثبات رنگ بوده و حین شستشو رنگ خود را از دست نخواهد داد.
  • در پتوهای تک رنگ اختلاف رنگ بین هر طرف آن وجود ندارد.
  • هر چها گوشه های آن دارای اندازه های یکسانی است و پتو دارای نوارهای همرنگ با آن است که بسیار باکیفیت دوخته شده است.

یکی از دغدغه های مشتریان سراسر ایران، خرید پتو در انواع سایز مختلف می باشد که در بازار حضوری به سختی می توانند ان را پیدا کرده و سفارش دهند اما خوش بختانه سایت فروش پتو عرضه کننده انواع پتو در سایزبندی مختلف این مشکل را حل کرده است.

راهنمای خرید با کیفیت ترین پتو ایرانی

راهنمای خرید با کیفیت ترین پتو ایرانی

  • حین خرید پتو باید سایز آن را مشخص نمود که باید از نوع دو یا یک نفره و یا پتوی کودک باشد و سایز دو نفره ها ۲۴۰ در ۲۰۰ یا ۲۲۰ بوده و یکنفره در سایز ۱۶۰ یا ۱۵۰ در ۲۲۰ می باشد و پتوی کودک نیز معمولا ۸۰ یا ۱۱۰ در ۱۱۰ یا ۱۴۰ سانتیمتر است.
  • در حین خرید بهتر است بودجه را مشخص نمود و با مقایسه قیمت ها متناسب با آن خرید کرد.
  • رنگ و طرح پتو دو اصل مهم در خرید است چون به قول روانشناسان بهتر است پتو در رنگ های سبز، لیمویی، گلبهی، صورتی، یاسی، کرم، سفید و قرمز رنگ های روشن باشد تا خوابی با آرامش را به همراه داشته باشد و بهتر است طرح آن را متناسب با دکوراسیون اتاق انتخاب کرد.
  • برای خرید پتوی کودک باید توجه نمود عکس های خشن و ترسناک تهیه نشود و بهتر است از شخصیت های کارتونی محبوب و دوست داشتی انتخاب شده و بهتر است پتوی نوزاد از جنس ارگانیک، پنبه، پشم شیشه، بهداشتی و قابل تنفس باشد.
  • اکثرا پتوهای موجود در بازار قابل شستشو بوده و با دست و یا ماشین لباسشویی شستشو می شوند.

اگر به دنبال خرید پتو باکیفیت می باشید با مشاوران بخش فروش در ارتباط باشید.

قیمت پتو شادیلون نو بافت

قیمت پتو شادیلون نو بافت قیمت پتو شادیلون نو بافت بسته به طرح و رنگ مختلف است و بسته به نحوه فروش نیز نرخ ها فرق دارد. مثلا خرید بدون واسطه و عمده آن ارزانتر می باشد و لیست قیمت این محصول بنابه شرایط مختلفی فرق دارد. لذا در سایت های فروش می توان لیست قیمت های بروز آن را مشاهده نمود.

تولید کننده قیمت پتو را بر اساس هزینه تولید، هزینه بسته بندی، میزان تولید و عرضه و تقاضا و… تعیین می کند و اطلاع از این قیمت ها قبل از خرید عمده بسیار مهم است چون مشتری با اطلاعات کامل و مطابق با بودجه خود خرید خواهد نمود.

همچنین قیمت پتو در روند معاملات تاثیر بسزایی دارد و در صورت ارزان بودن نرخ قدرت خرید مشتری بالا رفته و تعداد مراجعه کنندگان بیشتر شده و میزان فروش برند بالا می رود و در نتیجه اعتبار برند مورد نظر افزایش خواهد یافت.

امروزه نوسانات قیمت پتو در بازار برای مشتریان مشکل ساز شده و اکثرا به دنبال خرید نوع ارزان آن می باشند بنابراین پیشنهاد می کنیم که از طریق سایت به اخرین قیمت روز پتو دستیابی پیدا نمایید.

عرضه کنندگان پتو ایرانی طرح جدید

عرضه کنندگان پتو ایرانی طرح جدید عرضه کننده انواع پتو ایرانی طرح جدید مراکزی هستند که در کار خرید فروش پتو بوده و آن را عمده و ارزان از تولیدی خریداری نموده و با قیمت روز در بازار به فروش می رساند و بنابر شغل خود علاوه بر کسب سود نیاز بخش از کشور را تامین می کند.

خریدار پتو نیز قبل از خرید باید اطلاعات کاملی از این محصول داشته باشد و مشتری حین تهیه پتو جویای مدلی است که علاوه بر کیفیت مطلوب دارای نرخ مناسبی نیز باشد.

برای خرید پتو طرح جدید می توان با حضور در اینترنت و سایت های فروش و فروشگاه های مجازی نیز در هر ساعت از شبانه روز و با چند کلیک خرید نمود که بسیار باصرفه و راحت بوده و بدون طی کردن مسافت زیاد و بدون دغدغه ای انجام خواهد شد.

عرضه کنندگان پتو طرح ایرانی به صورت انلاین فعالیت خود را آغاز نموده اند و مشتریان می توانند به طور مستقیم خرید خود را انجام دهند.

ابعاد انواع پتو شادیلون

ابعاد انواع پتو شادیلون ابعاد پتوهای شادیلون در240*220 سانتیمتر که از جنس کتان میباشند مانع از تولید الکتریسیته ساکن میشوند. این پتوها به دلیل جنس نخی که دارند گرمای مناسبی ایجاد میکنند و مانع از تعریق بدن میشوند و حس خوبی را در انسان ایجاد میکنند. این پتوها در بسته بندی مناسب کارتنی شرکت شادیلون توزیع میگردند.

تمامی پتوها از میزان کیفیت بالایی برخوردارند و در دو ابعاد مختلف یک‌نفره و دونفره تولید می‌شوند.همچنین پتوهای شادیلون انواع مختلفی دارد: پتوی چیکا: در تولید این پتو از پلی‌استر استفاده‌شده است. پتوهای چیکا در مدل گل‌دار و گل برجسته و به‌صورت تک‌رنگ تولید می‌شوند. این پتو در کارتن به‌صورت ۱۰ عددی عرضه می‌شود.

اما ابعاد پتوها به این یک مورد خلاصه نمیشوند و ابعاد متنوع تر بستگی به نیاز مشتری درکارخانه ها تولید و عرضه میشود که از عمده ترین آنها میتوان به پتوهایی با ابعاده:

220*200 و 230*200 و 240*200 و 210*150

پخش بی واسطه پتو شادیلون

پخش بی واسطه پتو شادیلون عرضه پتو شادیلون اصفهان در همه جا امکان پذیر است هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری . حضوری مشتری باید به مغازه یا نمایندگی های مربوط به پتو مراجعه کرده و وسیله مورد نظر را خریداری کرده باشند. غیر حضوری مشتری باید از طریق سایت یا کانال مربوط به این محصول وسیله مدنظر را خریداری کند.

واما خرید اینترنتی پتوی شادیلون درمشهد هم ازجمله روش هایی است که شما خریداران عمده ساکن مشهد میتوانید بهراحتی و فقط با یک تماس ازآن استفاده کنید و نتیجه بگیرید.

درحال حاضر محصولات مختلفی ازپتوی شادیلون دربازار مشهد اراعه میشود که ازجمله آنها میتوان به پتوی نیکا_چیکا و آیلار اشاره کرد که فقط یک تماس برای سفارش عمده هرکدام از محصولاتی که میخواهید کافیست.

ودر آخر اگر بخواهیم بخشی از انواع پتوهای شادیلون را نام ببریم میتوانیم به این چند مورد اشاره کنیم

  • پتوی یک نفره
  • پتوی دونفره
  • پتوی جوان
  • پتوی نوجوان
  • پتوی نوزاد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما