بهترین قیمت فروش پتو نیکا در کشور

در اینکه یکی از اساسی ترین لوازم خواب پتو می‌باشد، شکی نیست. همه افراد با لزوم استفاده از این محصول آشنا بوده، و خواب شبانه خود را با گرمای حاصل از پتو انجام می‌دهند. تمام اثاثیه اتاق خواب هم که کامل باشد، و شرایط برای یک خواب راحت هم فراهم باشد، اما باز هم بدون پتو محال است بتوان شب های سرد را به صبح رساند. همچنین حتی از لذت واقعی خواب بهره مند شد.

بهترین قیمت فروش پتو نیکا در کشور

خرید بهترین برندهای پتو ایرانی

خیلی از افراد، خواب شبانه شان وابسته به پتو می‌باشد. حتی اگر فصل گرمی هم باشد، باز بدون پتو خوابشان نخواهد برد، و یا آنطور که باید نمی‌توانند بخوابند. واقعا که پتو با ساختار گرم و نرم خود، لذت خوابیدن را چند برابر کرده و این حجم از علاقه به آن، خیلی هم غیر عادی نیست.

 

اما پتو نیز به مانند همه محصولات مصرفی دیگر، رده های مختلفی از کیفیت را شامل شده است. بنابراین در این حالت از پتوی معمولی تا پتوی درجه یک و اعلا، را در قسمت های متعدد فروش می‌توان دید. همانطور که می‌دانید پتوهای درجه یک و اعلا، متعلق به بهترین برندهای پتو ایرانی بوده. همچنین همواره و در هر زمان، مخاطبان خاص خود را خواهند داشت.

 

حال یکی از بهترین برندهای مربوط به این محصول، که خریداران به هنگام خرید عمده پتو اصرار زیادی روی آن دارند، پتوی نیکا است. این پتو از تازه واردها به شمار آمده، ولی با کیفیتی هم سطح با برندهای قدیمی پتو همراه می‌باشد.

 

به راستی که می‌توان روی این برند از پتو ایرانی ارزان، حساب کافی را باز کرد. همچنین از آن به عنوان گزینه‌ای برای خرید استفاده کرد. خرید بهترین برندهای پتو ایرانی به روش آنلاین، رونق فراوانی گرفته است. به دلیل اینکه تمام مشتریان از سراسر کشور می‌توانند، بدون محدودیت زمانی و به راحتی انواع مدل ها و برند ها را مشاهده نمایند، و همچنین بهترین طرح و برند را انتخاب کنند.

 

بعد از خرید، لازم است از پتو به خوبی نگهداری نمایید، تا کیفیت پتو حفظ شود. به عنوان نمونه، به هیچ عنوان پتو را در مکانی که رطوبت وجود دارد قرار ندهید، چون رطوبت دشمن پتو می‌باشد و باعث کاهش عمر پتو می‌شود. بنابراین اگر از پتو استفاده نمی‌کنید، هر چند روز یکبار نوع “تا” زدن پتو را عوض نمایید، چون جای ” تا ” پتو باقی نماند.

 

برای محافظت بیشتر از پتو توصیه می‌شود روی آن ملحفه بکشید. بدین سبب هم گرد و خاک به روی پتو نفوذ پیدا نکند، هم گرما داخل آن حفظ شود. برای شستن پتو باید حدکثر دمای آب 30 درجه باشد. همچنین از مایع شوینده برای شستن آن استفاده نمایید. همچنین سعی نمایید پتو را به خشکشویی بدهید، تا پتو را بشویند و روبروی نور مستقیم خورشید قرار ندهید، تا دچار رنگ پریدگی نشود.

 

خرید بهترین برندهای پتو ایرانی

آشنایی با تمامی محصولات پتو نیکا

شاید اسم پتوی نیکا به گوش خیلی از افراد نخورده باشد. اما این تضمین را به مصرف کنندگان می‌دهیم، که تنها با یکبار خرید این پتو و استفاده از آن، بتوانند به تمامی حسن ها و مزیت های این محصول پی برده و به گروه مشتریان پروپاقرص آن بپیوندند.

پتوی نیکا یکی از برترین پتوهای تولید داخل است. بنابراین بدون شک خیلی از برندهای خارجی عرضه کننده پتو هم نمی‌توانند به پای آن رسیده، و با آن به رقابت بپردازند. این محصول تمامی امتحانات از بابت مرغوبیت و زیبایی را با موفقیت پشت سر نهاده، و هم طراز با برندهای برتر پتو به جلو می‌تازد. بنابراین  خیلی از برندهای داخلی و قدیمی پتو، نمی‌توانند پا به پای آن در حیطه خرید و فروش پیش بروند.

 

اما در این بخش می‌خواهیم شما را با تمامی محصولات پتو نیکا آشنا نماییم. ساختار ،جنسی عالی، ظاهر و کیفیتشان حرف ندارد.
به این محصولات در گزینه های زیر اشاره شده است:

 

  • پتو نیکا برجسته: همانطور که از اسم این پتو پیداست، دارای طرح های برجسته فوق العاده‌ای بوده که از آن برای دیزاین زیبای تخت خواب می‌توان استفاده نمود.

 

  • پتو پسرانه: شامل طرح هایی متناسب برای پسرها بوده، و تمامی طرح های جدید را در خود جای داده است.

 

  • پتو کودک مخصوص: الیاف موجود در این پتوها، از بهترین نوع و گاها از الیاف طبیعی بوده، و سازگار با پوست کودکان می‌باشد.

 

انواع محصولات پتو نیکا شامل گزینه های زیر می‌شوند:

  • پتو پنبه ای: بسیار نرم و گرم است. همچنین ترکیب پلی استر، اکریلیک و نخ پنبه تولید شده است. بنابراین بسیار سبک است، و به دو صورت تک لایه و دو لایه وجود دارد. از این رو شما می‌توانید مطابق با فصل مورد نظر خود آن را انتخاب نمایید.

 

  • پتو های دو لایه: برای فصل سرد زمستان مناسب می‌باشند. همچنین برای کسانی که پوست حساسی دارند، چندان مناسب نیستند.

 

  • پتو های ارگانیک: برای افرادی که پوست حساسی دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. به دلیل اینکه از الیاف پنبه طبیعی تولید شده‌اند.

 

  • پتو های پشمی: سنگین و زبر می‌باشند.

 

  • پتو های مسافرتی: سبک و حجم می‌اشند. به همین دلیل برای مسافرت بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

 

آشنایی با تمامی محصولات پتو نیکا

تولید کننده انواع پتو شیک خانگی

یکی از تولیدکنندگان فعال در حوزه تولید پتو، کارخانه پتو نیکا است. این کارخانه، مجهز به بروزترین امکانات و تجهیزات بوده. همچنین پتوهایی متناسب با نیازها و سلایق روز را عرضه نموده است.
در این کارخانجات که از ماشین آلات مدرن و تمام اتوماتیک بهره برده.  از این رو خطوط تولید وسیعی برقرار گشته است. همچنین شرایطی مساعدی را برای تولید انواع پتوی خانگی، پتوی مسافرتی و نمونه های دیگر را به وجود آورده. از این رو نیاز مصرف کنندگان داخلی را به بهترین نحو برطرف ساخته است.
هر یک از انواع پتو خانگی و سایر اقلام دیگر از این محصول در کارخانجات پتوی نیکا، با ظاهری شیک همراه بوده،  همچنین کیفیتی تمام را در خود به تصویر کشیده‌اند.

 

برای تولید تمامی پتوهای موجود در این کارخانه، از بهترین متریال و مواد اولیه مانند مواد پلی استر بهره برده شده، که در نهایت منجر به عرضه پتوهایی نرم و لطیف و با تنوعی از رنگ و طرح گشته است.
رنگ هایی را که کارخانجات مذکور در پتوی نیکا اعمال نمودند، و آن را به همان شکل تقدیم بازارهای فروش کرده اند؛ شامل این موارد می‌باشند:

 

  • پتوی نیکا با رنگ قرمز
  • پتوی گلبهی
  • پتوی طوسی

 

تولید کننده انواع پتو شیک خانگی، با استفاده از بهترین الیاف طبیعی و مصنوعی درجه یک، سعی می‌نماید انواع مدل ها و رنگ ها را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار ها نماید.

 

حالا در میان انواع پتوهای موجود در بازار، می‌توان پتو نیکا را نام برد که پتویی ایده آل از نظر جنس و کیفیت بوده. همچنین می‌توان لذت خواب آسوده و گرم را با آن تجربه نمود. این محصول، یکی از بهترین برندهای داخلی پتو است. بدین جهت با مراجعه به مراکز عرضه کننده عمده، می‌توان از بهترین قیمت فروش پتو نیکا در کشور برخوردار گشت.

 

بهترین قیمت فروش پتو نیکا در کشور، بی تاثیر از تغییرات نرخ ارز و تورم نیست. به همین دلیل با نوساناتی همراه می‌باشد البته نوع خرید، نوع پتو، مدل و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

 

پتو نیکا، پتوی ایده آل برای خوابی گرم و آسوده در فصل زمستان محسوب می‌شود. همچنین از نظر کیفیت و جنس فوق العاده مب‌باشد. از این رو شما با استفاده از آن می‌توانید، از خوابی واقعی لذت ببرید.

 

 

تولید کننده انواع پتو شیک خانگی

نمایندگی فروش پتو نیکا اصل

پتو از آن دسته از کالاهایی است، که اگر در انتخاب آن کوتاهی یا بی توجهی شود، مطمئنا ضرر آن فقط و فقط یقه‌ی خریدار را خواهد چسبید. وگرنه فروشندگان که حتما سود خود را خواهند کرد.

 

اما برای اینکه جلوی ضررهای کوچک و بزرگ به خریداران پتو، گرفته شود. همچنین  آنها بتوانند با راهنمایی های قبل از خرید، به تهیه این محصول بپردازند. ابتدا نیاز است که درخواست های خود را صرفا از مراکز فروش معتبر و مجاز بخواهند.

 

برای مثال اگر خریداران، طالب خرید پتوی نیکا می‌باشند. برای دسترسی به این محصول با بهترین نتیجه و رویکرد، لازم است که تقاضاهای خرید خود را از نمایندگی پتو نیکا بخواهند.

 

قابل ذکر است که، مرکز پیش رو یکی از نمایندگی های پتوی نیکا در کل کشور است. بنابراین تلاشی شبانه روزی را در عرصه فروش روا داشته، و کانون مراجعات وسیعی تا به حال قرار گرفته است.

 

لذا به جای اینکه خود را در مراکز فروش مختلف گیج و خسته نمایید. می‌توانید از همینجا سریعا و بدون وقفه و هزینه، اقدام به خرید پتو نیکا با این شرایط نمایید. همچنین در نهایت، آن میزان رضایتی که مد نظرتان است را به دست آورید.

 

  • پتو نیکا اصل
  • پتو نیکا با نرخ فروش کمتر از بازار

 

نمایندگی فروش پتو نیکا اصل زیر نظر تولید کننده، به ارائه کالا و خدمات پس از فروش مشغول می‌باشد.

 

نمایندگی فروش پتو نیکا اصل

سفارش مستقیم پتو مسافرتی کوچک از کارخانه

یکی از انواع پتوهایی که این روزها در بازار با موجی از استقبال و تقاضا مواجه شده، پتوی مسافرتی است.
کاربرد اصلی این پتو در زمانی است که افراد به پیک نیک و سفر رفته، و همچنین می‌خواهند مدتی را در فضای آزاد به استراحت بگذرانند. این پتوها به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی، چندان با دوام و عالی نبوده، اما بد هم نیستند.

 

حداقل می‌توان برای چند مدت از آنها استفاده کرد. بنابراین دل افراد هم بابت خرید آن نخواهد سوخت، زیرا قیمت خیلی بالایی را هم به همراه ندارد.

اما چیزی که برای خریداران مهم است، نحوه‌ی دسترسی و تهیه پتوی مسافرتی است. چند راه را پیش روی آن ها خواهد گذاشت:

یکی از این راه ها، سفارش مستقیم پتو مسافرتی از کارخانجات تولید کننده می‌باشد.
این شکل از سفارش، تهیه به صرفه‌تر پتوی مورد نظر را ممکن ساخته، و همچنین این محصول را در این اشکال نزد خریداران قرار خواهد داد:

 

  • پتو مسافرتی شیک
  • پتو مسافرتی در انواع سایز و اندازه شامل پتو مسافرتی کوچک و متوسط
  • پتو عمده کیلویی

 

سفارش مستقیم پتو مسافرتی کوچک از کارخانه، بازار داغی دارد. چون مشتریان می‌توانند بدون واسطه و با قیمت کمتری از بازار، محصول را تهیه نمایند.

 

سفارش مستقیم پتو مسافرتی کوچک از کارخانه

عرضه اینترنتی پتو نیکا با قیمت تولیدی

پتوی نیکا را می‌توان به شکل های مختلفی مورد خریداری قرار داد. همچنین یکی از راه هایی که موجب دسترسی زودتر به این محصول شده، و راه های پردردسر و خسته کننده حضوری را به روی خریداران می‌بندد، خرید اینترنتی این پتوی درجه یک از مراکز عرضه برتر می‌باشد.

 

در حال حاضر مراکز عرضه اینترنتی بسیاری، به ارائه این پتوی مناسب پرداخته‌اند. از این رو یکی از آنها همانطور که قبلا هم گفتیم، این مرکز می‌باشد. بنابراین به عنوان نمایندگی پتوی نیکا فعال بوده،  عرضه سریع و بی واسطه این محصول را فراهم نموده است.

 

بنابراین به کمک تیم فروش این مجموعه، و بدون اینکه نیاز به مراجعات حضوری و وقت گیر باشد، امکان سفارش این محصول وجود داشته. همچنین می‌توان پتوی نیکا را با این مشخصات مورد تهیه قرار داد:

 

  • پتو طرحدار نیکا
  • پتو گل برجسته نیکا
  • پتو نیکا به قیمت تولیدی

 

عرضه اینترنتی پتو نیکا با قیمت تولیدی، بازار گرمی دارد. همچنین تولید کننده و دیگر فعالان این عرصه می‌توانند به راحتی کالا را روانه بازارها نمایند.

عرضه اینترنتی پتو نیکا با قیمت تولیدی

بهترین قیمت عمده فروشی پتو عروسکی

پتو از نظر طرح و شکل، نمونه های مختلفی را شامل می‌گردد. از جمله‌ی آن می‌توان به پتوهای فانتزی اشاره نمود. پتوهای فانتزی نیز، به زیرشاخه های دیگری هم قابل دسته بندی می‌باشند. بنابراین یکی از آنها پتو عروسکی است.

 

پتوی عروسکی مناسب برای گروه خردسالان و نوزادان بوده. همچنین از طرح های مفرح با رنگبندی های شادی بهره برده است. از این رو می‌توان برای دیزاین متفاوت اتاق خواب کودک از آن استفاده نمود. هرچقدر که طرح موجود در این پتو با دکوراسیون اتاق کودکان، همخوانی بیشتری داشته باشد. به همان اندازه تاثیر مثبتش در روحیه کودک هم بیشتر و بالاتر خواهد بود.

لازم است بگوییم که پتو عروسکی شامل انواع متعددی می‌شود، که از این میان می‌توان این گزینه ها را نام برد:

 

 

  • پتوی عروسکی طرح سیندرلا
  • پتوی عروسکی طرح حیوانات
  • پتوی عروسکی طرح شکلک های احساسی
  • و …

 

بالطبع با تفاوت در طرح های موجود از این پتو، می‌توان قیمت های گوناگونی را هم از آنها شاهد بود. بنابراین برای دستیابی به بهترین قیمت عمده فروشی این گروه از محصولات، مراکز عرضه مستقیم، بسنده می‌باشند.

 

بهترین قیمت عمده فروشی پتو عروسکی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین می‌توان به طرح و مدل، جنس، سایز، نوع برند و قانون عرضه و تقاضا اشاره نمود. از این رو  علاوه بر قیمت در هنگام خرید پتو، باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

 

  • به سایز پتو توجه نمایید، به عنوان نمونه پتو های یک نفره و دو نفره به ترتیب ۲۴۰x۲۲۰ یا ۲۴۰x۲۰۰ سانتی متر ۱۶۰x۲۲۰ و ۱۵۰x۲۲۰ سانتی متر می‌باشد. همچنین سایز پتو های کودک هم بین ۸۰x۱۱۰ و ۱۱۰x۱۴۰ سانتی خواهد بود.

 

  • با توجه به رنگ وسایل اتاق خواب و دکوراسیون آن، می‌توانید رنگ و طرح پتو را انتخاب نمایید. همچنین برای خرید پتو عروسکی سعی نمایید، طرح های ترسناک شخصیت های کارتونی را انتخاب نکنید.

 

  • رنگ های شاد را انتخاب نمایید.

 

  • به جنس پتو توجه نمایید.

 

 

بهترین قیمت عمده فروشی پتو عروسکی

فروشگاه بزرگ خرید پتو دو نفره و یکنفره جنس خوب

یکی از فاکتورهایی را که باید هنگام خرید پتو به آن توجه کافی را داشت، جنس پتو است.  بنابراین اگر مناسب نباشد، واقعا افراد را خسته کرده و تمام هزینه‌ای که برای آن کرده بودند را هدر خواهد داد. بدین جهت خرجی دوباره را روی دست آنها خواهد تراشید.

 

جدای از این یک پتوی نامناسب، گرمادهی کافی را نداشته و خیلی زود از ریخت و قیافه خواهد افتاد، که این موضوع به هیچ وجه برای مصرف کنندگان خوشایند نیست. لذا باید تمام حواس را جمع کرد، که پتویی مناسب و با جنس خوب را انتخاب نمود.

 

پتوی نیکا که هم از نظر جنس مورد تایید بوده، و هم تمام مشخصات خوب دیگر را در خود جای داده است.
برای خرید این پتوی مناسب و تمام عیار، بهتر است به فروشگاه های بزرگ خرید مراجعه شود.  این فروشگاه ها تنوع بیشتری را از این محصول در اختیار داشته، و  همچنین برای همه سلیقه ها گزینه مناسب را  خواهد داشت.

 

ضمن اینکه با مراجعه به این فروشگاه ها، می‌توان انواع پتو نیکا نظیر این موارد را به خوبی و بدون دردسر تهیه نمود:

  • پتو نیکا یکنفره
  • پتو نیکاه دونفره

 

فروشگاه بزرگ خرید پتو تک نفره دو نفره جنس مرغوب، انواع رنگ ها ، مدل ها را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان می‌گذارد. به همین دلیل توانسته بازار خوبی را کسب نماید.

 

 

فروشگاه بزرگ خرید پتو دو نفره و یکنفره جنس خوب

ویژگی های پتو نیکا اصل

پتوی نیکای اصل را تنها فروشندگان معتبر موجود دارند. همچنین تنها باید از آنها این محصول را تقاضا نمود. همچنین باید گفت که بالا بودن کیفیت پتو نیکا باعث شده، تا از آن به عنوان پتو نیکا صادراتی یاد شود.

 

ضمنا این پتو دارای ویژگی هایی است که اگر به آنها دقت شود، قطعا روند خرید کوتاه تر شده و مشتریان گرامی نیز می‌توانند این پتو را بهتر شناخته و انتخاب نمایند.  از ویژگی ها و مشخصاتی که می‌توان برای این محصول ذکر کرد، عبارتند از:

 

 

  • نام برند این پتو روی بسته بندی محصول درج شده و به صورت خوانا مشهود می‌باشد.
  • یک نشانه مهم برای پی بردن به پتوی نیکا اصل، توجه به لطافت آن است که واقعا لمس شدنی است.
  • طرح های موجود در این پتو به صورت برجسته بوده، که نشانه‌ای دیگر برای پی بردن به آن می‌باشد.
  • جنس موجود در این محصول از پلی استر بوده که می‌توان آن را به خوبی متوجه شد.

 

از ویژگی های پتو نیکا اصل موارد زیر را می‌توان نام برد:

 

  • در رنگ، سایز و طرح های مختلفی تولید می‌شود.
  • تمام استاندارد ها در تولید آن رعایت شده است.
  • دوام و طول عمر بالایی دارد.
  • به هیچ عنوان پرز نمی‌دهد.

 

ویژگی های پتو نیکا اصل

مزایای استفاده از پتو ایرانی

پتو ایرانی مرغوب که حالا در برندهای بسیاری، از جمله پتوی نیکا یافته می‌شود، محصول انحصاری کشور ما بوده، و به راستی که کمتر پتویی در کل دنیا مثل آن چه از نظر کیفیت و چه از نظر شکل پیدا می‌شود. این محصول، درست مانند فرش منحصر بفرد بوده و در همه اعصار، خواهان خود را داشته است، حتی همان موقع که این همه تنوع در آن به وجود نیامده بود.

 

اما حالا می‌‎خواهیم در این بخش به مزایای استفاده از پتوی ایرانی بپردازیم، که روانشناسان نیز روی آن علامت تایید زده‌اند.
برای آشنایی با این مزیت ها لطفا به گزینه های زیر دقت بفرمایید:

 

 

  • استفاده از پتو به هنگام خواب، نصف مشکل بی خوابی را حل نموده. همچنین خواب را راحت تر به چشمان می‌آورد که از نظر علمی نیز این ادعا اثبات شده است.

 

  • تمام استرس ها و خستگی های روزانه به هنگام خواب و به کمک پتو تخلیه شده، و خواب آسوده تری را تقدیم افراد می‌نماید.

 

  • کیفیت خواب با استفاده از پتو، تا حد قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می‌نماید.

 

  • بدن با پتو احساس آرامش کرده، و انرژی بیشتری را ذخیره خواهد نمود.

 

مزایای استفاده از پتو ایرانی شامل گزینه های زیر می‌شوند:

 

  • کاملا بهداشتی می‌باشد.
  • بسیار لطیف و گرم است.
  • بالاترین کیفیت تولید شده است.

 

مزایای استفاده از پتو ایرانی

آشنایی با تمامی محصولات پتو نیکا

انواع محصولات پتو نیکا شامل گزینه های زیر می‌شوند:

  • پتو پنبه ای: بسیار نرم و گرم است و ترکیب پلی استر، اکریلیک و نخ پنبه تولید شده است. همچنین بسیار سبک است و به دو صورت تک لایه و دو لایه وجود دارد. از این رو شما می‌توانید، مطابق با فصل مورد نظر خود آن را انتخاب نمایید.

 

  • پتو های دو لایه: برای فصل سرد زمستان مناسب می‌باشند. همچنین برای کسانی که پوست حساسی دارند چندان مناسب نیستند.

 

  • پتو های ارگانیک: برای افرادی که پوست حساسی دارند گزینه مناسبی محسوب می‌شوند، چون از الیاف پنبه طبیعی تولید شده اند.

 

  • پتو های پشمی: سنگین و زبر می‌باشند.

 

  • پتو های مسافرتی: سبک و حجم می‌باشند. به همین دلیل برای مسافرت بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

آشنایی با تمامی محصولات پتو نیکا

مشخصات پتو تک نفره خوب چیست؟

 

مشخصات پتو خوب تک نفره شامل گزینه های زیر می‌شوند:

  • ضد حساسیت می ‌باشد.
  • گرم و نرم است.
  • از بهترین الیاف تهیه شده است.

مشخصات پتو تک نفره خوب چیست؟

خرید پتو طرح دار تک نفره با قیمت مناسب

 

خرید پتو طرح دار تک نفره با قیمت مناسب، به صورت اینترنتی رونق خوبی گرفته است. بنابراین چون امکان تهیه محصول در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است، حق انتخاب بیشتری نیز وجود دارد.

 

خرید پتو طرح دار تک نفره با قیمت مناسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما