ارائه بهترین پارچه ژاگارد ابریشمی هفت رنگ

ایران از دیر باز در زمینه پارچه فعال می باشد و یکی از پارچه هایی که دارای پیشنیه ی طولانی می باشد پارچه ابریشم می باشد که دارای انواع مختلفی بوده و یکی از پارچه ها پارچه ژاگارد ابریشمی هفت رنگ می باشد و در بسیاری از مصارف مورد استفاده قرار می گیرد برای نمونه برای تولید و دوخت لباس مورد استفاده قرار می گیرد بهترین پارچه ژاگارد ابریشمی هفت رنگ را می توانید از نمایندگی ها و تولیدی هایی که معتبر و در کار پخش انواع پارچه هستند تهیه کنید و بسیاری از افراد در حال ارائه بهترین پارچه ژاگارد هستند.

این پارچه ها در ترکیبات و وزن های متنوعی موجود هستند و اهداف مختلفی را دارند. ژاکاردهای سبک اغلب برای پوشاک بهار و تابستان انتخاب می شوند ، در حالی که پارچه های سنگین در فصول سردتر حرف خود را می زنند.

ارائه بهترین پارچه ژاگارد ابریشمی هفت رنگ

جنس ابریشم فوق العاده پارچه ژاگارد

جنس ابریشم فوق العاده پارچه ژاگارد یکی از بهترین نوع پارچه پارچه ابریشم می باشد که دارای طرفداران زیادی است و یکی از پارچه های اصیلی ایرانی محسوب می شود پارچه ژاگارد ور جنس ابریشم‌ دارای انواع مختلفی می باشد و با دو روش سنتی و صنعتی تهیه و تولید می شود و این نوع پارچه دارای طرفداران زیادی می باشد و سالانه مقدار بسیار زیادی به فروش می رود و دارای مقاومت و استحکام بالایی است ابریشم دارای دو نوع الیاف مصنوعی و طبیعی می باشد که ابریشم با الیاف طبیعی دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد برای تشخیص پارچه ژاگارد با جنس ابریشم طبیعی راه های زیادی وجود دارد چون لمس پارچه، ظرافت پارچه، سوزاندن پارچه و… پارچه ژاگارد با جنس ابریشم در مصارف چون پارچه بافی، شعر بافی، مخمل بافی، لباس و… استفاده می شود. جنس ابریشم پارچه بسیار پر طرفدار بوده و مصارف زیادی دارد و دارای مزایایی زیادی نیز م

پارچه ژاگارد دارای مزایایی زیادی چون:

  • خنک کننده بدن.
  • جوان و درخشان کننده پوست.
  • کاهش خارش پوست.
  • مقاومت و استحکام بالا.
  • دوام بالا.
  • قیمت‌مناسب و مرقوم به صرفه.

از آنجا که ژاکارد نوعی بافت است تا نوعی ماده ، می توان آن را با طیف وسیعی از الیاف تهیه کرد. بیایید نگاهی دقیق به ترکیب داشته باشیم: فیبر، پنبه، ابریشم، پشم، کتان

خصوصیات پارچه ژاکارد بستگی زیادی به ترکیب دارد. البته به طور کلی ویژگی هایی وجود دارد که در همه آنها مشترک هستند که عبارتند از: با دوام و پایدار، قوی و مقاوم، مقاوم در برابر سایش و چین و چروک، لمس دلپذیر است، پر از زیبایی شناسی تزئینی

دو دلیل دیگر وجود دارد که ژاکاردها از بقیه پارچه های بافته شده جدا هستند. اول، پیچیدگی طراحی بالا. دوم، تعداد رنگ های استفاده شده زیاد.

این پارچه ها به طور گسترده ای برای لباس، کراوات، بند، روبان و همچنین برای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرند: تودوزی، پارچه، پرده، میز و ملافه و تختخواب و غیره. از نظر طراحی، تخیل محدودیتی ندارد. شما می توانید از گلها، گلهای پنسیلی، راه راه و نقطه های پولکا گرفته تا الگوهای بسیار بزرگ، دقیق و پیچیده که می تواند یک داستان کامل را بازگو کند، پیدا کنید.

قیمت فروش پارچه ژاگارد ابریشمی

قیمت فروش پارچه ژاگارد ابریشمی همان طور که گفته شد پارچه ژاگارد ابریشمی دارای کاربرد ها و طرفداران زیادی می باشد و در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد دارای تنوع رنگی و تنوع طرح می باشد طرح ها و رنگ های این پارچه باعث زیبایی دو چندان این نوع پارچه می شود قیمت پارچه ژاگارد ابریشمی بسته به عواملی چون جنس، نوع، اندازه با یک دیگر متفاوت می باشد ولی یکی از راه هایی که می توانید از قیمت فروش پارچه ژاگارد مطلع شوید این است که از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین اقدام کنید و این روش دارای ویژگی هایی زیادی می باشد برای مثال برای خرید اینترنتی و آنلاین می توانید از کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی بگیرید و دیگر مزایایی است روش قیمت مرقوم به صرفه آن می باشد.

به علت عرضه این محصول به طور عمده و مستقیم توسط این عرضه کننده و از طرفی به علت حذف واسطه ها توانستیم بهترین محصول از نظر کیفیت و قیمت را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

خصوصیات پارچه ژاکارد چیست؟

خصوصیات پارچه ژاکارد چیست؟ یکی از ویژگی هایی که انواع پارچه باید در برابر استفاده های متعدد داشته باشند و به عنوان ویژگی برتر شناخته شوند، این است که توان های زیادی در برابر آسیب ها و اتفاقات غیر منتظره ای که ممکن است برای همگان پیش می آید را داشته باشند.

برای مثال در روز ممکن است اتفاقات زیادی برای مانتوی ما در بیرون و داخل منزل بیفتند. با گل و لای کثیف شود، چربی برخی غذاها بر روی آن جا خوش کنند و هزاران اتفاق دیگری که باعث ناخشنودی ما می شوند.

اما پارچه ژاکارد با خاصیت باورنکردنی خود این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده است و شما را در کسب رضایتمندی زیاد از خود بسیار متمایل می کند. پس با ما همراه باشید تا به این ویژگی باورنکردنی بپردازیم:

  • این پارچه خاصیتی دارد به نام نفوذ ناپذیری زیاذ در برابر انواع میکروب ها، آلودگی ها و ناپاکیزگی هایی که در طول روز در همه جای دنیا با آن ها سروکار داریم. این امر سبب شده تا خریداران زیادی از سراسر کشور به خرید و مصرف این محصول تمایل زیادی نشان دهند.

فروش عمده پارچه ژاکارد ابریشمی بصورت طاقه ای

فروش عمده پارچه ژاکارد ابریشمی بصورت طاقه ای فروش پارچه ژاکارد ابریشمی بصورت طاقه ای توسط افرادی صورت می پذیرد که سال ها به فروش و توزیع این محصول اشتغال دارند و با فروش پارچه طاقه ای توانسته اند پاسخگوی نیاز افرادی باشند که روزانه در سراسر کشور به خرید و استفاده از این محصول نیاز پیدا می کنند. این تولیدکنندگان با هدف ارائه خدمات به مشتریان و با شعار کسب رضایت همه ی خریدارن، توانسته اند تا حد زیادی نیازهای عمده ی این افراد را برطرف کنند.

البته لازم به ذکر است که تولیدکنندگان ما بیش ترین و عمده ترین تمرکز خود را بر روی صادرات کالا و فروش آن به خارج از کشور متمرکز کرده اند ولی با توجه به نیازهای داخل کشور نیز تا حد زیادی نیازهای داخل کشور را نیز برآورده کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما