شرکت پخش پتو مینک طرح دار

پتو مینک طرح دار یکی از انواع پتو جدید می باشد که برای فصول سرد سال از گرمایی بالایی برخوردار است. این نوع از پتو در تمامی نقاط ایران قابل تهیه کردن است و در این زمینه  شرکت های پخش بسیاری به صورت فعال هستند که به ارائه خدمات و تعدیل نیاز بازار می پردازند. در واقع این شرکت های پخش در سراسر ایران وجود دارند و افراد می توانند بدون دغدغه پتوی خود را خریداری نمایند.

شرکت پخش پتو مینک طرح دار

نحوه شستن انواع پتو

نحوه شستن انواع پتو

کارشناسان این زمینه همواره یاد آور شده اند که شستشوی پتو و کالای خواب، در سلامت افراد بسیار تأثیرگذار است؛ چرا که پتوها در طی شبانه روز، مدت زمان زیادی را با بدن ما تماس دارند. بنابراین باید در شست و شوی پتوها از روشی کاملا صحیح و اصولی بهره برد.

بافت و ساختار پتوها به دلیل نفوذ پذیری بالای آن ها، می تواند زندگی و حیات مناسبی را برای باکتری ها فراهم کند.

بنابراین بهترین گزینه این است برای اینکه از این موجودات مزاحم رها شویم، نسبت به شستشوی مناسب و مکرر پتوها اقدام کنیم.

شستشوی پتوها کار زیاد دشواری نیست و می توان آن را براحتی در منزل شست. اما از پتوهایی که شستن آن ها می تواند کمی سخت تر باشد، پتو طرح برجسته است و ممکن است که اگر اصولی شسته نشود زیبایی آن از بین برود.

اما در این زمینه باید بدانیم که  برخی از پتوها نسبت به شستشو با آب حساس هستند و ممکن است که لطافت خود را از دست بدهند.

هر پتویی معمولا در روی خود برچسب راهنما دارد که نکات مهم در رابطه با شستشوی آن ذکر شده است. بنابراین بهتر است که قبل از هر اقدامی، به برچسب راهنما روی آن دقت کافی را داشته باشیم.

پتوها را می توان با استفاده از ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی شستشو داد.

اگر بخواهید آن را به روش دستی بشویید، ابتدا باید یک لگن را با آب سرد پر کرده و مقداری مواد شوینده به آن اضافه کرد.

در مرحله بعد پتو را کاملا در داخل لگن قرار داده تا مواد شوینده را به خود بگیرد. در این رابطه باید بدانید که در انتخاب مواد شوینده به سراغ مواد شوینده ضعیف بروید.

پتو باید چند ساعتی را کاملا غوطه ور در داخل لگن بماند.

سپس با آرامش کامل، تمامی قسمت های پتو را داخل آب چنگ ملایم بزنید.

برای آبکشی هم آب درون لگن را کاملاً تخلیه کنید و مجدداً آن را با آب تمیز پر کنید و از روش فشردن برای تخلیه آب از پتو استفاده نمایید.

 

نمایندگی عرضه انواع پتو مینک طرح دار

نمایندگی عرضه انواع پتو مینک طرح دار

به دلیل استفاده بسیار از انواع پتوها  و از جمله پتوی مینک طرح دار، مراکز بسیاری هستند که نمایندگی عرضه انواع مختلف پتو را به صورت فعال دارند.

در واقع در این زمینه نمایندگی ها در اکثر شهرها به ارائه انواع پتو می پردازند و خریداران هم می توانند بی واسطه و حتی به صورت عمده محصولات خود را در ازای پرداخت پول کم تر، تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما