عرضه مستقیم پتو مسافرتی شیک

عرضه مستقیم پتو مسافرتی شیک در بازار و با برند های مختلف و کیفیت های متنوع انجام می شود. چنانچه قصد خرید انواع پتو های مسافرتی را دارید با ما در ارتباط باشید.

پتو مسافرتی باید به گونه ای باشد که حمل و نقل آن برای مشتری در هنگام مسافرت آسان باشد. پتو مسافرتی های موجود در بازار در دو سایز تک نفره و دو نفره وجود دارد.

انواع پتو مسافرتی شیک و نگه داری آن اگر دقت کرده باشید انواع پتو ها در بازار عرضه می شوند.
پتو ها در انواع چهار فصل، کرکدار، پشمی و … موجود است.از محبوب ترین و پر طرفدار ترین نوع پتو ها، پتوهای مسافرتی هستند.
از آنجا که پتو های مسافرتی محبوبیت بسیاری در میان مشتریان دارد، این نوع پتوها در انواع گوناگون و طرح ها وسایزهای متفاوت در بازار وجود دارند.
در بازار، هیچ کالایی نتوانسته است از لحاظ محبوبیت با پتوهای مسافرتی رقابت کند، از این رو شاهد رشد چشم گیر این پتوها در انواع متفاوت رنگ، جنس، و طرح در بازار هستیم.
با این مه پتوها وارداتی از ترکیه، چین و ایتالیا مشتریان خاص خود را دارند، اما به دلیل کیفیت بالا و طراحی مطلوب، پتو هاهی ایرانی و چینی در بازار رشد چشم گیرتری به نسبت انواع دیگر دارند.

جهت حفظ عمر و سلامت پتوی مسافرتی بهتر است در هنگام شستشو از مایع به جای پودر استفاده کنید و همچنین شایسته است که از آب ولرم و یا حد اکثر تا دمای ۳۰ درجه استفاده گردد. بعد از شستشو برای خشک کردن آن نباید زیر نور مستقیم خورشید باشد زیرا ممکن است باعث کم رنگ شدن نقش و نگار آن گردد. اگر شما قصد دارید که به صورت دستی بشورید با توجه داشته باشید که زیادی آن را چنگ نزنید. لازم به ذکر است که بگوییم بعد از چند بار استفاده از پتو های مسافرتی بهتر است آن را زیر نور ملایم آفتاب آویزان کنید تا کمی هوا بخورد با این کار هم تازگی پتو حفظ می شود و هم میکروب های موجود زیر نور آفتاب از بین می رود.

انواع پتو های مجود در بازار عبارتند از:

  • پتوهای پنبه ای
  • پتوهای دولایه
  • پتوهای ارگانیک
  • پتوهای پشمی
  • پتوهای پشم شیشه ای
  • پتوهای مسافرتی
  • پتوهای بافتی یا قلاب بافتی

از آ«جا که پتوهای مسافرتی بسیار سبک و کم حجم هستند، لذا حجم کمتری را به خود اختصاص می دهند.
این پتو ها بسیار سبک و نرم بوده و جنس آنها از پشم میباشد.

برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با فروشنده پتو مسافرتی مشورت کنید و شما را برای خرید آن چیزی که نیاز دارید راهنمایی کامل کند و یا این که شما می توانید با مشاهده در وب سایت های معتبر بعد از مقایسه محصولات از نظر کیفیت و قیمت محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید.

نکاتی جهت خرید پتو مسافرتی شیک

  • سایز پتویی که لازم دارید را تعیین کنید
  • بودجه ای برای خرید اختصاص دهید و همچنین برند مود علاقه خود را انتخاب کنید
  • مطابق با سلیقه و علایق خود، طرح و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید
  • چنانچه قصد خرید پتو برای کودک خود را دارید بسیار دقت کنید
  • پتوی قابل شستوشو انتخاب کنید
  • پتو مسافرتی ارزان اما کیفیت خوبی داشته باشد
  • جنس پتو گونه ای نباشد که باعث آلرژی و یا خارش گردد
  • پتوی کم حجمی باشد و فضای زیادی را اشغال نکند

روش های مراقبت از پتو مسافرتی شیک از جمله نکاتی که برای مراقبت و نگه داری از پتوهای مسافرتی باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • محلی مناسب برای نگه داری از پتوی خود در نظر بگیرید چرا که در غیر این صورت به پتو آسیب وارد می کنید
  • در شستوشوی پتوی خود دقت کنید چرا که پتو ها لا شستوشوی نادرست خراب میشوند
  • اگر برای خشک کردن پتو بعد از شستوشو از نور مستقیم آفتاب وحرارت شدید استفاده کنید، پتو از رنگ و رو می افتد و کوچک ونمدی میشود

سایت ما امکان خرید انواع پتوهای مسافرتی در طرح و رنگ های متفاوت را برای شما عزیران فراهم ساخته است.
به کنظور خرید انواع پتوها با ما در ارتباط باشید.

همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح داده شد جهت شستشو چه نکاتی را در نظر بگیرید باید به این موضوع هم اشاره کنیم که مکانی که می خواهید پتو مسافرتی را نگهداری کنید مرطوب نباشد. گاهی تای پتو را بر خلاف آن تا کنید تا خط تا روی پتو نماند.

مهمترین نکات درباره پتو مسافرتی قبل از خرید پتو مسافرتی باید به چند مورد نکته توجه کنید اول این که بپرسید الیاف پتو چیست چون پوست بعضی از افراد به الیاف های مصنوعی یا طبیعی واکنش نشان می دهد که باعث حساسیت می گردد همچنین در مورد سایز پتو ها نیز سوال کنید که سایز متعادل در طول و عرض داشته باشد.

فروشنده پتو مسافرتی تک نفره ارزان قیمت فروشنده پتو مسافرتی تک نفره جهت این که شما هزینه گزافی برای پتو پرداخت نکنید به شما خرید عمده را پیشنهاد می کند که با این کار باعث می شود قیمت پتو ارزان تر نسبت به قبل گردد. اگر می خواهید که خرید خوب و مقرون به صرفه ای داشته باشید می توانید با مشورت کارشناسان مجموعه این کار را انجام دهید.

تولید کنندگان پتو مسافرتی، محصولات خود را بدون واسطه به مراکز فروش و نمایندگان خود در سراسر کشور می دهند‌ تا آن ها بتوانند محصولات را با قیمت ارزانتری نسبت به بازار به فروش برسانند. خرید مستقیم از تولید کنندگان به حذف واسطه ها کمک کرده و محصول بدون سود به دست مصرف کنندگان می رساند و آن ها خریدی مقرون به صرفه را تجریه می کنند. شما می توانید انواع مختلف پتو تک نفره را در این فروشگاه مشاهده و خریداری نمایید. عرضه مستقیم پتو مسافرتی شیک

پتو مسافرتی خوب چه مشخصاتی دارد؟

پتو مسافرتی خوب چه مشخصاتی دارد؟ پتو یکی از ابزار مهم سفر است که در همه جا کاربرد دارد. در گذشته از پتوهای خانگی در سفر نیز استفاده می شد اما امروزه با تولید انواع پتو مسافرتی به سفر راحت تر کمک می کند. پتو مسافرتی به دلیل ویژگی های خاصی که دارد توجه افرادی که به کوه نوردی یا طبیعت گردی می روند را به خود جلب کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کنیم پتو مسافرتی خوب چه مشخصاتی دارد.

  • گرم کنندگی پتوهای مسافرتی به اندازه پتوهای معمولی است.
  • پتوهای مسافرتی همانند پتو معمولی در سایز های تک نفره و دو نفره تولید و عرضه می شوند.
  • سبک بودن این نوع پتوها باعث شده تا حمل آن ها راحت تر شود.
  • جنس پتوهای مسافرتی به گونه ای است که باعث ایجاد حساسیت و ایجاد سوزش و خارش نشود. علاوه بر این جنس پتوها به قدری خوب است که در صورت شستشو کیفیت خود را از دست ندهند‌.
  • هرچه جنس پتو بهتر باشد، گرمایش بیشتری دارد. بنابراین برای خرید پتو به جنس آن بیشتر دقت کنید تا نازک یا ضخیم بودن آن ها. چرا که برخی پتوهای ضخیم گرمایش کمتری دارند.
  • برای طبیعت گردی یا کوه نوردی رنگ هایی را انتخاب کنید که تیره باشند تا کثیفی را کمتر نشان دهند. علاوه بر این کیفیت رنگ پتو باید به قدری خوب باشد که در صورت شستشوهای متعدد رنگ و زیبایی آن از بین نرود.

خرید عمده شیک ترین انواع پتو مسافرتی

خرید عمده شیک ترین انواع پتو مسافرتی برای خرید شیک ترین انواع پتو مسافرتی روش های مختلفی وجود دارد اما روش راحتی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، خرید از مراکز فروش غیر حضوری است. این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگان فروش پتو مسافرتی محصولات خود را به طور مستقیم از تولید کنندگان تهیه می کنند و بدون واسطه به فروش می رسانند. خرید از این مرکز به صورت غیر حضوری است و شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت تلفنی و اینترنتی سفارش دهید. خرید عمده پتو به شما کمک می کند تا با حذف هزینه های بسته بندی و حمل و نقل، محصول را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما