خرید پتو گلبافت اصفهان از درب کارخانه

برای خرید پتو گلبافت اصفهان، می توانید این محصول را در حجم عمده مستقیما اینترنتی از درب کارخانه سفارش دهید. خرید مستقیم این محصول سبب دریافت آن در زمان کم و با قیمت بسیار به صرفه تری می شود. همچنین می توانید از کارخانه پتوی اصفهان هر میزان تناژی را درخواست دهید. خریداران این محصول می توانند انواع پتو در نمونه های مختلف را مطابق با سفارشات خود مشاهده نمایند. از این رو بعد از دریافت قیمت، سفارش خود را ثبت نمایند.

 

 

پتوهای گلبافت اصفهان، توجه بسیاری از افراد را به جلب کرده است. این پتوها به دلیل رنگ و کیفیت سرگرم کننده توسط نمایندگی پتو گلبافت در اصفهان با قیمت مقرون به صرفه تولید می شوند. بنابراین ، پتوهای گلبافت اصفهان از روش دیگری برای توزیع این محصول استفاده می کنند. به خاطر اینکه این محصول فروش بالایی دارد. همچنین مصرف کنندگان می توانند به راحتی آن را خریداری کنند.

 

خرید پتو گلبافت اصفهان از درب کارخانه

مشخصات اصلی پتو گلبافت چیست؟

پتو یکی از گرم کننده های مخصوص برای افراد است که در فصل زمستان کاربرد بسیار بالایی دارد. به همین منظور باید در هنگام خرید آن سعی شود به سراغ برند های باکیفیت و اصل رفت تا محصول نهایی رضایت بخش باشد. برند گلبافت یکی از برند های مشهور در زمینه تولید و پخش انواع پتو می باشد. از این رو تقریبا برای هر ایرانی نام آن آشنا می باشد. قطعا پتوهای این برند دارای مشخصات ویژه ای هستند که سبب شده تا همه پسند شود.

 

پتوی گلبافت دارای نرمی و لطافت خاصی می باشد که برای افرادی که حتی دچار بیماری های پوستی و اگزمایی هستند هیچ حساسیت خاصی را ایجاد نمی کند. در عین حال تنوع طرح و رنگ در پتوی گلبافت برای سنین مختلف بسیار زیاد است. مشخصه مهم دیگر آن این است که پرز دهی ندارد. یعنی وقتی شما با دست روی پتو می کشید، الیاف و پرز های آن به راحتی جدا نمی شوند. همچنین شکل این پتو کاملا مستطیل مانند می باشد، یعنی شما چهار گوشه آن را روی هم قرار دهید هیچ سر کجی را مشاهده نخواهید کرد.

 

از طرفی دوخت نوار دور پتو بسیار تمیز و مرتب می باشد و کمتر می توان نخ های آویزان یا نوار اضافی را در آن ها دید. این در حالی است که تولید کنندگان این محصول به تناسب بین رنگ خود پتو و نوار دور آن نیز به شدت توجه می کنند.

پتوهای گلبافت اصفهان در میان دیگر تولیدکنندگان پتو محبوب هستند. بنابراین مردم هر روز خرید بیشتری می کنند. تولید کننده این پتو از سال 1348 آغاز به کار کرده است و امروزه تولید انواع پتو گلبافت با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و الیاف باکیفیت امکان پذیر است. سازنده همچنین در حال توسعه طرح جدیدی از پتوهای گلبافت در رنگ ها و طرح های مختلف متناسب با سلیقه همه است تا بتواند هزینه بیشتری را برای مشتریان خود پس انداز کند.

 

 

 

مشخصات اصلی پتو گلبافت چیست؟

شرکت فروش پتو گلبافت اصفهان

شرکت پتو دو نفره گلبافت از شرکت های بزرگ تولید کننده پتو در ایران می باشد که حتی پای فروش محصولاتش به کشور های خارجی نیز رسیده است. فروش پتو گلبافت هم اکنون از شهر اصفهان برای مشتریان دور و نزدیک با قیمت درب کارخانه صورت می گیرد. شرکت فروش این محصول برای دستیابی راحت تر مشتریان از هر نقطه ای، از طریق سایت محصولات خود را همراه با عکس در دید عموم می گذارد. اینگونه مشتریان می توانند بعد از انتخاب کردن آن و دریافت قیمت از کارشناسان فروش، سفارش خود را ثبت نمایند.

 

فروش پتو گلبافت به مغازه های پخش در سراسر کشور و در شهر اصفهان صورت می گیرد. همچنین کسانی که قصد صادرات دارند؛ می توانند بهترین انواع پتوی گلبافت را با قیمت و کیفیت رقابتی وارد بازار های خارجی نمایند. پتوهای گلبافت به دلیل تقاضای زیاد مشتریان در اصفهان تولید گسترده ای دارد.

 

بیشتر بدانید

اگر تقاضا برای این محصولات زیاد باشد، ما این کارخانه های بزرگ پتو را تولید خواهیم کرد. کارخانه پتوی گلبافت اصفهان نمونه این پتوها را با قیمت پایین به مجردها و زوجین در اندازه های مختلف می فروشد. افرادی هستند که برای تولید پتو با کیفیت بالا توجه زیادی به کیفیت آن می کنند. به منظور تهیه پتوهای درجه یک گلبافت، این افراد می توانند از طریق سایت معتبر، خرید اینترنتی خود را برای این محصولات انجام دهند. خرید اینترنتی پتو درجه یک اصفهان گلبافت برای مشتریان بسیار راحت و سریع است. علاوه بر این، خریداران می توانند هنگام خرید آنلاین، این نمونه ها را با قیمت کمتری خریداری کنند.

 

 

شرکت فروش پتو گلبافت اصفهان

مهمترین مشخصات پتوی گلبافت چیست؟

پتو های گلبافت معمولاً بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و همچنین از لطافت خاصی برخوردار است. از این رو محصول فوق به خاطر ویژگی هایش برای مصرف کنندگان حساس، بسیار توصیه می شود. این پتوها را می توان بدون پارچه و الاستیک شستشو و تغییر اندازه داد. همچنین در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند و همیشه کیفیت خود را حفظ می کنند.

این محصول با استفاده از بهترین نوع نخ ساخته شده است. بدین رو بسیار نرم و فوق العاده راحت هستند. بطور کلی می توان گفت این محصولات کرکی نیستند  زیرا از انواع مختلف نخ برای تهیه این نوع پتو گلبافت استفاده می شود.

 

مشخصات دیگر پتوی گلبافت به شرح زیر است:

 

ضخامت این الگوهای گلبافت بسیار عالی است.  همچنین گرمای بسیار منحصر به فردی را در زمستان برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. طراحی این نمونه ها بسیار منحصر به فرد است. برخی از این مدل ها، مدل های شگفت انگیزی هستند که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. رنگ این محصولات نیز بسیار منحصر به فرد و دلپذیر است. خریداران می توانند رنگ های مورد علاقه خود را از بین تمام رنگ های موجود در بازار انتخاب نمایند.

 

فروش انواع پتو گلبافت با قیمت کارخانه

اصفهان، پتو گلبافت را در اندازه ها و رنگ های مختلف ارائه می دهد. بنابراین تولیدکنندگان از روش های مدرن و سنتی برای سهولت دسترسی به این محصول استفاده کرده اند. این امر در قیمت آن تأثیرگذار است. قیمت پتو گلبافت ارزان تر خواهد شد زیرا کارگزار تجارت آنلاین واسطه های فروش خریدار و تولید کننده را از بین می برد.

67

  1. سلام، وقت شما بخیر؛
    لطفاً برای برقراری ارتباط با ما، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
    با سپاس از شما

  2. سلام
    ما نیازمند خرید پتو در حجم بالا هستیم. لطفا طریق ثبت سفارش را بفرمایید

  3. باعرض سلام من هرماه قرعه دارم می خواستم ببینم چطوری میتونم ازکارخانه خریدکنم.لطفا قیمت تکنفره ودونفره روبگین.لطفا راهنمایم کنید.سپاس

  4. سلام من میخواستم شماره مستقیم مدیر عامل کارخانه یا مدیر فروش کارخانه رو داشته باشم

  5. درود بر شما
    بنده برای مشتری عراقی تعداد ۱۰۰۰ عدد یک نفره و ۱۰۰۰ عدد دو نفره میخوام …لطفا بفرمایید از چه طریق میتونم تماس بگیرم؟

  6. سلام من قرعه کشی پتو دارم میتونم کسا را بگذارم گروه مشتری ها خودشون انتخاب کنند

  7. سلام وقت شما بخیر فروش به صورت عمده هست یا به صورت تعدادمحدود هست؟آدرس دقیق لطفا راهنمایی کنید

  8. سلام وقت شمابخیر ممنون میشم راهنمایی کنین. فروش به صورت عمده هست یا اینکه تعداد محدود صورت می‌گیرد؟

  9. سلام فروشنده اینترنتی پتوهستم ازمازندران می خواستم قیمت پتو گلبافت پتو ژله ای روبدونم

  10. سلام خسته نباشید لطفا اگر می شود واتساپ عکس پتو همراه با قیمت برام بفرستید

  11. سلام دوست عزیز. ما یک موسسه خیریه هستیم و قصد داریم در حدود 230-240 عدد پتو برای افراد تحت پوششمون خرید کنیم. دنبال پتوهای تک نفره هستیم. ممنون میشم اگه جنسی با قیمت مناسب دارین بهم اطلاع بدین. شماره تمای من 09386716771

  12. درود.پنج تا پتو گلبافت میخواستم . لطف کنید قیمت تک نفره و دو نفره رو بفرمایید

  13. سلام بنده بصورت عمده خرید دارم لطفا ادرس وقیمت پتوهای یک نفرودو نفره ومسافرتی دونفره ژله ای بفرستید

  14. نحوه خرید و راه ارتباطی رو لطف میکنید راهنمایی کنید و آیا اینجا خرید مستقیم از کارخانه هست؟

  15. سلام و درود وقت بخیر . برای دیدن پتوها و سایر تولیداتتون و نحوه سفارش شماره تماس میخواستم
    میشه شماره تماس لطف کنید
    سپاسگزارم

  16. سلام و درود وقت بخیر . برای دیدن پتوها و سایر تولیداتتون و نحوه سفارش شماره تماس میخواستم
    میشه شماره تماس لطف کنید
    سپاسگزارم

  17. با عرض سلام وادب وخدا قوت خدمت شما وهمکارانتان آدرس حضوری وقیمت میخواستم لطفا

  18. سلام
    عالی هست
    ما خرید تعداد بالا میخایم چجوری میتونیم ثبت سفارش کنیم

  19. سلام پتو از درب کارخانه میخوام گلبافت نرمینه برجسته ب قیمت عمده البوم وانواع پتوها رو اگه میشه به ایمیل یا واتساپ بنده بفرستید
    yosefsalmaniyan@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما